Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@12:04:10 GMT

پیام مقاومت در دیار علویان

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۵۳۱۶

پیام مقاومت در دیار علویان

ایسنا/مازندران مازندرانی‌های باغیرت و مصمم در آیین باشکوه تشییع پیکر آلاله های سرخ زینبی با تصویر نمایی تحسین برانگیز و معنادار پیوستگی با نمادهای ایثار و شهادت، بار دیگر درپاسخ به ندای امام المسلمین بر تداوم راه نورانی مقاومت هوشمندانه در برابر سیاستهای مزورانه وپلید هیات حاکمه کاخ سفید بعنوان راهبرد قطعی رهروان ولایت در دیار علویان پای فشردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جلوه شورانگیز و معنوی تشییع پیکرهای مطهر سروقامتان عرشی خان طومان در مازندران، دیار علویان را به صحنه زیبای دلدادگی مردم مومن این خطه با خاندان عصمت و طهارت(ع) تبدیل کرد.

ظفرمندان خانطومان که از عرش برای خداحافظی با فرشیان آمده بودند، استقبال نیک و پرشور مردم ولایت مدار مازندران را به نظاره نشسته و بر جاودانگی ایمان و اراده معنوی مازندرانیهای علوی تبار مهر تایید زدند.

مدافعان حرم پیام رسان عاشورا که بدست شقی ترین و سفاک ترین انسانهای معاصر و تحت قیمومیت مظهر کفر والحاد یعنی سردمداران کاخ سفید آسمانی شدند،در حلقه  پرمهر و عطوفت مردان وزنان و خردو کلان مازنی پیام رادمردی و پایداری عاشقان ولایت و دلدادگان حریم اهل بیت (ع) را برای ارسال به ملکوت به نیکی دریافت کردند.

مازندرانی‌های باغیرت و مصمم در آیین باشکوه تشییع پیکر آلاله های سرخ زینبی با تصویر نمایی تحسین برانگیز و معنادار پیوستگی با نمادهای ایثار و شهادت، بار دیگر درپاسخ به ندای امام المسلمین بر تداوم راه نورانی مقاومت هوشمندانه در برابر سیاستهای مزورانه وپلید هیات حاکمه کاخ سفید بعنوان راهبرد قطعی رهروان ولایت در دیار علویان پای فشردند. 

بی گمان بازتاب حماسه حضور مردم با بصیرت مازندران در آیین وداع باابدان زیبارویان علوی که در سپهر مردانگی و غیرت میدرخشند، از توان هر دوربین و رسانه ای خارج است و  بازگویی اراده های مومنانه علویان در این عرصه، رزمگاههای میدانی و عملی رامی طلبد.

همزمانی این رویداد تاریخی با رجزخوانی جرثومه فساد و تباهی و رئیس راهزنان بین المللی که برای چند مین بار در روزهای اخیر ملت انقلابی و سر افراز ایران را تهدید کرد، نشان می‌دهد که عمق استراتژیک نظام اسلامی یعنی مردم فهیم و هوشیار مهم‌ترین و مستحکم ترین دژ انقلاب در برابر هر تهدید وتوطئه ای محسوب می شوند که فرصت های طلایی و ماندگاری را برای عبور عزتمندانه کشور از گردنه های سخت و دشوارپدید می آورند و براستی قدردانی این موهبت عظیم در پرتو خدمت جهادی و انقلابی مسئولان ضرورت دارد.

عقیل امامی تحلیلگر مسائل سیاسی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی خان طومان دیار علویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۵۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | عملیات‌های جدید مقاومت فلسطین در غزه با پیام درود برای ایران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شهاب نیوز، گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه از عملیات‌های جدید خود علیه ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.

«تیپ‌های ناصر صلاح‌الدین» با انتشار فیلمی لحظه پرتاب موشک‌های ۱۰۷ به سوی پایگاه نظامی صهیونیستی «زیکیم» را به تصویر کشیدند.

در این فیلم مبارزان تیپ‌های ناصر صلاح‌الدین با نمایش نوشته‌ای، به جمهوری اسلامی ایران و حمله تنبیهی کشورمان علیه سرزمین‌های اشغالی درود فرستادند.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) نیز اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها یک بولدوزر نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از نوع «دی ۹» را با گلوله «یاسین» در شرق دیرالبلح واقع در مرکز نوار غزه هدف قرار داده‌اند.

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) نیز اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها در شرق دیرالبلح به شدت با نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی درگیر شده‌اند.

دیگر خبرها

  • انجام عملیات وعده صادق در سایه ولایت مداری
  • تبریک مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران درپی قهرمانی تیم ملی کشتی
  • پیام تسلیت سردار قاآنی به هنیه
  • ببینید | عملیات‌های جدید مقاومت فلسطین در غزه با پیام درود برای ایران
  • زنجیره علویان پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • « زنجیره علویان» پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • اتحاد «میدان و دیپلماسی» و « سپاه و ارتش» در سایه ولایت
  • تشکیل زنجیره مردمی دیار علویان فردا در سواحل مازندران
  • ارتش خود را خدمتگزار مردم و سرباز ولایت می‌داند
  • مراسم تشییع پدر شهیدان دهنوی در مشهد برگزار شد