Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن ربانی روزجمعه در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: با وجود شرایط کرونا مسابقات جایزه بزرگ و باشگاه‌های کشور برگزار شد. جایزه بزرگ امتحانی بود تا ببینیم شرایط برگزاری لیگ را داریم یا خیر؛ اما به دلیل آنکه این مسابقات در فضای باز بود و بازیکنان ارتباطی با یکدیگر نداشتند، مجوز برپایی این مسابقات از ستاد مبارزه با کرونا گرفته و در نهایت بدون هیج مشکلی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد رکوردشکنی‌ها نشان داد که دوومیدانی‌کاران با وجود محدودیت‌ها تمرین کرده بودند و نیروهای جوان خوبی داریم که می‌توانیم روی آنان حساب کنیم.

وی افزود: زنان چون زودتر دوومیدانی را شروع کردند، به همین دلیل بیشتر رکوردشکنی داشتیم . دوومیدانی در بخش مردان قدمت زیادی دارد و برای همین رکورد کمتری در این مسابقات داشتیم. در واقع زنان اکنون به سهم تکنیکی رسیدند و حرفه‌ای تمرین می‌کنند و علاقمندان این رشته بیشتر شده و الان نتیجه می‌گیرند. باز هم در آینده نتیجه خواهند گرفت زیرا به سقف لازم برای رکوردشکنی نرسیده‌اند. در برخی از رشته‌ها مردان با این رکوردها قهرمان آسیا شده‌اند و به مراتب سخت‌تر است. وقتی مهدی پیرجان رکورد بالایی در مسابقات باشگاه‌ها می‌زند در واقع با آن ورودی مسابقات جهانی را کسب کرده است.

مربی تیم ملی دوومیدانی، عنوان کرد: مهسا میرزاطبیبی نزدیک به ۶ سال است که پرش با نیزه را شروع کرده و الان وقت نتیجه گرفتن اوست. کمبود تجهیزات داشتیم  و خدا را شکر با کمک حامی مالی این مشکل حل شد. زیرا این نیزه‌ها تولید آمریکاست و به دلیل تحریم‌ها تهیه آن سخت بود. طی دو سال گذشته وقفه‌ای در کار ما افتاد اما الان شرایط خوب شده است و امید دارم وی در آسیا افتخاری کسب کند.

وی ادامه داد: از مدت زمانی که زنان حرفه‌ای کار می‌کنند زیاد نمی‌گذرد و در هیچکدام از ماده‌های دو و میدانی آنان شانس مدال نداشتیم. الان دید ورزش نسبت به زنان بهتر شده است و خود دختران نیز جایگاه خود را پیدا کردند و به این باور رسیدند که می‌توانند مطرح شوند.

ربانی در خصوص انتخاب رئیس جدید فدراسیون، گفت: هاشم صیامی از بدنه دو و میدانی است و امیدواریم که کمک کند تا این مسیر را پیش ببریم. منتظر اتفاق خاصی نیستیم اما توقع داریم تا دست ما را بگیرد تا سرعت پیشرفت ما بیشتر شود.

وی خاطرنشان کرد: دو و میدانی در دنیا بیشتر از یکصد سال قدمت دارد و این سوال پیش می‌آید که دو و میدانی زنان ایران چند سال قدمت دارد. باید یک ورزشکار مستعد پیدا شده و شرایط خوب فراهم شود و ابزار و دانش و مسابقه وجود داشته باشد. این مسیری که جلو می‌رود نوید این را می دهد که یک یا دو المپیک دیگر نماینده داشته باشیم. حد نصاب‌ها بالاتر می‌رود و دو یا سه المپیک قبلی راحت‌تر بود. هر چی پیشرفت می‌کنیم، دنیا هم پیشرفت می‌کند و شرایط سخت‌تر می‌شود.

برچسب‌ها هاشم صیامی فدراسیون دو و میدانی اختصاصی ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هاشم صیامی فدراسیون دو و میدانی اختصاصی ایرنا هاشم صیامی فدراسیون دو و میدانی اختصاصی ایرنا اخبار کنکور دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۵۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا پاسپورت فنلاند 5.5 میلیون نفری قدرتمند است؟/ از کیفیت بالای تحصیل تا قدرت فناوری

 

فنلاند با 5.5 میلیون جمعیت یکی از قدرتمندترین پاسپورت‌های جهان را دارد و دارندگان این مدرک معتبر و مهم می‌توانند بدون ویزابه 193 کشور جهان سفر کنند.

به گزارش عصرایران به نقل از "ویزا ایندکس"، فرودگاه بین المللی وانتا در هلسینکی سالانه بیش ز 21 میلیون مسافر دارد. این فرودگاه سی‌اُمین فرودگاه بزرگ اروپا است و دسترسی زیادی را به بیشتر نقاط جهان فراهم می‌کند.

بزرگی و رونق اقتصاد، سرآمد شدن در فناوری، مخابرات، تحصیل و آموزش قدرتمند در نفوذ پاسپورت این کشور تاثیرگذار است.

فنلاند به خاطر مشارکت فعال در شورای نوردیک و عضویت در اتحادیه اروپا روابط متقابل زیادی با کشورهای همسایه و دیگر کشورهای جهان دارد و دارندگان این پاسپورت به سفرهای بدون محدودیت در سراسر اتحادیه اروپا دسترسی دارند.

تعهد فنلاند به روابط دیپلماتیک و روابط نزدیک با کشورهای شمال اروپا در پاسپورت این کشور منعکس شده و در تجریبات فرهنگی و اقتصادی دارندگان آن با دیگر کشورهای جهان نقش دارد. 

جزئیات بیشتر را در تصاویر گزارش ببینید.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: در مدارس فنلاند چه می‌گذرد؟(+عکس) مشکل حل نشدنی فنلاند

دیگر خبرها

  • تاثیر مربی کره‌ای بر پیشرفت کمانداران ایران/معضل تجهیزات پابرجاست
  • ورزشکاران مازندرانی ۸ سهیمه المپیک پاریس را کسب کردند
  • ۱۳ بلیت روی میز ورزشکاران ایران / امیدواری به رشته‌های غیرتوپی برای افزایش سهمیه
  • چاره نداشتم باید سرمربی تیم ملی می‌شدم!
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • حضور ۱۷ ورزشکار و مربی آذربایجان شرقی در اردوی تیم‌های ملی
  • چرا پاسپورت فنلاند 5.5 میلیون نفری قدرتمند است؟/ از کیفیت بالای تحصیل تا قدرت فناوری
  • جنجال همت مسلمی؛ حرف‌های تکان‌دهنده مربی حسن یزدانی: حسن به شما باخت نه تیلور!
  • دهکده المپیک پاریس میزبان مهدکودک برای فرزندان ورزشکاران
  • مردان آهنین و ثبت آمار بالای بیننده در تلوبیون