Web Analytics Made Easy - Statcounter

دونالد ترامپ گفت: بیایید و در انتخابات رأی بدهید، زیرا طرف مقابل ما عده‌ای دیوانه هستند که اگر پیروز شوند ما کشورمان را از دست خواهیم داد و مثل ونزوئلا خواهیم شد. پسرم به کرونا مبتلا شد و بدون اینکه حتی من خبردار شوم، بهبود یافت. ناطقان: دونالد ترامپ، در سخنرانی که در جمع هواداران خود در شهر گرینویل ایالت کارولینای شمالی داشت، گفت: بیایید و در انتخابات رأی بدهید، زیرا طرف مقابل ما عده‌ای دیوانه هستند که اگر پیروز شوند ما کشورمان را از دست خواهیم داد و مثل ونزوئلا خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پسرم به کرونا مبتلا شد و بدون اینکه حتی من خبردار شوم، بهبود یافت.

ترامپ در حالی این صحبت‌ها را بیان می‌کند که قرار است ساعاتی دیگر دومین مناظره میان وی و جو بایدن، رقیب انتخاباتی وی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا برگزار شود.
ترامپ بار دیگر به حملات خود به خانواده بایدن ادامه داد و گفت: اسناد منتشر شده نشان می دهد کاندیدای حزب دموکرات در فساد پسرش نقش داشته است.
 
پسرم به کرونا مبتلا شد و بدون اینکه حتی من خبردار شوم، بهبود یافت.
منبع: میزان برچسب ها: رییس جمهور آمریکا ، جوبایدن ، پیروز ، آمریکا ، ونزوئلا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رییس جمهور آمریکا جوبایدن پیروز آمریکا ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۵۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن

کارمندان سرویس مخفی ایالات متحده در حال آماده سازی طرحی در صورت زندانی شدن دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا هستند. این را شبکه تلویزیونی ABC به نقل از منابع آگاه گزارش کرده است.

طبق اعلام این خبرگزاری، سرویس مخفی آمریکا اعلام کرد برای همه تاسیسات در سراسر جهان، ما مکان را مطالعه می‌کنیم و مدل‌های حفاظتی جامع و چند سطحی را توسعه می‌دهیم. علاوه بر این، ما در مورد عملیات حفاظتی خاص اظهار نظر نمی‌کنیم.

این سرویس همچنین تاکید کرد که در حال تدارک اقدامات خاصی هستند تا در صورت وقوع شرایط غیرمترقبه در پرونده جعل اسناد مالی سازمان ترامپ و پرداخت وجه به استورمی دنیلز، بازیگر فیلم‌های بزرگسال که از ترامپ شکایت کرد، بکار گیرند.

پیش از این مشخص شده بود که دونالد ترامپ تنها در مارس ۲۰۲۴، ۴.۹ میلیون دلار برای هزینه‌های حقوقی هزینه کرده است و تنها ۶.۸ میلیون دلار در حساب‌های او باقی مانده است که برای تأمین مالی وکلایش باقی مانده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • تأکید قاطع «مادورو» بر مخالفت با قیمومیت آمریکا و تحریم‌های جدید
  • پیش‌بینی نخست‌وزیر مجارستان: جنگ اوکراین می‌تواند تا پایان ۲۰۲۵ پایان یابد
  • فروش نفت ونزوئلا با ارز دیجیتالی
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند