Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوداث جام جم آنلاین و به نقل از سایت خبرگزاری ایسنا، سرهنگ ایرج خانی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با اختلاس ۴۹ میلیارد ریالی در زنجان، اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده به پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر اختلاس در یکی از بانک‌های استان با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با نحوه اختلاس یک کارمند بانک در زنجان، افزود: در بررسی‌ها و تحقیقات گسترده‌ای که توسط ماموران انجام گرفت، محرز شد کارمند یکی از بانک‌های زنجان اقدام به اخذ مبالغی از مشتریان بانک در قالب سپرده بلندمدت با سود ۲۰ درصد کرده که در این خصوص تاکنون از حساب بانکی ۴۲ نفر سوءاستفاده کرده و در قبال آن گواهی سپرده به نام بانک صادر شده و سود بانکی مشتریان را خارج از شبکه بانکی، خود به حساب آن‌ها واریز می‌کرد.

این مسئول در رابطه با دستگیری اختلاس‌کننده ۴۹ میلیارد ریالی در زنجان، خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضایی، فرد متخلف دستگیر شد و در بازجویی‌های فنی و ارائه اسناد و مدارک به بزه انتسابی به مبلغ ۴۹ میلیارد ریال اقرار کرده و با تکمیل پرونده به مراجع ذی‌صلاح معرفی شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کارمند اختلاس قانون ۴۹ میلیارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۵۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ سید محمد مهدی احمدی مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس در برنامه مجله فوتبال شبکه خبر گفت: ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به ۶ بانک واگذار شد و تا ۲ سال این فرآیند را بانک شهر مدیریت خواهد کرد. باشگاه پرسپولیس نزدیک به ۱۸۰ میلیارد تومان به نظام بانکی بدهکار است.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم|بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی
  • بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • کارمند بانک درپی اختلاس منفصل از خدمت شد
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • وصول جریمه ۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه