Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-«عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور با دستوری به کمیته امنیتی، انتظامی اجتماعی ستاد ملی مدیریت کرونا بر ضرورت اهتمام عوامل و نیروهای مجری و ضابط نسبت به اجرای دقیق ابلاغیه های ستاد ملی تاکید کرد.

 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ در متن دستور وزیر کشور به معاون امنیتی انتظامی وزیر و دبیر کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی ستاد ملی مدیریت کرونا آمده است: با عنایت به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اعمال پاره ای از محدودیت ها در ترددهای بین استانی در برخی مناطق کشور و مصوبات ابلاغی جلسات کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد مذکور، ضرورت دارد عوامل و نیروهای مجری و ضابط نسبت به اجرای دقیق ابلاغیه ها اهتمام لازم را داشته باشند و با لحاظ حقوق شهروندی نسبت به توجیه هموطنان درخصوص خطرات عدم رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته از اعمال محدودیت تردد و رفت وآمد در شهرهای تهران، کرج، مشهد، اصفهان و ارومیه که شیوع بالای ابتلا به کرونا را دارند در سه روز تعطیلات پیش رو خبر داد.

«سعید نمکی» افزود: دیروز نامه ای را خدمت رئیس جمهوری تقدیم و از ایشان خواهش کردم در پنج شهر مهم که میزان شیوع بیماری کووید - ۱۹ در آنها بالاست و گرفتاری مردم بیشتر است، شامل تهران، کرج، مشهد، اصفهان و ارومیه در سه روز تعطیلات آخر این هفته محدودیت تردد و رفت و آمد اعمال شود و رئیس جمهوری نیز بلافاصله موافقت کردند و دستور آن را به دستگاههای مربوطه ابلاغ کردند.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۵۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر؛ دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای پنج‌شنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) برگزار خواهد شد. مطابق اعلام قبلی، جهت برقراری نظم و امنیت، ورود تمامی دانشجویان در روزهای ذکر شده به پردیس اصلی دانشگاه ممنوع است.

در صورت ضرورت، تردد دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا، فقط از طریق مکاتبه رییس دانشکده مربوطه با مدیریت حراست دانشگاه و صرفا برای موارد بسیار اضطراری امکان‌ پذیر خواهد بود.

دانشجویانی که در روز پنچشنبه در ساختمان آموزش آزمون میان‌ترم دارند، صرفا از طریق دربهای ورودی پردیس شمالی دانشگاه (گیت بن‌بست تیموری و گیت کنار آسانسور پارکینگ) امکان تردد به ساختمان آموزش را دارند و پل عابر مابین پردیس شمالی و پردیس اصلی بسته خواهد بود.

کد خبر 6086307

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • تجارت ۱۰ میلیارد‌ دلاری ایران و پاکستان با توسعه زیرساخت‌ها
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • جلسه هماهنگی دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت با ستاد‌های استانی برگزار شد
  • افشاگری دبیر ستاد امر به معروف:رئیسی دستور تشکیل ستاد حجاب را داد /رئیس ستاد، وزیر کشور است /از طرح نور حمایت می کنیم اما از مأموران متخلف نه!
  • دبیر ستاد امر به معروف : اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به دستور رئیس جمهور، ستاد حجاب به ریاست وزیر کشور تشکیل شد
  • محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد