Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، بر اساس اعلام وزارت بهداشت ورود و خروج از استان‌های تهران، البرز، اصفهان، آذربایجان غربی و خراسان رضوی به غیر از خودروهای امدادی، اورژانسی و حمل و نقل عمومی ممنوع شده است.

براساس اعلام وزارت بهداشت ورود و خروج از استان‌های تهران، البرز، اصفهان، آذربایجان غربی و خراسان رضوی به غیر از خودروهای امدادی، اورژانسی و حمل و نقل عمومی ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین وضعیت جاده‌های شمالی از تردد روان در جاده‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) خبر می‌دهد و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

همچنین محورهای شهداد- نهبندان، خرم آباد- پلدختر جزو محورهای مسدود شریانی و محورهای شمشک- دیزین و اولنگ- شاهرود جزو محورهای دارای انسداد فصلی هستند.

محور قزوین- همدان (کیلومتر ۱۱۰) مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین لاین روبرو به صورت دو طرفه انجام می‌شود.

براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع، ‌ مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن ها به روال عادی در جریان است.

 در شبانه‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از دو هزار و ۲۷۱ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، میزان تردد نسبت به روز قبل ۱۲.۲ درصد کاهش داشته است.

سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۴.۱ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ صورت پذیرفته است.

پربیننده ترین کدام بازنشستگان وام ۵۰ میلیونی می‌گیرند؟ حکم حقوقی بازنشستگان ٩٩ +لینک دریافت تحریم‌های ده‌ساله تسلیحاتی یکشنبه رفع خواهد شد/ مقابله با قاچاق و احتکار با راه‌اندازی سامانه جامع تجارت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان دانشگاه‌ها خبر مهم برای کنکوری‌ها

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ترافیک جاده حمل و نقل حمل و نقل عمومی وزارت بهداشت وسایل نقلیه جاده چالوس جاده های شمالی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۵۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیون وسیله نقلیه در محورهای خراسان شمالی تردد کردند

مدیرکل راهداری خراسان شمالی گفت: تردد یک میلیون و ۱۲۳ هزار و ۴۸۴ وسیله نقلیه طی ایام تعطیلات عید فطر در محورهای خراسان شمالی به ثبت رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمد مشتری امروز _ شنبه بیست‌وپنجم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تردد یک میلیون و ۱۲۳ هزار و ۴۸۴ وسیله نقلیه طی ایام تعطیلات عید فطر در محورهای خراسان شمالی به ثبت رسید.

وی افزود: این میزان تردد در مقایسه با تعطیلات عید فطر سال گذشته یک درصد کاهش داشته است.

مدیرکل راهداری خراسان شمالی گفت: تردد ورودی استان در این مدت بیش از ۱۰۸ هزار وسیله نقلیه بوده است که نسبت به هفته قبل ۳۵ درصد افزایش و نسبت به سال قبل (مدت مشابه قمری) هشت درصد کاهش را نشان می‌دهد.

مشتری خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی خروج بیش از ۱۱۰۴۶۹ وسیله نقلیه ثبت شد که نسبت به هفته قبل ۲۴ درصد افزایش و نسبت به سال قبل (مدت مشابه قمری) ۱۸ درصد کاهش یافته است.

وی بیان کرد: پر ترددترین محور در این بازه زمانی شیروان - بجنورد (بجنورد) و بالعکس کم ترددترین محور، گراتی - صفی آباد و بالعکس و پر ترافیک ترین محور آشخانه - چمن بید (چمن بید) و جنگل گلستان – چمن بید (رباط قره بیل) بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خاطرنشان کرد: زمان اوج تردد ثبت شده در راه‌های خراسان شمالی در ساعت ۹ تا ۱۰ و ۲۰ تا ۲۱ روز چهارشنبه، ۲۲ فروردین ثبت شد.

کد خبر 744193

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی برای برگزاری رژه روز ارتش در شهر کرمان
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در بیرجند
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین در بیرجند
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اصفهان
  • توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی ممنوع است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۲۷ فروردین / کدام محورهای مواصلاتی مسدود است؟
  • مسدود شدن دو محور در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب
  • یک میلیون وسیله نقلیه در محورهای خراسان شمالی تردد کردند
  • تردد بیش از یک میلیون وسیله نقلیه در محورهای خراسان شمالی