Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@09:03:51 GMT

نگاهی به سفر ۲ روزه رییس کمیته امداد به ایلام

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۶۲۵۰

نگاهی به سفر ۲ روزه رییس کمیته امداد به ایلام

به گزارش ایرنا، افتتاح ۱۱۵ واحد مسکن مهر مددجویان شهرستان دهلران استان ایلام نخستین برنامه سفر سیدمرتضی بختیاری به ایلام بود.

واگذاری ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی به مددجویان کشور

وی در این آیین گفت: ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در شش ماهه نخست سال جاری به مددجویان سراسر کشور واگذار شده است.

بختیاری یکی از برنامه‌های کمیته امداد در کنار اشتغال و خودکفایی را بحث مسکن مددجویان عنوان کرد و یادآور شد: ۲ هزار واحد مسکن سهم استان ایلام است که قرار است بنیاد مسکن ۹ ماهه تحویل دهد و تسهیلات آنها از طریق کمیته امداد و سازمان برنامه بودجه تخصیص می‌دهد و بنیاد مسکن نیز برای هر واحد ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) از کلنگ‌زنی ۳۰۰ واحد مسکن برای مددجویان استان ایلام در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت خبر داد و گفت: این ۳۰۰ واحد هم توسط کمیته امداد و خیرین و سازمان برنامه و بودجه تکمیل می‌شوند.

حق مردم ایلام خدمت بیشتر و بهتر است

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام نیز در این آیین گفت: مردم استان ایلام و شهرستان مرزی دهلران در دفاع مقدس جانانه ایستادند و مقاومت کردند و امروز حق این مردم خدمت بیشتر و بهتر است.

محمد نوذری نیکویی و خیراندیشی را از خصلت‌های برجسته ملت ایران دانست و افزود: در این برهه حساس از تاریخ و وضعیت سیاسی که دشمنان دنبال ساقط کردن نظام هستند باید همه دست در دست هم به مردم خدمت کنیم و نقش خیرین و کمک‌های آنان در این بین برجسته است و قدردان آن‌ها هستیم.

۱۱۵ واحد مسکن مهر مددجویان دهلران افتتاح شد

۱۱۵ واحد مسکن مهر مددجویان شهرستان دهلران استان ایلام روز چهارشنبه در آیینی با حضور سیدمرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) و محمد نوذری معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام افتتاح شد.

فرماندار دهلران در این خصوص گفت: ۹ هزار و ۷۷۵ مترمربع زیربنای این واحدهاست که نقش مهمی در رفع مشکلات مسکن مددجویان دارد.

مجید عسگری افزود: کل اعتبار هزینه شده برای این و احدها بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال است که سهم کمیته امداد ۵۴ میلیارد ریال، سهم خیرین بیش از ۲۱ میلیارد ریال و سهم تسهیلات بانکی نیز ۳۴ میلیارد ریال است.

۴۳ هزار واحد مسکونی امسال برای مددجویان کشور احداث می شود

بختیاری همچنین با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام دیدار کرد.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) در این دیدار گفت: امسال بیش از ۴۳ هزار واحد مسکونی برای مددجویان این نهاد در سراسر کشور ساخته می شود.

بختیاری افزود: ساخت مسکن یکی از گرانترین و ارزنده ترین خدمات کمیته امداد به نیازمندان و جامعه مددجویی است.

وی افزود: در استان ایلام نیز چندین پروژه مسکن در دست ساخت است که با این اقدامات نیاز مسکن مددجویان استان به حداقل خواهد رسید.

رییس کمیته امداد با اشاره به سفر خود به استان ایلام افزود: در این سفر در شهر دهلران ‭‭‭۱۰۸‬‬‬ واحد، در موسیان ۷ واحد و در شهر سرابله نیز ۸ واحد مسکونی تحویل نیازمندان شد که برای نخستین بار در کشور شهرهای موسیان و دهلران هم اکنون فاقد مددجوی بدون مسکن هستند.

مشارکت مردم ایلام در کمک به نیازمندان کم نظیر است

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) همچنین در آیین افتتاح هشت واحد مسکونی مددجویان چرداول گفت: مشارکت مردم استان ایلام در همیاری و کمک به هم نوعان و نیازمندان کم نظیر است.

بختیاری افزود: با مشارکت خوب نیکوکاران ایلامی و تلاش جهادی کمیته امداد، بخش بزرگی از مشکلات مسکن نیازمندان این استان برطرف شده است.

وی ادامه داد: در استان ایلام با مشارکت کمیته امداد، خیرین و دستگاه های دیگر چند پروژه بزرگ مسکن از جمله پروژه ۲ هزار واحدی امسال تحویل مددجویان این استان می شود.

افتتاح ۱۵ مرکز نیکوکاری آخرین برنامه سفر بختیاری، رییس کمیته امداد کشور به استان ایلام است.

چهار هزار مرکز نیکوکاری در کشور فعال است

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در حال حاضر چهار هزار مرکز نیکوکاری در کشور در حال فعالیت است.

بختیاری در آیین افتتاح و آغاز به کار همزمان ۱۵ مرکز نیکوکاری در استان ایلام اظهار کرد: راه اندازی مراکز نیکوکاری در راستای مردمی شدن فعالیت‌های امداد و توسعه مسوولیت‌های اجتماعی است و هم اکنون بخش عمده‌ای از بار اداره کردن نیازمندان و ایتام از طریق این مراکز نیکوکاری انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه مردمی کردن امدادگری برکات زیادی برای مردم داشته است، افزود: ظرفیت مردم برای نیکوکاری و خدمت رسانی به نیازمندان کم نظیر است.

برچسب‌ها مستمری مددجویان دفاع مقدس سید مرتضی بختیاری استان ایلام کمیته امداد امام خمینی محمد نوذری دهلران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مستمری مددجویان دفاع مقدس سید مرتضی بختیاری استان ایلام کمیته امداد امام خمینی محمد نوذری دهلران مستمری مددجویان دفاع مقدس سید مرتضی بختیاری استان ایلام کمیته امداد امام خمینی محمد نوذری دهلران اخبار کنکور رییس کمیته امداد امام خمینی ره مرکز نیکوکاری میلیارد ریال استان ایلام واحد مسکونی هزار واحد واحد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۶۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر نخعی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصولی‌ترین روش فقر زدایی از طریق آموزش، مهارت‌آموزی، توانمند سازی محرومین و ایجاد اشتغال برای آنهاست.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌امداد خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: برنامه کمیته امداد برای آموزش مددجویان شامل نیاز سنجی شغلی مناطق، استعداد سنجی مددجویان و مشاوره و هدایت شغلی آنها، برگزاری دوره‌های آموزش کار آفرینی و آموزش فنی و حرفه ای به منظور ارتقای مهارت فنی و … است.

به گفته نخعی در راستای تحقق این موضوع در مدت سال ۱۴۰۲ تا پایان فروردین‌ماه امسال ۳ هزار و ۵۲۱ نفر از افراد تحت حمایت این نهاد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

کد خبر 6087248

دیگر خبرها

  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز