Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، تصویربرداری روزهای پایانی سریال «بیگانه ای با من است» در تهران ادامه دارد.

کارگردانی فصل دو این سریال را آرش معیریان به عهده دارد و این سریال به تهیه کنندگی بهروز مفید تهیه و تولید می شود.

 

با توجه به اینکه زمان پخش این سریال پاییز اعلام شده بود اما هنوز زمان قطعی برای آن در نظر گرفته نشده است و باید دید این سریال در پاییز به آنتن می رسد یا به زمستان موکول می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، فصل ابتدایی مجموعه تلویزیونی «بیگانه ای با من است» در لوکیشن هایی نظیر خیابان جمهوری، بیمارستان عمل، خانه‌ای واقع در کرج، خانه‌ای حوالی میدان هروی، لوکیشن‌های داخلی و خارجی و شهرک سینمایی غزالی و بوشهر و شیراز مقابل دوربین رفت.

به گزارش فارس، این سریال در دو فصل تولید شده است. فصل اول به کارگردانی احمد امینی در ۳۵ قسمت و فصل دو به کارگردانی آرش معیریان در ۱۵ قسمت مقابل دوربین رفته است.

از بازیگران فصل اول این سریال می توان به: شبنم قلی‌خانی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل‌طهماسبی، دنیا مدنی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی، امیریل ارجمند و مهدی فقیه، ونوس کانلی و ... اشاره کرد.

 

داستان این سریال به تهیه کنندگی بهروز مفید، کارگردانی احمد امینی و نویسندگی فروغ فروهیده در سال ۷۰-۶۹ می‌گذرد و درباره جابجایی یک زن خدمتکار با عروس یک خانواده است که یک درام خانوادگی را تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بیگانه ای با من است بهروز مفید آرش معیریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۶۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تهیه‌کننده سریال نون خ به اعتراض مردم کرمان: قصد جسارت نداشتیم

مهر نوشت: به دنبال ایجاد برخی سوءتفاهم‌ها درباره قسمت‌هایی از فصل پنجم سریال «نون خ» که موجب ناراحتی برخی از مسؤولان کرمان شد، مهدی فرجی تهیه‌کننده این سریال با انتشار یادداشتی توضیحاتی ارایه داد.

به دنبال ایجاد برخی سوءتفاهم‌ها درباره قسمت‌هایی از فصل پنجم سریال «نون خ» و دلخوری و ناراحتی برخی از مسؤولان کرمان، مهدی فرجی تهیه‌کننده این سریال با انتشار یادداشتی توضیحاتی درباره این مساله ارایه کرد.

در این یادداشت با ادای احترام به مردم شریف و نجیب کرمان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر استان کرمان به ویژه شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی نوشته است:

«همه قصد ما از ساختن سریال«نون خ» این است که بتوانیم ظرفیت‌های فرهنگ غنی و متعالی اقوام را به تصویر بکشیم و یک هم‌دلی بین اقوام و قومیت‌های ایران نشان بدهیم و به واسطه این ظرفیت بتوانیم ضمن ارتقای فرهنگی، لحظات بسیار خوب و نشاط‌آور و سرگرم کننده‌ای را برای مردم عزیزمان ایجاد کنیم و در عین حال مخاطبان را با این ظرفیت‌های غنی قومیت‌های عزیز آشنا کنیم و محبت و هم‌دلی و صمیمیت را بین آحاد مردم ایران ایجاد کنیم.

در این چهار فصل گذشته همه تلاش سریال «نون خ» این بوده و خوشبختانه پاسخ مناسب هم دریافت کرده است.

ما در سریال «نون خ» همه اقوام را نشان دادیم که در کناریکدیگر در صلح و صفا و آرامش زندگی مسالمت‌آمیزی دارند. پس آن چه که در یکی از قسمت‌های فصل پنجم سریال «نون خ» باعث بروز بعضی سوءتفاهم‌ها شده است صرفا ناشی از یک برداشت نادرست است.

در یکی از سکانس‌های سریال «نون خ» فرد به ظاهر دامپزشکی نشان داده می‌شود که هیچ تخصصی ندارد و فقط به حیوانات علاقه‌مند است و متاسفانه گرفتار مصرف مواد مخدر است و گفته شده که این فرد کرمانی است و به همین دلیل اهانت به مردم شریف کرمان صورت گرفته است.

البته آن‌چه که باعث به وجودآمدن این اشکال شده است نمایش فلشی در مسیر حرکتی شخصیت‌های سریال به سمت کرمان است در حالی که زمان رودررویی بازیگران این سریال با نقش به ظاهر دامپزشک حداقل ۹۰۰ کیلومتر قبل از کرمان است و اگر دقت کنیم همان چند ساعت اولی که شخصیت‌های سریال از کردستان خارج می‌شوند با این فرد روبه‌رو می‌شوند. بنابراین محل وقوع داستان هیچ ربطی به کرمان ندارد از طرفی آن فرد و همچنین همسر و پسرش هم نیز لهجه کرمانی ندارند.

شخصیت‌های سریال زمانی برای اولین‌بار به کرمان می‌رسند که در نزدیکی کرمان نیمه‌های شب ماشین آن‌ها خراب شده تا اینکه یک فرد اهل کرمان با تراکتور خود از راه می‌رسد و به آن‌ها کمک کرده و آن‌ها را به هتل می‌رساند و هیچ کرایه‌ای هم دریافت نمی‌کند.

در زمان ورود بازیگران به هتل نیز از برخورد کارکنان هتل در کرمان تا حضور در نمایشگاه صنایع دستی استان کرمان تمامی تصاویر و دیالوگ‌ها نشان از هم‌دلی، برخورد محترمانه و نشاط و شادمانی است و کرمان به عنوان یک استان فرهنگی با مردمی خون‌گرم و پایتخت صنایع دستی معرفی شده است. کما اینکه تمامی اقوام در سایه پرچم جمهوری اسلامی یک‌دل و صمیمی در حال شادی نشان داده می‌شوند که همین امر استقبال مخاطبان را به دنبال داشته است.

از طرف دیگر رفتار و منش کیوان (سیروس میمنت) به نوع کاراکتر وی ارتباط دارد و به هیچ عنوان ارتباطی به رفتار افراد دیگر و شهرهای مختلف ندارد و از فصل اول هم این رفتارهای ناپسند از وی دیده می‌شود که اتفاقا همواره تقبیح هم می‌شود؛ هر چند در پایان این فصل از سریال این شخصیت متحول می‌شود.»

مهدی فرجی در بخش پایانی یادداشت خود از سوءتفاهم‌های ایجادشده ابراز تاسف کرد و ضمن ادای احترام به مردم شریف کرمان تاکید کرد: سازندگان سریال«نون خ» هرگز و به هیچ عنوان قصد جسارت به ارزش‌های فرهنگی و ملی هیچ استانی از جمله مردم عزیز استان کرمان را ندارند، بلکه تلاش ما ادای احترام به قومیت‌های مختلف بوده است و اساسا هدف اصلی این سریال ایجاد وحدت و هم‌دلی بین قومیت‌ها و تکریم و تجلیل آن‌ها است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کدام بازیگر «نون خ» در فصل جدید این سریال حضور ندارد؟ استوری کارگردان سریال نون خ درباره شهدای حمله تروریستی چابهار (عکس) بیوگرافی کاظم نوربخش؛ تصاویر همسر و دختران سلمان سریال «نون خ»

دیگر خبرها

  • پیام اداره کل فرهنگ کرمان به تهیه کننده "نون خ"
  • نون خ ۵ پربیننده‌ترین سریال نوروزی
  • صدور پروانه ساخت فیلم جدید برای رسول صدرعاملی، علی‌اکبر ثقفی و مرتضی شایسته
  • پیام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان به تهیه کننده سریال «نون خ»
  • رسول صدرعاملی، علی‌اکبر ثقفی و مرتضی شایسته در تدارک ساخت فیلم جدید
  • «سال گربه» و یک بهرام افشاری متفاوت
  • پیش بینی وقوع سیلاب در ۶ استان | در روزهای پایانی هفته به این استان ها سفر نکنید
  • لبخند بهاری در پیچ و خم جاده
  • واکنش تهیه‌کننده سریال نون خ به اعتراض مردم کرمان: قصد جسارت نداشتیم
  • درباره «گناه فرشته» و ضعف روایتش در قسمت‌های پایانی/ غافلگیری یا فریب مخاطب؟