Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، تحلیلگر سیاسی اصولگرا با انتقاد از سفر خانوادگی جمعی از نمایندگان به مشهد گفت: باید دقت و توجه زیادی به این مساله داشته باشیم چراکه بسیار مهم است و انحرافات هم از همین موارد آغاز می‌شود که مثلاً هزینه سفر خانواده‌شان پرداخت شود و بعد به‌تدریج اقدام به استفاده‌های دیگر کنند، در واقع آغاز انحراف از این‌جاست و باید روی این‌ها حساس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصر ایمانی تحلیلگر سیاسی اصولگرا در خصوص سفر اخیر نمایندگان به مشهد که به صورت خانوادگی اما تحت عنوان سفر فراکسیون محرومیت‌زدایی و با دعوت شهرداری مشهد انجام شد و واکنش‌هایی را در پی داشت، گفت: ببینید صرف بودجه بیت‌المال برای هر گونه استفاده شخصی اکیداً ممنوع است. خاطرتان هست در یکی از کشورهای اروپایی که اتفاقا اخیرا هم این موضوع اتفاق افتاده است، صرفاً به خاطر این‌که همسر نخست‌وزیر برای بعضی از خریدها از ماشین دولتی استفاده کرده بود، وی مجبور به عذرخواهی شد.

وی ادامه داد: این اتفاق نشان می‌دهد که چنین موضوعاتی در آن کشورها هم دارای اهمیت است که افراد و کسانی که از بودجه و امکانات دولتی استفاده می‌کنند، مانند نمایندگان مجلس به هیچ‌وجه برای خود و خانواده‌شان از بودجه بیت‌المال استفاده شخصی نداشته باشند.

ایمانی اظهار داشت: باید دقت و توجه زیادی به این مساله داشته باشیم چراکه بسیار مهم است و انحرافات هم از همین موارد آغاز می‌شود که مثلاً هزینه سفر خانواده‌شان پرداخت شود و بعد به‌تدریج اقدام به استفاده‌های دیگر کنند، در واقع آغاز انحراف از این‌جاست و باید روی این‌ها حساس بود.

وی افزود: این‌جا کار رسانه‌ها است که باید نسبت به این موضوع حساسیت داشته باشند و عکس‌العمل نشان دهند که از بودجه بیت‌المال استفاده نشود.

این تحلیلگر اصولگرا در ادامه به مساله خودروهایی که خبر اختصاص آن به نمایندگان منتشر شد، اشاره و خاطرنشان کرد: مسئله ماشین‌های نمایندگان مجلس هم که نمی‌دانم بالاخره به کجا رسید، اما از اقدامات نابه‌جای مجلس یازدهم بود که واقعاً باید این اقدام خود را پس بگیرد، اینکه نمایندگان مجلس بخواهند مدل خاصی از خودروها به آن‌ها اختصاص پیدا کند حتما مردم نسبت به آن عکس‌العمل نشان می‌دهند و حساسیت دارند.

وی گفت: نمایندگان باید با خودروی شخصی خود به مجلس بیایند، چون محل کارشان است. مگر به یک کارمند اداره که محل کار او در یک وزارتخانه است، ماشین می‌دهند؟ نماینده مجلس هم به همین صورت. هیچ فرقی با آن‌ها نمی‌کند، او محل کارش مجلس است و آن یکی محل کارش فلان وزارتخانه، اگر در دوره‌های قبل به نمایندگان ماشین داده می‌شد هم اشتباه بود.

اخبار مرتبط جنجال‌های میلیونی مجلس داد اصولگرایان قدیمی را درآورد! ناطق نوری و ولایتی به اصولگرایان پاسخ منفی دادند اتفاقی که باعث حمایت گسترده اصولگرایان از قالیباف شد چرا اصولگرایان ادعا می کنند بایدن با ترامپ فرقی ندارد؟ کنایه عباس عبدی به اصولگرایان: در انتخابات محلی روسیه نظافتچی جای رئیس شورا را گرفت! اصولگرایان برای انتخابات 1400 کاندیدای جدیدی معرفی می کنند؟ چه کسانی کاندیداهای اصلاح‌طلبان و اصولگرایان در انتخابات 1400 می شوند؟ انتقادات عباس عبدی از سیاست های اصولگرایان: آنان همواره دنبال بستن پنجره‌ها هستند نظر اصولگرایان در مورد حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات 1400 چیست؟

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا اصولگرایان ناصر ایمانی سفرهای استانی نمایندگان سفر نمایندگان به مشهد سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی بیت المال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۶۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیلی‌ها بدانند هر عملی انجام دهند با واکنش بزرگ ایران مواجه می‌شوند

شیوا قاسمی پور عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در ارتباط با حمله سپاه پاسداران به مراکز نظامی و پایگاه‌های هوایی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی اظهار کرد: آن‌ها باید بدانند هر کنشی، با واکنشی رو به رو خواهد شد و هر اقدام نسنجیده‌ای قطعا با واکنش طرف مقابل هم رو به رو می‌شود.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها پیش از این چندین بار چنین اقداماتی علیه ما انجام داده بودند و فکر نمی‌کردند با واکنشی رو به رو شوند، اما این بار نیرو‌های سپاه پاسداران با عملیاتی که انجام دادند نشان دادند که اسرائیلی‌ها حرفی برای گفتن ندارند و باید سر جای خود بنشینند.

قاسمی پور گفت: آن‌ها باید بدانند که نمی‌توان به حریمی وارد شد و جوابی دریافت نکرد. این اقدام هوشمندانه نیرو‌های مسلح ما، هم برای اسرائیلی‌ها و هم برای آمریکا و متحدینش پیامی داشت که ظلم پایدار نمی‌ماند.

وی افزود:‌ این‌ها ۳۵ هزار انسان را به شهادت رساندند و خدا به کشور ما کمک کرد که پاسخی دقیق به این حرکتشان بدهیم و به امید خدا به زودی مردم غزه هم نجات پیدا کنند و بدانید که مسلمانان اگر با یکدیگر اتحاد داشته باشند قطعا کشوری به خودش اجازه وحشی‌گری علیه‌شان را نمی‌دهد.

وی در ادامه تاکید: مسلمانان باید کنار هم باشند و وحدت داشته باشند. هدف همه مسلمانان یکی است. همه این‌ها می‌تواند کمک کند تا دیگران از کشور‌های اسلام سوءاستفاده نکنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • ممکن است چهره جدیدی رئیس مجلس شود/ هیات رئیسه ترکیبی از دو جریان اصولگرا خواهد داشت
  • اسرائیلی‌ها بدانند هر عملی انجام دهند با واکنش بزرگ ایران مواجه می‌شوند
  • ◄ انتقاد رانندگان تاکسی از شرایط تبعیض آمیز با اسنپ و تپسی
  • پنج اخطار برای یک مجلس
  • تقدیراز اقدامات مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در صیانت از حقوق بیت المال
  • ۶۵ درصد هزینه سلامت از جیب مردم پرداخت می‌شود
  • مردم تقریباً هزینه‌های درمانی خود را از جیب پرداخت می‌کنند
  • انتقاد شهاب الدین صدر از نمایندگان؛ چرا صدای مجلس بلند نمی‌شود
  • انتقاد صریح شهاب الدین صدر از نمایندگان؛ این همه قیمت دلار و سکه بالا رفته اما صدای از مجلس بلند نمی‌شود /مجلس بعدی لایحه حجاب را یکبار دیگر مرور کند
  • آیا  رفتن به حج با ارز بیت المال از جیب فقرا حلال است؟