Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل اوقاف استان فارس گفت: به مناسبت دهه وقف بیماران در بیمارستان موقوفه خلیلی شیراز رایگان ویزیت می‌شوند. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار  تسنیم در شیراز، اظهار داشت: در دهه وقف امسال  که از 24 مهر ماه آغاز و تا 4 آبان ماه ادامه دارد در بیمارستان موقوفه خلیلی شیراز بیماران به صورت رایگان ویزیت می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این طرح درمانی از محل موقوفه مرحوم محمد خلیل خلیلی شیرازی انجام می‌شود، گفت: دراین راستا شهروندان می‌توانند با مراجعه به این مرکز آموزشی _ درمانی از این خدمات پزشکی بهره‌مند شوند.

مدیرکل اوقاف استان فارس با اشاره به اینکه بیمارستان موقوفه خلیلی یک مرکز تخصصی پزشکی چشم، گوش ، حلق و بینی است افزود: با توجه به افزایش بیماری‌های چشمی مانند تراخم در زمان حیات واقف  و نیاز مردم شیراز به یک بیمارستان تخصصی برای معالجه امراض چشم و گوش، حلق و بینی این موضوع سبب شد تا مرحوم محمد خلیلی شیرازی در سال 1345 با اختصاص زمینی در شرق و پایین دست منزل خود و ضلع غربی بیمارستان نمازی شیراز اقدام به ساخت بیمارستان و مرکز آموزش و درمان خلیلی کند.

510 هکتار از اراضی موقوفه در استان گیلان سنددار شدآل هاشم: احیای موقوفات از برکات انقلاب اسلامی است/ تاکید بر بازخوانی موقوفه "ربع رشیدی" تبریزروایت یک قرن خدمت در راه امام حسین(ع)؛ حضور پررنگ موقوفه‌های فارس در رزمایش کمک‌های مومنانه

حجت‌الاسلام موسوی  بیان کرد: این بیمارستان با مساحت حدود 2500 متر مربع  و با تمام وسایل علمی و فنی ساخته شد و پس از آن توسط مرحوم خلیلی وقف شد.

مدیرکل اوقاف فارس افزود: از زمان احداث مرکز آموزشی درمانی خلیلی این بیمارستان توسعه زیادی یافته است و در طول سال از محل عواید موقوفات خلیلی بخش عمده‌ای از هزینه‌ها و تجهیزات تخصصی بیمارستان تامین می‌شود.

انتهای پیام/424/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خلیلی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۶۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میزهای خدمت تخصصی در مناطق شهرداری شیراز

ابراهیم کمالی گفت: امروز دوازدهمین جلسه از جلسات میز خدمت املاک و مستغلات در شهرداری منطقه ۹ بود که در آن بسیاری از مسائلی که مردم در این منطقه و سایر مناطق با آن روبرو بودند، بررسی و دستور لازم در خصوص حل این مسائل در همان موقع صادر شد.

او با بیان اینکه شهرداری منطقه یک به‌عنوان آخرین میز خدمت دور نخست در هفته آینده خواهد بود، از برگزاری میز‌های خدمت در دور نخست ابراز خرسندی و بیان کرد: مسائلی که مردم با آن در این مناطق روبرو بوده، بررسی و دستور حل آن در لحظه صادرشده است.

کمالی از نخستین میز خدمت دور دوم در اداره کل املاک و مستغلات شهرداری شیراز خبر داد و عنوان کرد: در دور دوم این میز خدمت بنا داریم تا مسائل را به‌صورت تخصصی‌تر بررسی کرده و سعی می‌کنیم به مسائلی که چندین سال در اقصی نقاط شهر شیراز دچار مشکل بوده، بپردازیم.

عضو و ناظر اداره کل املاک و مستغلات شهرداری شیراز عنوان کرد: در این دور سعی خواهیم کرد از مدیران دستگاه‌های دیگر که به نحوی در ارتباط با این پرونده‌ها نیز هستند دعوت کرده تا در لحظه نسبت به حل مشکلات اقدام شود. رئیس کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر شیراز نیز اظهار کرد: امروز با برگزاری میز خدمت املاک و مستغلات شاهد اتفاق خوبی در شهرداری منطقه ۹ هستیم و مسائل مردم محلات که در این حوزه موزد بررسی قرارگرفته و دستور لازم در این خصوص صادرشده است. 

سیده مریم حسینی از قول مساعد شهردار این منطقه در خصوص موارد مربوطه خبر داد و گفت: با حضور مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری شاهد خواهیم بود که بسیاری از مسائل حل شود. عضو و ناظر شورای اسلامی در شهرداری منطقه ۹ شیراز از اهتمام نایب‌رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر و مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری در خصوص برگزاری میز خدمت این حوزه قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • برپایی میزهای خدمت تخصصی در مناطق شهرداری شیراز
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار
  • لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج