Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@01:46:03 GMT

مراسم عزاداری رحلت پیامبر (ص) با حضور رهبر انقلاب

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۶۸۴۵

مراسم عزاداری رحلت پیامبر (ص) با حضور رهبر انقلاب

به گزارش «تابناک» به نقل از از پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، مراسم عزاداری روز رحلت حضرت ختمی‌مرتبت محمد مصطفی صلی‌الله‌علیه‌وآله و شهادت حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام صبح امروز (جمعه) در حسینیه امام خمینی با حضور حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این مراسم که به علت رعایت ضوابط بهداشتی بدون حضور جمعیت برگزار شد، حجت‌الاسلام کاشانی در سخنانی با بیان نکاتی از سیره نبوی و علوی، توجه به نصرت الهی در محاسبات و خسته نشدن از مجاهدت در راه خدا را دو جزء مهم از عقلانیت برشمرد و گفت: در برابر دشمن حتماً باید با تمام قوا و استعداد به مقابله رفت اما تاریخ اسلام نشان می‌دهد هر جا مسلمانان صرفاً به اسباب مادی، متکی و به آنها مغرور شدند، نتیجه با ناکامی همراه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این مراسم آقای مرتضی طاهری به ذکر مصیبت و مرثیه‌ سرایی پرداخت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: جریمه کرونایی بشار رسن شهدای خان طومان تحریم های تسلیحاتی روز عصای سفید حسینیه امام خمینی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب مراسم عزاداری رحلت پیامبر جریمه کرونایی بشار رسن شهدای خان طومان تحریم های تسلیحاتی روز عصای سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۶۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد + فیلم و تصویر

همزمان با ایام رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) پرچم گنبد منور حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به نشانه ایام سوگواری تعویض شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، عصر امروز و در آستانه ایام رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، آئین تعویض پرچم گنبد منور آن حضرت با حضور زائران عزادارش برگزار شد.

این مراسم باشکوه از ساعت 18 در صحن اصلی با تلاوت آیات کلام‌الله مجید توسط قاری ممتاز مجتبی محمد بیگی آغاز شد.

همچنین در ادامه این مراسم با آئین جمع خوانی خادمین آستان مقدس و مرثیه‌سرایی ذاکر اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) با قرائت زیارتنامه توسط حاج مهدی قربانعلی و مرثیه سرایی کربلایی امین مقدم، پرچم گنبد مطهر حضرت سیدالکریم (ع) تعویض و پرچم سیاه برافراشته شد.

عاشقان آل‌الله، زائران و مجاوران حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) با حضور در این مراسم معنوی ضمن عرض ارادت به حضرت سیدالکریم (ع) با ارزش‌های والای دین مبین اسلام تجدید میثاق کردند.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد + فیلم و تصویر
  • پیام تشکر بیت آیت الله امامی کاشانی ازرهبر معظم انقلاب وآحاد مردم
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود