Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@08:19:23 GMT

نماز جمعه در ۹ شهر خراسان جنوبی اقامه شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۷۰۸۷

نماز جمعه در ۹ شهر خراسان جنوبی اقامه شد

 مسوول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی گفت: نماز جمعه امروز (۲۵ مهر) در شهرهای خوسف، سربیشه، مود، درح، سرایان، آیسک، سه‌قلعه، زهان و زیرکوه در چهار شهرستان استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی رحیم‌آبادی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این هفته شهرستان‌های خوسف، زیرکوه، سرایان و سربیشه میعادگاه نماز جمعه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در سایر شهرستان‌های استان با توجه به وضعیت بیماری کرونا و برای حفظ سلامتی مردم این آیین عبادی سیاسی برگزار نشد.

نماز جمعه از ۱۵ اسفند پارسال به دلیل شیوع کرونا در مرکز استان (بیرجند) اقامه نشده است و هفته گذشته (۱۸ مهر) در ۹ نقطه استان برگزار شد.

خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد و ۲۶ نقطه این استان محل برگزاری نماز جمعه است.

براساس آخرین وضعیت مخاطره شیوع کرونا در استان خراسان جنوبی، شهرستان‌های بیرجند، فردوس، قاینات، نهبندان، طبس، بشرویه و درمیان در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) هستند.

مناطق قرمز خراسان جنوبی در وضعیت قبلی پنج شهرستان بود که شهرستان‌های بشرویه و درمیان نیز به آنها اضافه شدند.

همچنین شهرستان‌های سربیشه، زیرکوه، سرایان و خوسف در وضعیت نارنجی (پرخطر) قرار دارند و از ۱۱ شهرستان این استان هیچ نقطه با وضعیت زرد (متوسط خطر) و سفید (کم خطر) نیست.

برچسب‌ها ویروس کرونا ستاد اقامه نماز کشور خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ستاد اقامه نماز کشور خراسان جنوبی ویروس کرونا ستاد اقامه نماز کشور خراسان جنوبی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۷۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی حمایت از عملیات «وعده صادق» در کرمانشاه برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، راهپیمایی مردمی در حمایت از عملیات غرورآفرین «وعده صادق»، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فردا در کرمانشاه، بعد از اقامه نماز جمعه این شهر برگزار می شود.
 
به همین مناسبت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در اطلاعیه ای، از راهپیمایی مردمی در حمایت از عملیات غرورآفرین «وعده صادق»، فردا در کرمانشاه، بعد از اقامه نماز جمعه، از مسجد جامع( مصلای نماز جمعه)، تا میدان آزادی کرمانشاه، خبر داد و اعلام کرد:
 
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
 
«....وَمَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَلَکِنَّ اللَّهَ رَمَی»
 
به منظور حمایت از مقاومت مردم مظلوم و مقتدر(غزه قهرمان) و نیز دفاع مشروع نیروهای مسلح ایران مقتدر اسلامی، بویژه سپاه عظیم القدر و پاسخ دندان شکن به تجاوز رژیم کودک‌کش صهیونیستی، به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، راهپیمایی و تظاهرات سراسری، پس از اقامه نماز فردا جمعه همزمان و همگام با سایر هموطنان در اقصی نقاط کشور، در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
 
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، از عموم مردم فهیم و غیور استان کرمانشاه دعوت نموده است، در این راهپیمایی و تظاهرات دشمن شکن حضوری با شکوه و حماسی داشته باشند.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شمسی فر
  • راهپیمایی حمایت از عملیات «وعده صادق» در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق
  •  اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد
  • حمایت گلستانی ها از مردم غزه و فلسطین ؛ فردا با راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد