Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بنابراعلام روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان، به نقل از صندوق اعتباری هنر، در زمینه تکمیل زنجیره خدمات بیمه‌ای صندوق اعتباری هنر، هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران برای ثبت نام بیمه درمان تکمیلی ویژه در یک مرحله (بدون تمدید) تا دوم آبان ۹۹ به نشانی اینترنتی http://www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

honarcredit.ir مراجعه کنند.

براساس قرارداد منعقد شده با "بیمه سرمد" خدمات بیمه تکمیلی همانند سال گذشته در قالب سه طرح (امید، آرامش و رفاه) با پوشش‌ها و حق بیمه متفاوت ارائه می‌شود و متقاضیان جدید می‌توانند با انتخاب یکی از طرح ها، افراد تحت تکفل خود را نیز در همان طرح ثبت نام کنند.

افراد عضوی که در سال گذشته از خدمات بیمه تکمیلی صندوق برخوردار بودند و بیمه تکمیلی فصل تابستان آن‌ها از سوی صندوق تمدید شد با پرداخت حق بیمه (سهم فرد و افراد تحت تکفل) طرح فعلی خود، تا پایان قرارداد از مزایای بیمه تکمیلی همان طرح برخوردار می‌شوند.
قرارداد بیمه تکمیلی از اول مهر ۹۹ تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ برقرار است و تمامی خدمات به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه بیمانو ارائه می‌شود.

ارائه خدمات بیمه درمان تکمیلی منوط به ثبت نام در سامانه هنر کارت است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت نام بیمه تکمیلی هنرمندان خدمات بیمه درمان تکمیلی بیمه تکمیلی خدمات بیمه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۷۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، قائم مقام بیمه مرکزی در این باره گفته: در حال حاضر- فقط حدود ۳۰ درصد اطلاعات از بیمه‌های پایه- به شرکت‌ها رسیده، موضوعی که باعث سردرگمی مردم برای دریافت هزینهء بیمه تکمیلی دارو شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لزوم افزایش صندوق اعتباری فناوری مازندران
  • اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر
  • کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند
  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • ۳۳ هزار نفر در بوشهر عضو صندوق بیمه روستائیان و عشایر هستند
  • داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکزدرمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت