Web Analytics Made Easy - Statcounter

آغاز تحقیق‌ و‌ تفحص از قراردادهای نفتی و صنعت خودروسازی، "درگیری ارمنستان و آذربایجان" محور گفت‌وگوی سفیر ایران در باکو، اعلام آمادگی ستاد کل نیروهای مسلح برای برپایی بیمارستان‌های صحرایی برخی از اخبار سیاسی امروز شبستان است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، آغاز تحقیق‌ و‌ تفحص از قراردادهای نفتی و صنعت خودروسازی،  "درگیری ارمنستان و آذربایجان" محور گفت‌وگوی سفیر ایران در باکو،  اعلام آمادگی ستاد کل نیروهای مسلح برای برپایی بیمارستان‌های صحرایی از جمله گزیده اخبار سیاسی شبستان در جمعه ۲۵ مهرماه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم عزاداری رحلت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن(ع) برگزار شد

مراسم عزاداری روز رحلت حضرت ختمی‌ مرتبت محمد مصطفی صلی‌الله‌علیه‌وآله و شهادت حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام صبح امروز (جمعه) در حسینیه امام خمینی با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این مراسم که به علت رعایت ضوابط بهداشتی بدون حضور جمعیت برگزار شد، حجت‌الاسلام کاشانی در سخنانی با بیان نکاتی از سیره نبوی و علوی، توجه به نصرت الهی در محاسبات و خسته نشدن از مجاهدت در راه خدا را دو جزء مهم از عقلانیت برشمرد و گفت: در برابر دشمن حتماً باید با تمام قوا و استعداد به مقابله رفت اما تاریخ اسلام نشان می‌دهد هر جا مسلمانان صرفاً به اسباب مادی، متکی و به آنها مغرور شدند، نتیجه با ناکامی همراه بوده است.

همچنین در این مراسم آقای مرتضی طاهری به ذکر مصیبت و مرثیه‌سرایی پرداخت.

 

تحقیق‌ و‌ تفحص از قراردادهای نفتی و صنعت خودروسازی کلید می‌خورد

سید نظام‌الدین موسوی، نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی از کلید زدن دو تحقیق و تفحص خبر داد.

او در توییتر نوشت: «هفته آینده از طریق کمیسیون اصل۹۰ مجلس دو پرونده مهم را به جریان خواهیم انداخت: اول، تحقیق و تفحص از قراردادهای نفتی. دوم، تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی. روزگاری با فشار ژنرال‌های دولت، به دلیل انتشار اخبار قرارداد کرسنت و استات اویل در رسانه، دادگاهی می‌شدم اما حالا فصل دیگری است.»

 

 

"درگیری ارمنستان و آذربایجان" محور گفت‌وگوی سفیر ایران در باکو با ۴ مقام آذربایجانی

سید عباس موسوی ، سفیر ایران در اذربایجان در توییتی نوشت: امروز در یک روز پر ترافیک کاری با وزیر کشور، وزیر دادگستری، رئیس کل گمرک و نیز معاون وزیر خارجه جمهوری آذربایجان دیدار و گفت‌وگوهای مفید و مهمی داشتم. روابط دو جانبه با ایران و درگیری‌های جاری میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان محور اصلی گفت‌وگو در این دیدارها بود.

 

اعلام آمادگی ستاد کل نیروهای مسلح برای برپایی بیمارستان‌های صحرایی

سردار عراقی زاده رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح و دبیر قرارگاه بهداشتی و درمانی حضرت امام رضا (ع) گفت: در راستای اجرای فرمان فرمانده معظم کل قوا به سرلشکر باقری و در ادامه ی خدمات نیروهای مسلح از بدو شیوع کرونا،  بیمارستان های نیروهای مسلح در سراسر کشور با ظرفیت کامل نسبت به پذیرش و درمان بیماران کرونایی اقدام می نمایند.

وی افزود: در صورت درخواست ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از قرارگاه بهداشتی درمانی امام رضا (ع) ستاد کل نیروهای مسلح، نیروهای مسلح آماده راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی هستند.

عراقی زاده همچنین تاکید کرد: فرماندهان سازمان‌های نیروهای مسلح تدابیر لازم را در جهت تقویت ظرفیت و آمادگی بیمارستانها و مراکز درمانی در ابعاد نیروی انسانی، تامین تجهیزات تجهیزات تخصصی مورد نیاز و حمایت‌های مالی اتخاذ نموده اند.

رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سازمان‌های نیروهای مسلح با اهتمام جدی و تلاش مضاعف، تحقق دستورات فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای را در راه کمک به هم وطنان عزیزمان به ویژه در زمینه کنترل پیامدهای ناشی از گسترش بیماری کرونا در دستور کار قرار داده اند.

 

دانشمندان ایران آماده مقابله با زورگویی آمریکا هستند

در پی ادعای جدید وزیر امور خارجه آمریکا در خصوص استفاده جمهوری اسلامی ایران از انرژی هسته‌ای، سازمان انرژی اتمی در پاسخ به این ادعا در صفحه توییتر خود نوشت: «دانشمندان صنعت هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران، گوش به رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، آماده مقابله با زورگویی و یکجانبه‌گرایی دولت ایالات متحده آمریکا در موضوع استفاده از انرژی هسته‌ای می‌باشند.»

در ادامه آمده است: «آینده‌نگری در استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای، اصل راهبردی برای نظام اسلامی ایران است و قدرت هسته‌ای برای همیشه در تسلط ملت ایران خواهد بود.»

 

دستور وزیر کشور به کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا

عبدالرضا رحمانی فضلی با دستوری به کمیته امنیتی، انتظامی اجتماعی ستاد ملی مدیریت کرونا بر ضرورت اهتمام عوامل و نیرو‌های مجری و ضابط نسبت به اجرای دقیق ابلاغیه‌های ستاد ملی تاکید کرد.

متن کامل دستور وزیر کشور و رئیس کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا بدین شرح است:

«بسمه تعالی

جناب آقای ذوالفقاری

معاون امنیتی انتظامی و دبیر کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی ستاد ملی مدیریت کرونا

سلام علیکم

با عنایت به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اعمال پاره‌ای از محدودیت‌ها در تردد‌های بین استانی در برخی مناطق کشور و مصوبات ابلاغی جلسات کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد مذکور، ضرورت دارد عوامل و نیرو‌های مجری و ضابط نسبت به اجرای دقیق ابلاغیه‌ها اهتمام لازم را داشته باشند و با لحاظ حقوق شهروندی نسبت به توجیه هموطنان درخصوص خطرات عدم رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا اقدام نمایند.

عبدالرضا رحمانی فضلی

وزیر کشور»

 

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: اخبار سیاسی خبرگزاری شبستان اخبار ستاد ملی مدیریت سفیر ایران کمیته امنیتی وزیر کشور هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۷۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد

فرمانده کل ارتش گفت: هر تجاوزی که به منافع کشور صورت گیرد با پاسخ محکم و پشیمان‌کننده‌ای روبه‌رو خواهد شد و اگر دشمنان اقدامی کنند با تجهیزات مهلک‌تری پاسخ خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سرلشکر عبدالرحیم موسوی امروز _چهارشنبه بیست و نهم فروردین_ در حاشیه رژه روز ارتش و در جمع خبرنگاران گفت: ما در یک حالت آمادگی برای مقابله با شرارت‌های احتمالی هستیم و آنچه که در سراسر کشور امروز به نمایش گذاشتیم بخش کوچکی از توانمندی‌ها بود و آن بخشی از تجهیزات که در حالت آماده‌باش هستند در رژه حضور نداشتند.

فرمانده کل ارتش افزود: در عین حال آنچه امروز دیدید گوشه‌ای از قدرت نیروهای مسلح برای دفاع از آرمان‌های کشور و ملت بود، هر تجاوزی که به منافع کشور شود با پاسخ محکم و پشیمان کننده‌ای رو به رو خواهد شد و اگر دشمنان اقدامی کنند با تجهیزات مُهلک تری پاسخ خواهیم داد.

وی درباره آمادگی نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح معمولاً با توجه به دشمنانی که کشور دارد در آمادگی همیشگی قرار دارند تا مأموریت‌ها را به بهترین نحو اجرا کنند، همه می‌دانند که دشمنان ما چگونه پیشرفت‌های نیروهای مسلح ایران را رصد می‌کنند و به همین خاطر مدت‌های زیادی است که رجزخوانی گزینه نظامی را کنار گذاشتند و به حرف‌های جدیدی روی آوردند.

فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: این روزها همه نیروهای ما در سنگرهای دفاعی آماده هستند تا در برابر احتمالی اقدام متقابل کنند و در آمادگی کامل هستیم تا مأموریت خود را به خوبی انجام دهیم.

کد خبر 745407

دیگر خبرها

  • معاون وزیر دفاع روسیه: نیروهای مسلح ایران، آمادگی و قاطعیت خود را ثابت کردند
  • تحقیق و تفحص از اجرای پروژه بلوار مرحوم ابوترابی
  • نیروهای مسلح ایران با قاطعیت آماده پاسخ به هر تجاوزی هستند
  • هر تجاوز دشمن با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد
  • آماده باش کامل نیروهای مسلح ایران در برابر اسرائیل از زبان فرمانده کل ارتش
  • امیر موسوی: قدرت ایران گزینه نظامی دشمن را کنار زد
  • انجام طرح تحقیق و تفحص از بلوار مرحوم ابوترابی
  • آمادگی نیروهای مسلح برای برقراری امنیت در مرزهای ایران
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در اصفهان آغاز شد
  • خانه رژیم صهیونیستی سست‌تر از لانه عنکبوت