Web Analytics Made Easy - Statcounter

اورتون و لیورپول در حالی به مصاف هم می روند که این بار اورتون صدرنشین لیگ است و قرمزها اخیرا شکستی بد را متحمل شده اند.

لیورپول و اورتون در چارچوب لیگ برتر انگلیس به مصاف هم خواهند رفت.

تاریخ زمان مکان داور 26 مهر 1399 16:00 استادیوم گودیسون پارک،لیورپول مایکل اولیور


وضعیت لیورپول و اورتون

لیورپول فصل جدید لیگ را خوب شروع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن ها در ابتدا مقابل لیدزیونایتد پیروز شدند و سپس پیروزی ارزشمندی مقابل چلسی در استمفوردبریج به دست آوردند. هفته سوم در حالی که همه در انتظار یک پیروزی آسان برای یورگن کلوپ بودند، استون ویلا با نتیجه عجیب 7-2 قرمزها را شکست داد تا زنگ خطری برای دروازه و خط دفاع لیورپول به صدا درآید. خط دفاع لیورپول در این مسابقه عملکردی دور از انتظار داشت و قطعا یورگن کلوپ بابت این مسئله شاگردان خود را سرزنش کرده است. مسابقه برابر اورتون می تواند یک موقعیت مناسب برای برگرداندن ورق باشد. خبر خوب برای لیورپول این است که تیاگو آلکانتارا و سادیو مانه به تمرینات تیم اضافه شده و می توانند در ترکیب اصلی تیمشان قرار گیرند.

در سوی دیگر میدان اورتون قرار گرفته که فصل را بسیار خوب آغاز کرده است. اورتون با کارلو آنچلوتی چند چهره جدید به ترکیب خود در تابستان اضافه کرد و در سه مسابقه ابتدایی خود، 3 پیروزی کسب کرد تا نشان دهد تافی ها در این فصل حرفی برای گفتن دارند. در حال حاضر اورتون با 9 امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و نمی خواهد صدر جدول را آن هم مقابل لیورپول از دست دهد. دربی مرسی ساید همیشه حساس است و حال موقعیت دو تیم در جدول، حساسیت این مسابقه را بیشتر کرده است. باید تا شنبه منتظر ماند و دید کدام تیم برنده این دربی خواهد شد.

ترکیب احتمالی لیورپول و اورتون

مصدومان لیورپول و اورتون

حقایق دیدار لیورپول و اورتون در 8 مسابقه اخیر خانگی اورتون برابر لیورپول، تافی ها 7 تساوی کسب کرده اند. لیورپول در 22 مسابقه اخیر خود مقابل اورتون شکست نخورده است. قرمزها در 4 مسابقه اخیر خود در گودیسون پارک کلین شیت کرده اند. اورتون 4 دیدار اخیر خود در لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشته است. پیش بینی هواسکورد

اورتون 1-1 لیورپول

برای شرکت در نظرسنجی پیش بینی نتیجه لیورپول - اورتون، روی این متن کلیک کنید.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیورپول و اورتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۷۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!

به گزارش ورزش سه پرسپولیس در شرایطی به اراک سفر خواهد کرد که به احتمال زیاد علیرضا بیرانوند همراه تیمش نخواهد بود.
بیرو که از دوشنبه در تمرینات پرسپولیس حاضر شده دوره توانبخشی را آغاز کرده تا  مچ دست آسیب دیده اش را بعد از حدود سه هفته در گچ ماندن تقویت کند.از آنجایی که بیرانوند هنوز تمرینات دروازه بانی‌اش را آغاز نکرده به احتمال قوی به اراک سفر نخواهد کرد و برای دیدار با سپاهان آماده می شود.
در چنین شرایطی امیرضا رفیعی 22 ساله فرصت این را دارد  تا برای چهارمین مسابقه متوالی و پنجمین بار در این فصل در ترکیب اصلی تیمش به میدان برود.
رفیعی تاکنون چهار بازی برای پرسپولیس انجام داده که هر چهار مسابقه در لیگ برتر و سه تای آن در شهرستان بوده و البته در تمام آنها موفق به ثبت کلین شیت شده است.این بار اما او در جام حذفی چالشی متفاوت را تجربه خواهد کرد که یک اشتباه منجر به حذف تیم خواهد شد و می تواند هر آنچه رشته را به یکباره پنبه کند اما چنانچه از این میدان سربلند بیرون بیاید به مقبولیت و محبوبیتش نزد هواداران خواهد افزود.

در عین حال حضور در مسابقه جام حذفی یک چالش دیگر هم برای او به دنبال خواهد داشت و اینکه شاید بازی به پنالتی کشیده شود که در این صورت  باید دید او در ضربات پنالتی هم جسارت و مهارت لازم برای برنده کردن تیمش را خواهد داشت یا در این بخش غیبت بیرانوند به چشم می آید.
از سوسی دیگر این بازی برای رفیعی می تواند یک اتفاق ویژه دیگر هم به همراه داشته باشد و آن رویارویی با احمد گوهری است؛ دروازه بانی که سال گذشته یک فصل تمام کنارش تمرین کرد و بعد از او دروازه‌بان سوم بود اما حالا گلر اصلی ایرالکو به حساب می آید.آنها در طول یک سال حضور کنار هم ارتباط بسیار خوبی با یکدیگر داشتند و احتمالا در اراک رویارویی صمیمانه و گرمی با هم خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • دربی مرسی ساید؛ «شکست فاجعه آميز»
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!
  • هر آنچه قرار است از دربی مرسی ساید بدانید
  • ساعت بازی لیورپول و اورتون امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد