Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@06:47:58 GMT

خبرنگار خبرگزاری مهر در شهرستان دیر جان باخت

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۷۹۱۸

خبرنگار خبرگزاری مهر در شهرستان دیر جان باخت

به گزارش خبرنگار مهر، نامجو زحمتکش یکی از باسابقه‌ترین خبرنگاران خبرگزاری مهر در استان بوشهر، ساعت ۲۰ شب گذشته در مسیر گناوه - بردخون در شهر شبانکاره به قصد خرید از خودرو پیاده و هنگام عبور از عرض خیابان به علت برخورد یک خودرو که با سرعت غیر مجاز در حرکت بود در محل حادثه جان خود را از دست داد.

نامجو زحمتکش نهم مهرماه امسال در نخستین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر در بخش آب و محیط زیست رتبه دوم را با گزارش «کمبود منابع آبی تهدیدی جدی برای قطب کشاورزی جنوب استان بوشهر» کسب کرد تا خبرگزاری مهر بیشترین تعداد جوایز را در این جشنواره کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی طی دوره‌های گذشته در جشنواره رسانه‌ای ابوذر نیز موفق به کسب مقام برتر شده بود.

خبرگزاری مهر درگذشت این همکار مهربان، متین، خوش اخلاق و پرتلاش را به خانواده، بازماندگان و جامعه رسانه‌ای استان تسلیت می‌گوید.

کد خبر 5049467

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره رسانه ای ابوذر بوشهر ویروس کرونا اربعین 99 شیراز بوشهر شیوع کرونا آمار کرونا اربعین حسینی گرگان شهرکرد مجلس شورای اسلامی شهدای مدافع حرم کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا سیستان و بلوچستان خبرگزاری مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۷۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه به «صحرایی» درباره وضعیت معیشتی نیروهای خدماتی مدارس

به گزارش «نماینده»، علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش خواستار انجام برنامه‌ریزی لازم برای رفع مشکلات معیشتی نیروهای خدماتی شاغل در مدارس و ادارات آموزش و پرورش شد.

‌متن نامه منادی‌ سفیدان رئیس کمیسیون آموزش مجلس به صحرایی وزیر آموزش و پرورش به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر صحرایی
وزیر محترم آموزش و پرورش

سلام علیکم
احتراما همانگونه که مستحضرید نیروهای خدماتی شاغل در مدارس و ادارات آموزش و پرورش انسان‌های خدوم و زحمتکش و بی‌ادعایی بوده ولی متاسفانه حقوق این قشر زحمتکش پایین‌ترین حقوق در بین کلیه کارکنان دولت می‌باشد. این نیروها همزمان مسئولیت ارائه خدمات و پذیرایی از معلمان و دانش‌آموزان، نگهبانی و حفاظت از مدرسه و پشتیبانی تاسیسات آن را بر عهده دارند. غفلت از وضعیت این عزیزان به ویژه وضعیت معیشتی و حقوق دریافتی نه تنها ظلم فاحش به این قشر زحمتکش و بی‌ادعاست، بلکه ضرر و زیان جبران ناپذیری به اموال دولتی را در بر خواهد داشت.

لذا خواهشمند است دستور فرمایید هر چه سریعتر در جهت تکریم و ارج نهادن به زحمات این قشر فداکار و برنامه‌ریزی لازم برای رفع مشکلات معیشتی آنها، اقدامات موثر کارسازی انجام گردد.

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • ۸۴ بهار با رادیو
  • دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه های ایران منصوب شد
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
  • دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
  • برگزاری مراسم پایانی سومین جشنواره شکرستان
  • ضرورت تشکیل جبهه هنری و رسانه ای در سطح محور مقاومت و جهان
  • نامه به «صحرایی» درباره وضعیت معیشتی نیروهای خدماتی مدارس
  • تشکیل جبهه هنری و رسانه‌ای در سطح محور مقاومت و جهان ضروری است
  • مهلت هشتمین جشنواره ملی رسانه و طنز تمدید شد