Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@15:49:41 GMT

مصرف آب شرب در ارومیه ۲.۷ مترمکعب در ثانیه است

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۸۶۸۳

مصرف آب شرب در ارومیه ۲.۷ مترمکعب در ثانیه است

علیرضا رضوی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نیم مترمکعب این میزان از تصفیه خانه شماره یک و ۱.۵ مترمکعب دیگر نیز از مدول اول تصفیه خانه شماره ۲ ارومیه تامین می شود.

وی اضافه کرد: علاوه بر آن، ۴۰ حلقه چاه آب نیز در مدار بهره برداری در ارومیه قرار دارد که از ظرفیت آنها هم برای تولید آب مورد نیاز شهروندان به طور کامل استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از افزایش قابل توجه مصرف آب در ارومیه با شیوع بیماری کرونا خبر داد و بیان کرد: همه ظرفیت های تامین آب در مرکز استان به کار گرفته شده تا مشکل قطعی آب نداشته باشیم.

رضوی از آغاز احداث مدول دوم تصفیه خانه آب شماره ۲ ارومیه در شهریور امسال خبر داد و گفت: این طرح در حال حاضر از ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی افزود: امیدواریم این طرح تا تابستان سال ۱۴۰۲ به مدار بهره برداری وارد شود.

وی بیان کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح ۹۵۰ میلیارد ریال بوده که به تدریج با همراهی بخش خصوصی و پیمانکار تامین و مصرف خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اشاره به بازدید روز گذشته آیدین رحمانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از این طرح گفت: در این بازدید نیز معاون استاندار از اقدامات صورت گرفته در راستای جلوگیری از قطعی آب در تابستان امسال با وجود افزایش قابل توجه مصرف قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، ارومیه ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که سرانه مصرف آنها با شیوع کرونا به بیش از ۲۰۰ لیتر در روز رسیده است.

این استاندارد در دنیا کمی بیشتر از  ۱۰۰ لیتر برای هر فرد در روز تعیین شده است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی آب و فاضلاب ارومیه مدیرعامل شركت آب و فاضلاب آذربايجان غربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی آب و فاضلاب ارومیه مدیرعامل شركت آب و فاضلاب آذربايجان غربی آذربایجان غربی آب و فاضلاب ارومیه مدیرعامل شركت آب و فاضلاب آذربايجان غربی اخبار کنکور آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۸۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آقایان حسینی از آذربایجان غربی، علی پور از آذربایجان شرقی، ذوالفقاری از مرکزی و روحی زاده مازندران در این دوره از مسابقات حضور دارند که در پایان یک نفر به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در چهل و هفتمین دوره مسابقات جهانی طلا و جواهر سازی فرانسه که در شهریورماه امسال برگزار خواهد شد حضور خواهد یافت.

از آذربایجان غربی در بیست و یکمین دوره مسابقات استانی طلا و جواهرسازی ۱۴ شرکت کننده  از بین ۲۰۳ شرکت کننده در این مسابقات مهارتی راهی مرحله کشوری شدند که ۳ مدال و دو دیپلم افتخار سهم استان از مسابقات کشوری بود.

سرعت دقت و روحیه با تمرکز لازم در طراحی یک جواهر در یک طرح سه بعدی معیار مهم انتخاب فرد برتر برای حضور در مسابقات جهانی است.

در دور گذشته مسابقات جهانی این رشته ایران در مسابقات ژنو سوئیس درسال ۲۰۲۲ توانست در چهل و ششمین دوره مسابقات رتبه نخست راازآن خود کرده و با کسب مدال طلای این دوره از مسابقات توسژ، خانم جلیلی قهرمان جهان شود.

دیگر خبرها

  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • قطعی گاز در ارومیه
  • بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه
  • برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون متر مکعب آب به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه