Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسوی مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: بخشی از اشتغالزایی بنیاد برکت در روستا‌های استان شامل اشتغال زنان سرپرست خانوار که واجد شرایط دریافت تسهیلات هستند می‌شود.

او با اشاره به اقدامات خوبی که در زمینه اشتغال زایی زنان سرپرست خانوار ایجاد شده است افزود: تاکنون ۵۲ نفر از زنان سرپرست خانوار در سطح استان اقدام به دریافت این تسهیلات کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی تصریح کرد: اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۵۱ میلیون تومان در زمینه اشتغال زایی زنان سرپرست خانوار به این افراد اعطا شده است.

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی ادامه داد: افرادی واجد شرایط دریافت تسهیلات هستند که دارای شرایط سنی حداکثر ۵۵ سال باشند.

او اظهار کرد: پرداخت این تسهیلات از پارسال آغاز شده و تاکنون ادامه دارد.

بیشتر بخوانید

ایجاد ۱۶ هزار شغل با تسهیلات بنیاد برکت در خراسان جنوبی

موسوی بیان کرد: این تسهیلات به زنان سرپرست خانوار بدون شغل، ساکن روستا، با شرایط سنی تا ۵۵ سال و منبع درآمدی ماهانه کمتر از ۷۰۰ هزارتومان اعطا می‌شود.

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی با اشاره به شرایط اعطای تسهیلات ادامه داد: افراد با توجه به مهارتی که دارند حمایت می شوند و از ۱۰ تا ۴۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت ۳ تا ۴ ساله و دوره تنفس ۴ الی ۶ ماهه برخوردار می‌شوند.

ایجاد طرح‌های اشتغال اجتماع محور برای روستاییان

موسوی مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی گفت: بنیاد برکت تسهیلاتی را در جهت ایجاد مشاغل خرد خانگی و طرح‌های اشتغال اجتماع محور روستاییان در نظر گرفته است.

او افزود: تسهیلات از ۱۰۰ میلیون تا ۳ میلیارد تومان در قالب مشارکت مدنی برای طرح‌های نیمه بزرگ اعطا می‌شود.

موسوی ادامه داد: این مشارکت در شرکت‌های سهامی خاص در قالب سهم دوره مشارکت ۵ ساله اجرا می‌شود که شرایط خاص خود را دارد.

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بیان کرد: خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی از جمله توزیع سبد غذایی، جهیزیه، لوازم التحریر، بسته‌های ضد عفونی و ماسک از طرف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) میان برخی روستاییان ارائه شده است.

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار محرومیت زدایی تسهیلات مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام زنان سرپرست خانوار خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۸۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار

مسلم حدیدی رییس سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه با بیان این‌که اجرای طرح توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار و حمایت از بانوان کارآفرین با توجه به ظرفیت ها و ساختارهای این سازمان از سوی دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه به سازمان جهاددانشگاهی استان سپرده شده، گفت : در این طرح پس از فراخوان و ثبت نام، بانوان سرپرست خانواده در دوره های مهارتی اشتغال محور شرکت کرده و پس از کسب مهارت لازم و توانمندسازی به بازار کار معرفی می شوند.

وی با اشاره به  تجربه‌های موفق و بسترهای بوجود آمده در مرکز شتابدهی شغلی صنایع فرهنگی و فناوری های نرم سازمان جهاددانشگاهی استان، افزود: دوره های آموزشی این طرح شامل صنایع بافتنی(ماندالا بافی، مکرومه بافی)،  صنایع چوبی، گوهرشناسی و تراش سنگ های قیمتی، خیاطی(مدولباس)، عروسک بافی، کار با چرم، دوره های نرم افزار(گیم و انیمیشن، طراحی سایت، موشن گرافی و...)، تکنسین داروخانه و کمک های اولیه است.

رییس سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه با بیان اینکه زنان سرپرست خانوار  ۲۰ تا ۴۰ ساله می توانند تا پنجم اردیبهشت ماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند، افزود: افراد واجد شرایط برای ثبت نام و دریافت توضیحات بیشتر می‌توانند به مرکز آموزش دوره های تخصصی سازمان جهاددانشگاهی استان مراجعه کنند  یا با شماره ۳۱۰۳۱ داخلی ۳۰۰ تماس بگیرند.

حدیدی تصریح کرد: بزودی دو همایش در این خصوص در سطح استان برگزار خواهیم کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور
  • پرداخت ۲۴ میلیارد تومان تسهیلات بنیاد برکت در اشنویه
  • اجرای طرح توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار
  • پوشش فیبرنوری کشور به هفت میلیون خانوار رسید
  • اردوی تفریحی جامعه هدف بهزیستی ( زنان سرپرست خانوار) بهزیستی شاهین دژ
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن
  • معرفی بیش از هزار و ۲۰۰ نفر متقاضی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی در استان تهران
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام