Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@22:16:02 GMT

آغاز خرید تضمینی عسل و ژل رویال از سال آینده

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۹۱۱۶

آغاز خرید تضمینی عسل و ژل رویال از سال آینده

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، بهزاد بانکی پور اظهار داشت: با توجه به اینکه واردات محصول ژل رویال از طرف وزارت صمت ممنوع شده، همچنین با شکل گیری تقاضای مناسب در بازار برای ژل رویال و عسل، صندوق حمایت از توسعه زنبورداری، امسال برای نخستین بار، اقدام به انعقاد قرارداد تولید با تولیدکنندگان این محصولات کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه زنبورداری ادامه داد: بر اساس این قرارداد، نهاده‌های مورد نیاز زنبورداران برای تولید محصولات عسل و ژل رویال توسط صندوق حمایت از توسعه زنبورداری، تأمین و در قبال آن محصولات با استانداردهایی که صندوق تعیین کرده تولید و توسط این صندوق با قیمت مشخصی که توافق می‌شود خرید تضمینی صورت می‌پذیرد.

بانکی پور تاکید کرد: در راستای این اقدام با توجه به اطمینان خاطری که تولید کننده بابت فروش محصولات پیدا می‌کند، انگیزه تولید مخصوصاً در مورد تولید محصول ژل رویال، افزایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه زنبورداران در سال‌های گذشته تولید را انجام داده بودند، اما بازار تضمین شده‌ای برای آن نبود رغبت چندانی به سرمایه گذاری در خصوص ژل رویال نداشتند، چرا که تولید این محصول سختی زیاد دارد و سرمایه در گردش بالایی هم می‌خواهد، اما با این اقدام، بطور قطع زنبورداران رغبت زیادی برای تولید این محصولات می‌یابند.

بانکی پور ادامه داد: صندوق حمایت از مصرف توسعه زنبورداری هم با تبلیغات و توسعه برندسازی و بازاریابی مناسب، به فروش محصولات تولیدی زنبورداران کمک می‌کند.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه زنبورداری گفت: در مورد ژل رویال حداقل می‌توانیم سی درصد تولید زنبورداران و در مورد عسل هم به میزان تقاضای ایجاد شده در بازار، این خرید تضمینی را به انجام برسانیم.

کد خبر 5049577

منبع: مهر

کلیدواژه: زنبور عسل تولید عسل خرید تضمینی ژل رویال ویروس کرونا قیمت دلار بانک مرکزی ایران تولید نفت بازار سهام شاخص کل بورس وزارت جهاد کشاورزی قیمت نفت اقتصاد آمریکا قیمت یورو وزارت صنعت معدن و تجارت نهاده های دامی قیمت طلا ایالات متحده امریکا صندوق حمایت از توسعه زنبورداری ژل رویال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۹۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت حمایت از شرکت‌های دانش بنیان استان بوشهر

امام جمعه بوشهر حمایت از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان را مورد تأکید قرار داد و گفت: حمایت از حرکت‌های حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان یکی از راهکاری مهم توسعه و پیشرفت جامعه محسوب می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در نشست با مسئولان صندوق پژوهش و فناوری استان بوشهر با استناد به آیات قرآن کریم و روایت ائمه طهارت علیه‌السلام در مورد جایگاه کسانی که به علم و فناوری مجهز هستند نسبت به دیگر افراد، اظهار داشت: تنها راه پیشرفت و توسعه جامعه حرکت و فعالیت دانشی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر پیشرفت بدون توجه به علوم دانش‌بنیان را غیرممکن دانست و بیان کرد: علم منشا تمام خیرات و پیشرفت است که در این راستا تولیدات محصول دانش‌بنیان و فناوری یک اصل مهم و اساسی محسوب می‌شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با بیان اینکه فعالیت در عرصه امور دانش‌بنیان در بوشهر به‌عنوان فرهنگ تبدیل شده است تصریح کرد: جوانان بوشهری به اهمیت تولید محصولات دانش‌بنیان پی برده‌اند و این حرکت‌ها را انجام می‌دهند.

امام جمعه بوشهر، با بیان اینکه حرکت‌های دانش‌بنیان، عریض و دارای افق‌های طولانی است گفت: در افق‌های طولانی باید اولویت‌ها حفظ شود و برنامه‌های مورد نیاز جامعه و حرکت‌های دانش‌بنیان در سال‌های مختلف تدوین و عملیاتی شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان بوشهر در عرصه تولید محصولات بر اساس فناوری‌های نوین افزود: پرتو درمانی و سامانه‌های پرتودهی در زمینه افزایش تولید محصولات کشاورزی استان بوشهر یکی از نیازهای اساسی است که در راستای امنیت تغذیه باید در دستور کار حرکت‌های دانش‌بنیان قرار بگیرد.

صفایی بوشهری انتخاب ایده در عرصه فناوری‌های نوین و حرکت‌های دانش‌بنیان را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: عرض حرکت‌های دانش‌بنیان خیلی وسیع است و می‌توان در حرکت‌های دانش‌بنیان در یک زمان مشخص هزاران فضای دانش‌بنیان ترسیم کرد و از موازی کاری در تولید محصول توسط شرکت‌های فناور باید رعایت شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر حرکت‌های حمایتی از شرکت‌های دانش‌بنیان را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: استان بوشهر از ظرفیت‌های مهمی در تولید محصولات دانش‌بنیان برخوردار است که باید از این توانمندی‌ها استفاده شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر، حمایت معنوی و مالی از شرکت‌های دانش‌بنیان استان را یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر دانست و اضافه کرد: جوانان استان بوشهر در عرصه تولید محصولات دانش‌بنیان خوش درخشیده‌اند که لازم است از محصولات تولیدی و فناوری آنان حمایت همه جانبه شود.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی گندم به ۱۱ میلیون تن می‌رسد
  • ضرورت حمایت از شرکت‌های دانش بنیان استان بوشهر
  • «سود» مشوقی برای «مشارکت مردمی» در تولید
  • پیش بینی تولید ۱۳.۵ میلیون تن گندم در سال جدید
  • آمادگی ۴ مرکز برای خرید تضمینی گندم در شادگان
  • آغاز بتن‌ریزی ساختمان راکتور واحدسوم نیروگاه اتمی بوشهر در آینده
  • جهش تولید با تامین منابع مالی اتفاق می‌افتد
  • طرح کاشت نهال گردوی ژنوتیپ 7 با قیمت 80 هزار تومان
  • ۳ همت تسهیلات توسط صندوق های حمایت از بخش کشاورزی پرداخت شد
  • الهلال آینده دروازه‌بانی عربستان را خرید