Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@11:00:24 GMT

مهمترین خواسته‌های زنان در رابطه جنسی

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۵۹۸۵۴

مهمترین خواسته‌های زنان در رابطه جنسی

یکی از مسائلی که امروزه مردان باید به آن توجه داشته باشند خواسته‌های جنسی همسران از آن‌ها در هنگام رابطه جنسی میباشد. در بیشتر مواقع روابط جنسی این مرد‌ها هستند که پیشقدم میشوند و در اکثر موارد زنان کمتر برای انجام این کار درخواست خود را مطرح میکنند. خانم‌ها برای برخی مواقع برای رابطه جنسی داشتن یا به اجبار این کار را انجام میدهند یا بی میلی کامل همسر خود را مشایعت میکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخاطر همین برخی مرد‌ها فکر میکنند که همسران آن‌ها سردمزاج هستند یا کسانی هستند از رابطه جنسی ترس یا دارند و یا متنفر از این کار هستند در حالی که اینطوری نیست. ما در این مقاله قصد داریم که مواردی را برای شما بیان کنیم تا بتوانید نیاز‌های همسرتان را در هنگام رابطه جنسی برآورده کنید.

۱. بوسیدن گردن همسرانتان

بوسیدن یک چیز بسیار صمیمی است و امکان برقراری ارتباط عمیق‌تر با همسرتان را در هنگام رابطه جنسی فراهم می‌کند. بیشتر زنان دوست دارند که همسرانشان قبل از برقراری رابطه جنسی ناحیه گردن او را ببوسند. بوسه‌های روی گردن باعث افزایش لحظه‌های هیجانی برای همسرتان می‌شود. فقط یک بوسه روی گردن برای تجربه هیجان کافی است. ناحیه گردن یک بخش بسیار حساس است که می‌تواند یک حس خوبی را برای زنان داشته باشد. زمانی که شما گردن همسر خود را میبوسید میبایست گوش او را نیز ببوسید تا لذت بیشتری در هنگام رابطه جنسی داشته باشد.

۲. بازی کردن با با مو‌های همسرتان

بازی کردن با مو‌های همسرانتان یکی دیگر از خواسته‌های آن‌ها قبل یا بعد از رابطه جنسی میباشد. بسیاری از دختران اعتراف می‌کنند که وقتی مرد در هنگام رابطه جنسی به آرامی مو‌های آن‌ها را میکشد این کار را بسیار دوست دارند. واقعیت این است که تحریک اعصاب در پوست سر می‌تواند بسیار دلپذیر باشد. از طرف دیگر، به گفته محققان، بازی با رشته‌های مو یا شانه زدن زنان می‌تواند به شما کمک کند تا به هم بیشتر نزدیک شوید و اعتماد به نفس بالاتری در هنگام رابطه جنسی داشته باشید.

۳. بازی کردن با سینه‌های همسرتان

در هنگامی که قصد دارید با سینه‌های همسر خود بازی کنید در ابتدا با او صحبت کنید که چگونه با سینه‌های او بازی کنید. برخی از خانم‌ها دوست ندارند که تقریباً با آن‌ها این رفتار بکنند، در حالی که برخی دیگر لذت بیشتری از این کار می‌برند. سینه‌های یکی از نقاط حساس و مهم زنان برای بیشتر کردن و لذت بردن آن‌ها از رابطه جنسی میباشد، زیرا سینه‌ها بسیاری از رگ‌های خونی خون را به سطح مویرگی کوچک موی پوست خود وارد می‌کنند.

۴. تحریک نقطه G.
تحریک نقطه G. یکی از مواردی است که شما باید قبل از انجام رابطه جنسی با همسرتان به آن توجه کنید. اگرچه هنوز مشخص نیست که نقطه G. در زنان وجود داشته باشد یا خیر، اما هیچ چیزی نمیتواند جلوی شما رو بگیرد که آنرا پیدا کنید. احتملا نقطه G. در دیواره فوقانی مهبل قرار دارد و بهتر است آن را با انگشتان خود تحریک کنید. نقاط G. به لمس آهسته‌تر، عمیق‌تر و "سفت تر" پاسخ می‌دهند، برخلاف کلیتوریس، که نیاز به لمس کردن یا تحریک کردن ملایم دارد.

۵. داشتن مقدمه طولانی قبل از رابطه جنسی

وقتی صحبت از مقدمه قبل از رابطه جنسی می‌شود، یک قانون وجود دارد آن این است که هر چه مقدمه طولانی تر، بهتر! با این روش، زن آرامش می‌یابد و به روحیه لازم برای لذت بردن از رابطه جنسی می‌رسد. معمولا بیشتر زوج‌ها معمولاً بلافاصله شروع به عمل اصلی میکنند در حالی که این کار یک روش اشتباهی است، حتما قبل از برقراری رابطه با همسر خود یک مقدمه طولانی داشته باشید هم او را برای داشتن یک رابطه لذت بخش آماده میکنید و هم خود را.

۶. لباس او را به آرامی از تنش در بیارید

خیلی اوقات زوج‌ها برای انجام رابطه جنسی عجله دارند. اگرچه این روش ممکن است از لحاظ عملی بسیار عالی باشد که این نشان دهنده اشتیاق شما برای انجام این کار است، اما گاهی اوقات مطلوب‌تر و لذت بخش‌تر این است که قبل از انجام رابطه جنسی لباس‌ها او را از تنش بیرون بیارید. بگذارید دستان و بوسه‌های شما به آرامی او را برای آنچه در آینده قرار دارد آماده کند.

۷. هر زنی دوست دارد نقش‌های سکسی را در رختخواب برای شما بازی کند

ما در اینجا در مورد نقش‌های عجیب و غریب ما در مدرسه صحبت نمی‌کنیم بلکه در مورد سطح جدیدی از چیز‌های سکسی هستیم. به عنوان مثال گلادیاتورها، پلیس و .... خانم‌ها معمولاً مردان را با لباس دوست دارند. شما باید سعی کنید لباس خاصی بپوشید تا همسرتان بیشتر هیجان زده شود. همچنین، زنان دوست دارند در اتاق خواب نقش بازی کنند. به عنوان مثال، او می‌تواند نقش یک دختر دبیرستانی بد بازی کند و مرد می‌تواند معلمی باشد که او را مجازات می‌کند، زیرا او وظیفه خود را بخوبی انجام نداده است.

۸. تحریک ناحیه کلیتوریس زن

تحقیقات نشان می‌دهد که حدود ۷۵ درصد از زنان هرگز با ورود آلت به داخل واژن آن‌ها فقط به ارگاسم نمی‌رسند. این بدان معنی است که یک زن به تحریک کلیتوریس احتیاج دارد. برخی رابطه جنسی دهانی، برخی تحریک انگشت و برخی از اسباب بازی‌های جنسی را ترجیح می‌دهند. این همه درمورد ورود آلت به واژن نیست. تحریک کلیتوریس بهترین راه برای خوشحال کردن همسرتان از نظر جنسی است.

۹. در هنگام رابطه جنسی انواع حرکت را انجام دهید

بعضی اوقات زنان می‌خواهند رابطه جنسی آرام و با عشق و توجه زیادی با آن‌ها انجام شود؛ و بعضی اوقات آن‌ها می‌خواهند سریع، خام و پرخاشگر باشند. بهترین لذت برای یک زن از لحاظ جنسی ترکیبی از حرکات دایره‌ای درون است. زنان می‌خواهند انواع مختلف حرکتی، با شدت و سرعت متفاوت را احساس کنند. دست، زبان و لب‌های مرد آن‌ها می‌خواهند همه چیز را بدست آورند و همه چیز را احساس کنند که گویی بدن آن‌ها یک گنج مخفی است که باید مورد کاوش قرار گیرد. بعضی اوقات زن دوست دارد به آرامی رابطه جنسی برقرار کند. بعضی اوقات به رابطه جنسی خشن نیاز دارد با این حال، اکثر زنان شکایت کرده اند که رابطه جنسی آن‌ها بسیار کوتاه است. یکنواختی هر کاری برای هیچکس جالب نیست؛ و اگر می‌خواهید بر روی رضایت جنسی متقابل حتی بهتر کار کنید، باید تلاش کنید. با شریک زندگی خود کاوش کنید، آزمایش کنید و صحبت کنید، بنابراین می‌توانید انواع روش‌های مختلفی را در رختخواب با همشرانتان در هنگام رابطه جنسی برقرار کنید.

۱۰. یک داستان سکسی را برای همسر خود بگویید

اگر شما آدم خیال پرداز یا داستانسرای خوبی هستید می‌توانید به بهترین نحو زن را با کلمات بازی کنید. اصلاً کار سختی نیست. اگر از خیال پنهان او اطلاع دارید، می‌توانید او را با کلمات سکیسی بازی کنید. زنان موجوداتی رویایی هستند که دوست دارند تصور کنند و این وظیفه شماست که افکار خود را در جهت صحیح بیان کنید. مکان‌هایی را که می‌خواهید با او رابطه جنسی داشته باشید تشریح کنید و آنچه را که می‌خواهید با او انجام دهید را با جزئیات شرح دهید.

۱۱. در رابطه جنسی شور داشته باشید

اگرچه بیشتر زنان یک رابطه جنسی عاشقانه و ملایم را میپسندند، اما گاهی اوقات زنان نیز نیاز به یک رابطه عاشقانه پرشور دارند. با آنچه می‌خواهند گیج نشوید: عاشقانه یا اشتیاق. مسئله این است که هر دختر در رابطه به پویایی خاصی نیاز دارد. چرا نه، بعضی اوقات در طول رابطه جنسی یک داستان سکسی برای او تعریف کنید و بعضی اوقات آن‌ها نیاز به یک ماساژ وابسته به عشق شهوانی در رختخواب دارند.

۱۲. با همسرتان در مورد آرزو‌ها خود با او صحبت کنید

در ابتدای هر رابطه، خیالات جنسی تابو بین شرکاء است، اما بعداً آن‌ها به بخشی از ارتباط صمیمی تبدیل می‌شوند. بسیاری از مردم تصور می‌کنند که برخی از خیالات جنسی "بیش از حد" است تا به طور عمومی با شریک زندگی خود به اشتراک گذاشته شود، اگرچه در پایان روز خیال‌هایی که زن و مرد دارند تقریباً یکسان است. دختران دوست دارند بدانند که چه آرزوها، خیال پردازی ها، در شما وجود دارد. به گفته بسیاری از روانشناسان، به اشتراک گذاشتن خیالات با شریک زندگی به خوبی می‌تواند در رابطه و زندگی جنسی زوج تأثیر بگذارد. همیشه در حالی که در اتاق خواب هستید آرزو‌های همسرانتان را به خاطر بسپارید. خیلی اوقات وقتی در مورد رابطه جنسی صحبت می‌کنیم فقط شما به فکر رابطه جنسی واژن هستید، اما رابطه جنسی شامل رابطه جنسی مقعد و دهانی نیز می‌شود.

۱۳. زنان دوست دارند بعد از انجام رابطه جنسی، در رختخواب نوازش شوند

یکی دیگر از کار‌هایی که باید بعد از رابطه جنسی با همسرتان به آن توجه داشته باشید این است که بعد از برقراری رابطه او را نوازش کنید. طی نتایج بدست آمده از یک مطالعه که در مورد این موضوع صورت گرفته بود در این مطالعه که بر روی ۲۴۰۰ نفر شرکت کننده انجام گرفته بود نتایج نشان داده بود حدود ۷۱ ٪ از خانم‌ها از مردان خود در رختخواب راضی هستند که اگر او ۶ تا ۱۰ دقیقه تا بعد از رابطه جنسی او را نوازش کند.


منبع:تلکسیران

منبع: پارسینه

کلیدواژه: روابط جنسی رابطه جنسی پارسی خبر میل جنسی هنگام رابطه جنسی انجام رابطه جنسی رابطه جنسی داشته باشید بعضی اوقات دوست دارند بازی کنید همسر خود خانم ها سینه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۹۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد

در شرایطی که باشگاه آلومینیوم اراک از ابتدای فصل شرایط حضور بانوان در دیدارهای خانگی خود را فراهم کرده و این اتفاق بدون مشکل انجام شده بود، اکنون سازمان لیگ اعلام کرد که بانوان اجازه تماشای مسابقه حساس جام حذفی بین آلومینیوم و پرسپولیس را نخواهند داشت.

سازمان لیگ روز گذشته اعلام کرد که دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی با حضور تماشاگران برگزار می‌شود و ایرالکو در این مسابقه محروم از حضور هواداران خودی نیست، اما امروز خبر از محرومیت بانوان هوادار داد.

با این شرایط، برای نخستین بار در فصل جاری، بانوان اراکی نمی‌توانند در استادیوم حضور داشته باشند ولی حضور هواداران مرد در مسابقه آلومینیوم و پرسپولیس بلامانع است.

در نامه سازمان لیگ به هیئت فوتبال استان مرکزی و باشگاه آلومینیوم اراک آمده است:

«احتراماً به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی (ره) اراک که منجر به عدم تامین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان گردیده است و همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم، به استحضار می‌رساند ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

بدیهی است، باشگاه موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع ساخته تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته، نسبت به حضور بانوان محترم تصمیم‌گیری شود.»

 

دیگر خبرها

  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم - پرسپولیس ممنوع شد
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • اورونوف، مهمترین اسلحه اوسمار برای انتقام
  • ماجرای رابطه جنسی یک مرد انگلیسی با اجساد
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • جنجال رابطه جنسی عجیب مرد انگلیسی در بیمارستان!
  • رابطه جنسی مرد انگلیسی با اجساد