Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از علنی شدن اعتراضات مردم، سرانجام پیگیری‌های چندساله مردم و خبرنگاران فارس جواب داد و عصر امروز اسلامی وزیر راه و شهرسازی با بررسی محتوای رسانه‌ای تهیه شده درباره تلفات انسانی جاده چادگان به اصفهان به موضوع چهاربانده شدن این جاده ورود و دستور رسیدگی داد.

محمد اسلامی در این باره در پاسخ به خبرنگار فارس نوشت: درباره موضوع ( جاده چادگان) نوشتم رسیدگی کنند و در این باره گزارش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، جاده چادگان به اصفهان یکی از پر ترددترین مسیرهای مواصلاتی در استان اصفهان است که به دلیل گردشگر پذیربودن این شهرستان سالیانه میزبان میلیون‌ها گردشگر از سراسر کشور است؛ اما در این میان مسیر چادگان به اصفهان به عنوان تنها مسیر مرکز شهرستان به مرکز استان با وجود تردد بیشمار همچنان دوبانده مانده و نیمه کاره رها شده و این درحالی است که سالیانه جان بسیاری از افراد در این جاده بر اثر عدم توجه مسؤولان ذی‌ربط برای تکمیل آن در این جاده گرفته می‌شود و هیچ مسؤولی نیز پاسخگوی این حوادث بیشمار نیست.

موضوع «۴۵۰۰ متر آسفالت جاده مرگ؛ بزرگترین درخواست مردم چادگان» از موضوعات ثبت شده در سامانه «فارس من» بود.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان مرگ وزیر راه و شهرسازی اصفهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۵۹۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال خوب اصفهانی ها در آخرین جمعه فرودین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ این دور همی با جریان داشتن آب در رودخانه شاداب‌تر هم شده و این اعتقاد خود اصفهانی‌ها است که با تفریح دربوستان‌ها در روز تعطیل، هفته‌ای پرانرژی را برای کاروتلاش شروع کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برخی مسافران هم که از شهر‌های غربی کشور به اصفهان آمده اند جمعه خود را کنار زاینده رود سپری کردند ودر کنار اصفهانی‌ها شادکام شدند.

دیگر خبرها

  • برگزاری راهپیمایی مردمی اصفهانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم و عملیات «وعده صادق»+ عکس و فیلم
  • تاکید مقام‌های اروپایی بر لزوم جلوگیری از تشدید تنش‌ها در پی حادثه اصفهان
  • حال خوب اصفهانی ها در آخرین جمعه فرودین
  • (ویدئو) جزئیات جدید از شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان
  • جزئیات شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان
  • جزئیات جدید از شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان
  • رادار ارتش در اصفهان هدف قرار گرفت؟ | اولین تصاویر از اصفهان بعد از شنیده شدن صدای انفجار + جزئیات جدید
  • شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان
  • فوری | شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان
  • گلایه اصفهانی‌ها از پرحادثه و خطرآفرین بودن خیابان اصلی محله گورت + فیلم