Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد پیرباوه‌پور مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ایلام شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: در شش ماهه اول سال جاری بیش از ۱۷۰۰ مورد و به طور متوسط روزانه حدود ۱۵ مورد شکستگی شبکه توزیع و خطوط انتقال در سطح شهر ایلام رفع می‌شود.

وی افزود: شکستگی شبکه توزیع و انشعابات از جمله چالش‌های پیش روی امور آبفای شهرستان ایلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ایلام، بیان داشت: رفع شکستگی شبکه توزیع آب شهر به صورت مداوم در حال انجام است و اگر تاخیری در این مورد صورت می‌گیرد؛ به علت حجم بالای شکستگی‌ها و نیز اخذ مجوزهای لازم از ارگان‌های ذی‌ربط از جمله شهرداری جهت حفاری است.

پیرباوه پور ادامه داد: دلیل اصلی شکستگی شبکه توزیع آب شرب شهر ایلام، عمر بالای شبکه توزیع است و بیش از ۳۰ درصد شبکه توزیع آب این شهر فرسوده است که نیازمند تخصیص اعتباراتی بیش از ۷۵ میلیارد تومان است.

مدیر امور آب و فاضلاب ایلام با تاکید بر صرفه جویی و مصرف بهینه آب از شهروندان درخواست کرد به محض اطلاع از هرگونه حادثه در انشعابات، شبکه‌های توزیع و خطوط انتقال با سامانه ارتباطات مردمی 122 شرکت آب و فاضلاب تماس گیرند. 
 
انتهای پیام/ 970821

منبع: فارس

کلیدواژه: ایلام آب شرب آب شبکه توزیع رفع شکستگی شکستگی شبکه توزیع شبکه توزیع آب آب و فاضلاب امور آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۰۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۷۲۷ هزار عدد انواع قرص و داروی خارج از شبکه توزیع و دستگیری ۲ متهم در شهرستان زابل خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی در یک منزل مسکونی در سطح شهرستان زابل در امر تهیه و توزیع داروی خارج از شبکه توزیع، قاچاق و غیرمجاز فعالیت گسترده ای دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس شهرستان زابل قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: پس از هماهنگی های قضائی و در بازرسی مأموران انتظامی از این منزل بیش از 727 هزار و 700 عدد انواع قرص و داروی خارج از شبکه توزیع و غیرمجاز کشف و منزل مسکونی متخلف نیز پلمب شد.

وی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی اقلام دارویی مکشوفه 80 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص دو متهم دستگیر و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سردار جلیلیان با بیان اینکه فروش داروهای غیرمجاز سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد
  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • زون‌بندی شبکه آبرسانی شهرکرد در راستای توزیع عادلانه آب
  • تامین آب شرب در بخش آکرم آباد یزد
  • رفع شکستگی خط انتقال آب در شمال شهر نیشابور
  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه
  • وقوع ۱۲ حادثه به دلیل فرونشست در اصفهان
  • بحران فرونشست در اصفهان/ استانداری: در سال گذشته بیش از ۳۰ مورد حادثه و در سال جاری تا کنون ۱۲ حادثه داشته ایم
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد