Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با تاکید میشل عون بر لزوم راه‌حل‌های عادلانه در موضوع مذاکرات ترسیم مرزها، معاون وزیر خارجه آمریکا در اظهاراتی مداخله‌جویانه به زعم خود خواستار اصلاحات اقتصادی و سیاسی شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری رسمی لبنان، «میشل عون» رئیس جمهور لبنان ظهر امروز در کاخ بعبدا بیروت،«دیوید شنکر» معاون وزیرخارجه آمریکا در امور خاورمیانه را به حضور پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لبنان| اعلام زمان دور بعدی مذاکرات ترسیم مرزها/خودداری هیئت لبنانی از گرفتن عکس با هیئت صهیونیستی

عون در این دیدار گفت: لبنان به نقش آفرینی میانجیگرانه آمریکا برای تحقق  راه حل عادلانه در ترسیم مرزهای دریایی لبنان  خود بسیار امیدوار است و این نقش آفرینی می تواند به از بین بردن موانع پیش روی مذاکرات کمک کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

رئیس جمهور لبنان همچنین از کمک های آمریکا به آسیب دیدگان انفجار بندر بیروت قدردانی کرد و گفت: در شرایط کنونی تلاش داریم دولتی جدید و پاکدست را در راستای تحقق اصلاحات ضروری جهت بهبود اوضاع اقتصادی و مالی کشور تشکیل دهیم. در این شرایط بر اهمیت بررسی حساب های بانک مرکزی لبنان تاکید داریم و آن را گامی در راستای اصلاحات و بازگشت به مسیر توسعه اقتصاد لبنان می دانیم.

در این دیدار دیوید شنکر نیز مدعی ادامه نقش آفرینی میانجیگرانه آمریکا در مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی لبنان شد و اظهار داشت: امیدواریم این مذاکرات در اسرع وقت نتایج مثبتی را محقق کند.

وی از نقش مثبت میشل عون در روند مبارزه با فساد در لبنان قدردانی کرد و در اظهاراتی مداخله جویانه گفت: اصلاحات در لبنان مساله ای اساسی است و اصلاحات در بخش اقتصادی و بخش سیاسی باید توامان باشند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

معاون وزیرخارجه آمریکا در امور خاورمیانه همچنین ابراز امیدواری کرد که دولت جدید لبنان به طور جدی وارد روند اصلاحات اقتصادی شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میشل عون اخبار آمریکا اسرائیل لبنان میشل عون اخبار آمریکا اسرائیل لبنان میشل عون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۰۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: آمریکا مذاکرات را به بن‌بست کشانده است

به گزارش جماران از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، یکی از رهبران جنبش حماس در گفتگو با الجزیره تاکید کرد که عقب‌نشینی پی در پی آمریکا از طرح‌های پیشنهادی خود، جانبداری از رژیم اشغالگر است و مذاکرات مبادله اسرا را با مشکل مواجه کرده است.

منبع مذکور اشاره کرد: ما رویکرد و نگرش خود را در مورد توافق مبادله اسرا با استناد به طرح پیشنهادی واسطه‌ها از جمله واشنگتن در پاریس با تکیه بر چارچوب پیشنهادی دوم پاریس ارائه دادیم.

این رهبر حماس بیان کرد که همزمان با مخالفت رژیم صهیونیستی با این طرح، آمریکا هم از آن عقب نشست و طرحی را ارائه داد که کاملا همسو با خواسته‌ها و موضع طرف صهیونیستی بود.

وی اظهار داشت که مواضع و رفتارهای آمریکا نه تنها منجر به رسیدن به توافق نخواهد شد بلکه تنش و درگیری‌ها و خونریزی‌ها را هم شدت خواهد بخشید.

 

دیگر خبرها

  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!
  • دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح
  • نشست مجازی مقام‌های آمریکایی و صهیونیست درباره حمله به رفح
  • لو رفتن اشتباه محاسباتی اسرائیل درباره حمله ایران | فکر می کردند ایران حداکثر ... | ماجرای شکایت آمریکا از اسرائیل درباره حمله به سفارت ایران در دمشق
  • حماس به تعلیق مذاکرات آتش‌ بس تهدید کرد
  • حماس: آمریکا مذاکرات را به بن‌بست کشانده است
  • مقام حماس: آمریکا مذاکرات آتش‌بس را به بن‌بست می‌کشاند
  • نایکی پیشنهاد بالاتر می‌دهد؛ غول آمریکایی نمی‌خواهد بازار پرسود بارسلونا را از دست بدهد
  • ارتش اسرائیل یک مقام ارشد حزب الله را ترور کرد
  • آمریکا انتظار حمله «محدود» اسرائیل علیه ایران را دارد