Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیپور گفت: با مساعدت خیران ۷۲ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد خوزستان در شهرستان باغملک صاحب گوشی هوشمند و تبلت شدند و به کلاس‌های غیرحضوری پیوستند.

«محمدرضا علیپور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: با نماینده دفتر نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی، روسای امداد صیدون و باغملک و جمعی از مسئولان ۷۲ تبلت به دانش‌آموزان ایتام و محسنین تحت پوشش کمیته امداد خوزستان در شهرستان باغملک توسط یک خیرین اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان خوزستان ادامه داد: در این مراسم ۲ باب منزل مسکونی و یک کارگاه نجاری افتتاح و ۱۶ سری جهیزیه،۳۰ عدد کولر اهدا و تحویل نیازمندان شهرستان شد.

 

وی از تامین تبلت و تجهیزات آموزش غیرحضوری دانش‌آموزان نیازمند خوزستانی در شور عاطفه‌ها خبر داد و تصریح کرد: با مساعدت خیران ۵۶ دانش‌آموز تحت حمایت فاقد گوشی هوشمند که از کلاس‌های غیرحضوری محروم بودند، صاحب گوشی هوشمند و یا تبلت شدند و به کلاس‌های غیرحضوری پیوستند.

 

علیپور با بیان اینکه با مساعدت خیران ۷۲ دانش آموز تحت حمایت فاقد گوشی هوشمند که از کلاس های غیرحضوری محروم بودند، صاحب گوشی هوشمند و به کلاس های غیرحضوری پیوستند اضافه کرد: این گوشی‌ها به منظور استفاده از امکانات آموزشی شبکه تحصیلی «شاد» به دانش‌آموزان مددجو اهدا شده است.

 

وی عنوان کرد: در شرایط امروز با توجه به شیوع بیماری کرونا و نیاز به آموزش مجازی، دانش‌آموزان مددجوی این نهاد علاوه بر پوشاک و نوشت‌افزار، نیازمند لوازم کمک آموزش مجازی از قبیل گوشی‌های هوشمند و تبلت هستند.

 

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد خوزستان ابراز کرد: به همین علت از خیرین و مردم نوع‌دوست استان درخواست داریم در حد توان خود با کمک‌های نقدی، کمیته امداد را در تهیه این نوع وسایل آموزشی برای این افراد نیازمند کمک کنند.

 

وی با اشاره به شرایط شیوع بیماری کرونا در سال جاری خاطر نشان کرد: امکان برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدارس وجود نداشت و شور عاطفه‌ها در مراکز نیکوکاری کشور با مشارکت خیران برگزار می‌شود.

 

علیپور یاد آور شد: کمک‌های مردمی به هر میزانی که باشد می‌تواند برای تأمین این نیاز دانش‌آموزان راهگشا باشد از این رو برای خدمت به دانش‌آموزان نیازمند دفاتر کمیته امداد و کد مهربانی #۱۴*۸۸۷۷* به صورت شبانه‌روزی فعال و آماده دریافت کمک‌های مردم نیک‌اندیش است.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: تبلت و گوشی هوشمند محمدرضا علیپور کمیته امداد کلاس های غیرحضوری دانش آموزان گوشی هوشمند کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۰۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین

گزارش جدید شرکت تحقیقاتی "کاونترپوینت" نشان می‌دهد که فروش گوشی‌های هوشمند اپل در چین طی سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ به دلیل افزایش رقابت از سوی برندهای داخلی این کشور، ۱۹ درصد کاهش یافته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، گزارش جدید شرکت تحقیقاتی "کاونترپوینت" نشان می‌دهد که فروش گوشی‌های هوشمند اپل در چین طی سه ماهه اول سال 2024 به دلیل افزایش رقابت از سوی برندهای داخلی این کشور، 19 درصد کاهش یافته است.

این شرکت روز سه شنبه اعلام کرد که غول فناوری آمریکا یعنی اپل با فشار ناشی از شرکت‌ رقیب یعنی "هوآوی" به جایگاه سوم در بازار پررقابت چین سقوط کرد.

شرکت هوآوی که دفتر مرکزی آن در شنژن قرار دارد، از افزایش 69.7 درصدی فروش گوشی‌های هوشمند خود در سه ماهه اول خبر داد.

اپل مجبور به حذف اپلیکیشن‌های محبوب در چین شداپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد

بر اساس این گزارش، شرکت هوآوی اکنون چهارمین سازنده بزرگ گوشی‌های هوشمند در چین است.

عملکرد قوی این شرکت در حالی است که تحریم‌های ایالات متحده تجارت جهانی گوشی‌های هوشمند این شرکت چینی را تقریباً از بین برده است.

به طور کلی، بازار گوشی های هوشمند چین در سه ماهه اول سال 2024 حدود 1.5 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشت که نوید دهنده روند مثبت این صنعت در دوره سه ماهه دوم است.

تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که فروش اپل در سال 2024 بازهم کاهش یابد. شرکت تحقیقاتی آی‌دی‌سی IDC قبلاً هشدار داده بود که حضور غول فناوری ایالات متحده در چین به دلیل محصولات رقیب و ارتقاء محدود محصولات اپل که جذابیت کلی آیفون‌ها را کاهش داده، تضعیف شده است.

اپل که زمانی باارزش‌ترین شرکت جهان بود، امسال شاهد کاهش 14 درصدی ارزش سهام خود بود که در کل بازار عملکرد ضعیفی داشت. ارزش بازار آن هنوز 2.56 تریلیون دلار است و پس از شرکت مایکروسافت در رتبه دوم قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین
  • افزایش تعداد حامیان ایتام و محسنین در چهارمحال و بختیاری
  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت