Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانال های هواداری استقلال با نوشتن متنی عربی، هواداران استقلال را دعوت کرده اند تا با انتشار آن متن زیر پست های پیج اینستاگرام بشار رسن، از زحمات این بازیکن تشکر کنند !

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس با انتشار ویدیویی در فضای مجازی از این گفت که خواهان ترک پرسپولیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند فعلا یحیی گل محمدی و مدیران پرسپولیس با درخواست رسن مخالفت کرده اند.

حالا اما کانال های هواداری استقلال با نوشتن متنی عربی، هواداران استقلال را دعوت کرده اند تا با انتشار آن متن زیر پست های پیج اینستاگرام بشار رسن، از زحمات این بازیکن تشکر کرده تا به نوعی او را گول زده و به او تلقین کنند که پرسپولیسی ها از رفتن او راضی هستند. اتفاقی که در نوع خودش جالب است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال استقلال بشار رسن پرسپولیس نقل و انتقالات ایران بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۰۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

بنابر روایت مهر، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

حال مرتضی پورعلی‌گنجی از بدقولی‌های رضا درویش دلخور شده است و به نزدیکان خود اعلام کرده اگر این شرایط ادامه‌دار باشد در پایان فصل از پرسپولیس جدا می‌شود.

۲۵۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899283

دیگر خبرها

  • کل‌کل خنده‌دار پدر و پسر کشتی ایران بر سر استقلال و پرسپولیس (فیلم)
  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس به زاکانی رسید
  • سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • (ویدئو) انتشار تصویر عجیب از «بنیامین بهادری»
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • عجیب، اما واقعی؛ دولت پرسپولیس و استقلال را قسطی فروخت
  • اعلام ارزش سهام استقلال و پرسپولیس (فیلم)
  • عجیب، اما واقعی؛ پرسپولیس و استقلال قسطی فروخته شد