Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@08:14:30 GMT

برای مظلومی؛ فداکار کی بودی تو؟

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۶۰۹۷۵

   به گزارش جام نیوز، یکی از سوژه‌های تغییرات اخیر در استقلال حضور پرویز مظلومی به عنوان سرپرست جدید این تیم است. او در حالی این سمت را به عهده گرفته که تا همین دو سه روز پیش سرمربی تیم ملی جوانان بود و چند جلسه تمرینی را هم با این تیم برگزار کرده بود اما به گفته خودش از مدیران فدراسیون عذرخواهی کرده و از هدایت تیم ملی جوانان استعفا داده است!

 

او البته در توجیه این حرکت خود به جریان استعفای مرحوم منصور پورحیدری از سرمربیگری تیم ملی برای بازگشت و کمک به استقلال اشاره کرده و اگرچه با شکسته‌نفسی مدعی شده که او انگشت کوچک پورحیدری هم نمی‌شود اما به شکلی زیرکانه این کار خود را با آن حرکت پورحیدری مقایسه کرده است! اما باید خدمت ایشان عرض کنیم که هیچ شباهتی در این دو حرکت وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پورحیدری از هدایت تیم ملی بزرگسالانی استعفا کرد که خودش آن را قهرمان بازی‌های آسیایی کرده بود اما جناب مظلومی از هدایت تیم استعفا کرده که زمان زیادی تا آغاز رقابت‌هایش باقی نمانده و البته شواهد موجود نشان می‌دهد که این تیم شانس چندانی هم برای موفقیت ندارد. در واقع چیزی که مظلومی سعی دارد آن را فداکاری از نوع «منصورخانی» جلوه دهد، یک فرار از مسئولیت بزرگ است که اتفاقا اصلا هم اخلاقی نیست.

 

فکرش را بکنید که او تیمش را در بدترین شرایط رها کرده و شاگردان جوانش در تیم ملی هم این رفتار را از او می‌بینند و یاد می‌گیرند! تازه مظلومی نه برای سرمربیگری بلکه برای سرپرستی به استقلال برگشته است! شما هم مدیونید اگر فکر کنید او چشم به نیمکت استقلال دوخته و منتظر زمین خوردن و احتمالا استعفا یا برکناری محمود فکری است! مظلومی همانطور که گفته سال‌ها در استقلال بوده و باید به کمک این تیم می‌آمده! نکته دیگر در مصاحبه مظلومی تهدید او به برخورد با بی‌نظمی‌ها در استتقلال است! البته او حرف بدی نزده اما دقت کنید که این حرف‌ها را کسی زده که بعد از این که مجتبی جباری همه دانش فنی او را زیر سوال برد، حتی نتوانست یک جلسه او را از تمرینات محروم کند و به بهانه گذشت و بزرگواری، او را بخشید!

 

در دوره حضور او به هیچ وجه خبری از قاطعیت و دیسیپلین در باشگاه نبود و از کوچک و بزرگ در این تیم حاشیه می‌ساختند و خبری هم از برخورد نبود! هنوز یادمان نرفته که قبل از دربی 4-2، بر سر بستن بازوبند کاپیتانی استقلال در این بازی، بین نیمی از بازیکنان اختلاف افتاد و مظلومی به جای این که خودش قاطعانه کاپیتان تیم را انتخاب کند، ماجرا را به خود بازیکنان واگذار کرد و از آنها خواست مشکل را بین خودشان حل کنند!

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: فکری نیوز بازیکن محمود فکری جام گزارش پرویز مظلومی استقلال فوتبال جام نیوز مظلومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۰۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا دهد

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، نانسی پلوسی، رئیس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواست تا استعفا دهد.
 
پلوسی همچنین به استعفای اخیر رئیس اطلاعات نیروهای دفاعی اسرائیل به دلیل شکست در حمله 7 اکتبر اشاره کرد.
 
وی گفت: «ما سیاست و عملکرد نتانیاهو را رد می‌کنیم. چه چیزی می‌توانست بدتر از پاسخ او باشد؟»
 
پلوسی تاکید کرد: «او باید استعفا دهد. او مسئول است.»
 
پلوسی در پاسخ به این سوال که آیا او نتانیاهو را مانعی برای صلح می‌داند، پاسخ داد: «من نمی‌دانم که او از صلح می‌ترسد یا نمی‌تواند صلح برقرار کند و یا خواهان صلح نیست؛ اما او مانعی برای راه‌حل دو کشوری بوده است.»
 
سفارت اسرائیل در واشنگتن به درخواست برای اظهارنظر پاسخ نداد.
 

دیگر خبرها

  • فال حافظ امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • مظلومی: دیگر در آسیا حذف نمی‌شویم +فیلم
  • ویدیو/ پرویز مظلومی: استقلال استادیوم می خواهد
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا دهد
  • طعنه سنگین رشیدی کوچی به کریمی قدوسی: گفته بودی من نفوذی اسرائیلم، اما خدا جای حق نشسته
  • طعنه سنگین رشیدی کوچی به کریمی قدوسی: گفته بودی من نفوذی اسرائیلم اما خدا جای حق نشسته /بازم برای توجیه رفتار غلطت از رهبری هزینه کردی!!
  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • (ویدئو) چرا استعفا‌های امروز در ارتش اسرائیل مهم هستند؟
  • اصناف گیلان موافق بی بند و باری در حوزه عفاف و حجاب نیستند