Web Analytics Made Easy - Statcounter

​مدیریت آموزش بعثه مقام معظم رهبری، دوره بازآموزی قبل از اعزام خادمان فرهنگی کاروان‌ها در سال ۱۴۰۰ را به صورت تلفیقی از کارگاه‌های آموزشی و آزمون برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مدیریت آموزش حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت اعلام کرد که دوره بازآموزی قبل از اعزام خادمان فرهنگی کاروان‌ها در سال 1400 (روحانیون، معین و معینه‌ها) با تصویب شورای آموزش به صورت تلفیقی از کارگاه‌های آموزشی و آزمون برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

براساس این گزارش، روحانیونی که سال 1399، در مصاحبه شفاهی دروس «فقه و مناسک» و «قرآن و معارف» شرکت کرده و پذیرفته شده‌اند و روحانیونی که از شرکت در مصاحبه معاف شدند، نیاز به شرکت آزمون در این دروس ندارند، اما لازم است در دو درس دیگر و کارگاه‌های آموزشی حضور داشته باشند.

 

این گزارش حاکی است، همچنین افرادی که در مصاحبه ارتقایی از معین به معان شرکت کرده و پذیرفته شده‌اند، لازم است به جای شرکت در مصاحبه شفاهی در آزمون کتبی همه دروس (4 درس) و کارگاه‌های آموزشی شرکت کنند.

 

منابع آزمون‌های شفاهی و کتبی و همچنین زمان و مکان اجرای کارگاه‌های مهارتی متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

 دوره آموزش ضمن خدمت روحانیون ارتقایی از عمره به معین حج

 

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، این دوره آموزشی برای روحانیونی که در مصاحبه ارتقا از روحانیون عمره به معین حج شرکت‌کرده‌اند، پس از مصاحبه اجرا می‌شود و شرط ارتقا به معین حج است.

 

دوره آموزش ضمن خدمت روحانیون ارتقایی از عمره به معین حج با شش عنوان درسی طی هفت واحد آموزشی و کارگاه‌های آموزشی دو روزه به تصویب رسیده و پس از انجام مصاحبه از ایشان برای اعزام در حج تمتع 1400، اجرا خواهد شد.

 

گفتنی است، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی http://amoozeshbeseh.ir/CourseList/ShowCourses/68 مراجعه کنند.

 

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: روحانیون دوره آموزشی حج تمتع کارگاه های آموزشی معین حج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۰۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس فرهنگی دانشگاه فرهنگیان گفت: ۱۵۰ نفر از دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان در دوره آموزشی تربیتی طرح معراج شرکت کردند.
موسوی افزود: این طرح با محوریت معارف نماز و شیوه‌های دعوت به نماز، پاسخ به شبهات پیرامون نماز به مدت ۲ روز و ۱۶ ساعت در دانشگاه فرهنگیان مرکز آموزش عالی شهید رجایی فرخ شهر در حال برگزاری است.
در پایان به شرکت کنندگان گواهی حضور داده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • تصویب و تکمیل اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»