Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@21:10:53 GMT

مترو و ناوگان اتوبوسرانی مشهد فعال است

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۶۱۰۸۳

مترو و ناوگان اتوبوسرانی مشهد فعال است

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی مشهد، بنابر مصوبات ابلاغی، خدمات سازمان اتوبوسرانی مشهد در روزهای جمعه و شنبه مورخ ۲۵ و ۲۶ مهرماه تعطیل اعلام شد که برابر تصمیم ابلاغ شده ظرف روز جاری، مقرر شد سرویس‌دهی ناوگان سازمان اتوبوسرانی به عزاداران عزیز در روز شنبه مورخ ۲۶ مهرماه مصادف با شهادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در تمامی خطوط از ساعت ۶ صبح آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به برگزاری متمرکز مراسم عزاداری شهادت امام رضا (ع) در خیابان‌های امام رضا (ع)، آیت الله  شیرازی و خیابان طبرسی، تردد اتوبوس‌ها در این محورها از ساعت ۶ صبح تا تقاطع چهارراه دانش، چهاراه شهدا و شهید گمنام تا پایان مراسم ظهر انجام می‌شود و با توجه به حضور مردم به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی ناوگان خطوط سامانه اتوبوس‌های تندرو تقویت می‌شود.

همچنین مدیرعامل شرکت قطارشهری، اعلام کرد: با توجه به لغو تعطیلی سرویس دهی قطار شهری در روز شنبه ۲۶ مهرماه، سرویس‌دهی خطوط قطار شهری مشهد فردا شنبه مصادف با سالروز شهادت امام رضا (ع) با یک ساعت افزایش ساعت سرویس‌دهی در ابتدای صبح از ساعت ۶ آغاز شده و تا ساعت ۲۲ ادامه می یابد.

گفتنی است، به یکباره فعالیت ناوگان اتوبوسرانی و قطار شهری در روز رحلت حضرت رسول (ص) و امام حسن مجتبی (ع) و بدون اطلاع رسانی به مردم تعطیل شد و در تصمیمی مجدد برای روز شهادت فعالیت از سر گرفته می شود.

کد خبر 5049663

منبع: مهر

کلیدواژه: شهادت امام رضا ع ناوگان اتوبوسرانی اتوبوسرانی مشهد امام رضا ع ویروس کرونا اربعین 99 شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا اربعین حسینی گرگان شهرکرد مجلس شورای اسلامی شهدای مدافع حرم کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا سیستان و بلوچستان سرویس دهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۱۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

5 میلیارد تومان جایزه برای 50 نفر

ثمین لقایی

موسسه پرسش – 09354202007

samin.laghae@porseshpr.ir

سرویس رند بلو خدمت مفیدی از بلوبانک سامان است که با فعال کردن آن می‌توانید پول خردهای خود را در هر تراکنش پس‌انداز کنید؛ قطره‌قطره جمع کنید تا دریایی به وسعت دلخواه خودتان بسازید. حالا در کنار تمام مزیت‌هایی که سرویس رند بلو آفریده، جوایزی هم برای استفاده‌کنندگان این سرویس در نظر گرفته‌شده: ۱۰ جایزه ۲۰۰ میلیون تومانی، ۲۰ جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی و ۲۰ جایزه ۵۰ میلیون تومانی.  البته برای برنده شدن این جوایز، تا پایان روز دوم خردادماه فرصت دارید؛ قرعه‌کشی بلو، 3.3.3 برگزار خواهد شد. جزییات بیشتر را از اینجا هم می‌توانید ببینید.

چطور شانس خودم را برای برنده‌ شدن جوایز امتحان کنم؟

با فعال کردن سرویس رند در اپلیکیشن بلو می‌توانید یکی از کسانی باشید که برنده‌ جوایز ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ میلیونی می‌شوند. با کسب حداقل ۲۰۰ امتیاز می‌توانید در قرعه‌کشی ۲۰ جایزه ۵۰ میلیون تومانی، با کسب حداقل ۱۰۰۰ امتیاز در قرعه‌کشی ۱۰۰ میلیون تومانی و با کسب حداقل ۲۰۰۰ امتیاز می‌توانید در قرعه‌کشی جایزه ۲۰۰ میلیون تومانی شرکت داده شوید.

البته با داشتن ۲۰۰۰ امتیاز در سه قرعه‌کشی ۲۰۰، ۱۰۰ و ۵۰ شرکت داده می‌شوید. با داشتن حداقل ۱۰۰۰ امتیاز در دو قرعه‌کشی ۱۰۰ و ۵۰، و با داشتن ۲۰۰ امتیاز تنها در یک قرعه‌کشی 50 میلیون تومانی شرکت داده می‌شوید.

امتیازهای من چطور حساب می‌شود؟

امتیاز شما، جمع امتیاز دو بخش است. بخش اول براساس تعداد تراکنش‌های رُند شده‌ شماست که برای هر تراکنش رُند شده، یک امتیاز خواهید گرفت. بخش دوم براساس مبلغ رُند شده‌ خریدهای شماست که برای هر ۱۰ هزار تومان مبلغ رُند شده در پایان هر روز یک امتیاز دریافت می‌کنید.

چطور می توانم بفهمم چه امتیازی گرفته‌ام و در کدام قرعه‌کشی شرکت داده خواهم شد؟

از داخل اپلیکیشن بلو و قسمت بلوکلاب می‌توانید امتیاز کل خود را مشاهده کنید که امتیازهای شما در پایان هر روز محاسبه و به‌روزرسانی می‌شود. در بلوکلاب، کنار هر سطحی که امتیاز لازم آن را کسب کرده باشید، علامت تیک را خواهید دید.

برای استفاده از سرویس رند باید چه کار کنم؟

ابتدا وارد اپلیکیشن بلو شوید و از گزینه‌های پایین صفحه روی علامت خانه کلیک کنید. پایین موجودی حساب خود گزینه‌ «باکس» را می‌بینید، آن را انتخاب کنید. بعد از انتخاب گزینه‌ «باکس جدید» یک باکس با اسم و عکس دلخواه خود ایجاد کنید. بعد از فعال کردن رُند باید از بین گزینه‌های ۵، ۱۰، ۲۰، ۵۰ و ۱۰۰ هزار تومان انتخاب کنید که می‌خواهید مبلغ تراکنش شما تا چه عددی رُند شود.

حالا رند برای شما فعال شده است و بعد از هر تراکنش، این سرویس به ‌صورت خودکار تا مبلغی که انتخاب کرده‌اید را رُند می‌کند و باقی مبلغ را در باکس انتخابی شما پس‌انداز می‌کند.

باکس‌ها می‌توانند برای اهداف و مصارف مختلفی که در نظر دارید ساخته شوند؛ به راحتی می‌توانید از یک تا ۱۰ باکس متفاوت بسازید.

امکان فعال کردن سرویس رُند برای تمام باکس‌های شما وجود دارد اما فقط می‌توانید روی یکی از باکس‌های خود آن را فعال کنید.

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی اهواز، ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • 5 میلیارد تومان جایزه برای 50 نفر
  • رونمایی از نشان فداکاری رهبری به شهدای دانشگاه امام علی(ع)
  • الحاق یک دستگاه آمبولانس پیشرفته به ناوگان امدادی جزیره جهانی قشم
  • تصویب نرخ ناوگان اتوبوسرانی و سرویس مدارس
  • شورای شیراز نرخ ناوگان اتوبوسرانی و سرویس مدارس را مصوب کرد
  • خبر خوش بیمه‌ای برای تاکسیرانان قزوینی
  • شورای شهر شیراز نرخ ناوگان اتوبوسرانی و سرویس مدارس را مصوب کرد
  • شهرداری تهران چطور می خواهد مشکل کمبود اتوبوس را حل کند؟
  • ورود ناوگان مینی بوس دارای استاندارد یورو ۳ به مشهد از اردیبهشت