Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@04:06:08 GMT

ستاد انتخاباتی ترامپ خود را برای شکست آماده می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۶۱۴۰۲

ستاد انتخاباتی ترامپ خود را برای شکست آماده می‌کند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فاس، یک منبع به پایگاه خبری صهیونیستی «آکسیوس» گفت که ستاد انتخاباتی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا خود را برای شکست در رقابت با «جو بایدن» نامزد دموکرات‌ها آماده می‌کند.

این پایگاه خبری در گزارش روز جمعه خود نوشت که ۳ نفر از مشاوران ارشد ترامپ اخیرا با « بیل استیپین» رئیس ستاد انتخاباتی ترامپ دیدار داشته و به وی گفتند که آنها معتقدند در انتخابات بازنده خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، اعضای تیم انتخاباتی ترامپ شروع به اتهام زنی به یکدیگر درباره شکست در انتخابات کرده اما یکی از مشاوران ترامپ گفته که دلیل اصلی شکست خود رئیس جمهور است و نمی‌توان مریضی را که نمی خواهد بیماری خود را قبول کند درمان کرد.

البته استیپین در گفت وگو با آکسیوس این موضوع را به شدت نفی کرده و گفته همزمان با نزدیک شدن به تاریخ 3 نوامبر (13 آبان) نشانه ها حاکی از آن است که رئیس جمهور در مسیر دستیابی به 270 رای الکترال است.

در حالی که تنها 17 روز به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده, نتایج نظرسنجی ها حاکی از پیشتازی بایدن از ترامپ است.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: ترامپ آمریکا انتخابات جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۱۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بار دیگر دادگاهی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی ان ان، محاکمه رئیس جمهور سابق آمریکا به اتهام پرداخت حق السکوت، آغاز شد.

جلسه محاکمه «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا روز سه شنبه به اتهام پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم های غیراخلاقی در نیویورک درحال برگزاری است.

این جلسه دادگاه با وجود درخواست‌های متعدد بر پایه استدلال‌های حقوقی برای تأخیر یا لغو دادگاه و باوجود همه اتهام زنی ها علیه قاضی و مسئولان دادگاه، با انتخاب هیئت منصفه آغاز شد.

طبق قانون رئیس جمهور سابق آمریکا در این دادگاه که به دلیل اتهام به ارتکاب جرایم قضایی محاکمه می شود.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم های غیراخلاقی، متهم شده است.

کد خبر 6080119

دیگر خبرها

  • انتخابات ترای اتلون| حججی رئیس فدراسیون شد/ کنایه‌های جدی گودرزی به احمد نامنی
  • عذرخواهی رئیس جمهور کره‌جنوبی پس از شکست حزبش در انتخابات پارلمانی
  • حضور در انتخابات از پشت میله‌های زندان؟
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • ترامپ هم رئیس‌جمهور بود ایران به رژیم صهیونیستی حمله می‌کرد
  • منحنی محبوبیت ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری نزولی شده/ بایدن کم کم در نظرسنجی ها بالاتر می رود
  • محاکمه ترامپ در دادگاه نیویورک آغاز شد
  • پایان برتری زود‌هنگام ترامپ بر بایدن