Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای با عنوان «مشکل قطعی اینترنت در روستای افراتخت قائمشهر» خواستار پیگیری خبرنگاران فارس در این زمینه شدند، آنان در توضیح این سوژه عنوان کردند؛ ما در یکی از روستاهای قائمشهر به نام ارطه، افراتخت مشکل قطعی اینترنت داریم خواهش می‌کنیم پیگیر باشید تا مشکل آنتن‌دهی و اینترنت حل شود، دانش آموزان محل نمی‌توانند آنلاین امتحان دهند یا درس بخوانند، لطفا هر چه زودتر این مشکل را حل کنید تا دانش آموزان هر چه زودتر به درس‌هایشان ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌اصغرپور مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: حل مشکلات سرعت پایین اینترنت در افراتخت نیازمند تجهیز به فیبر نوری بوده است.

وی با اشاره به اعلام آمادگی دهیاری افراتخت در زمینه انجام حفاری، افزود: در این راستا وظیفه مخابرات انجام تجهیزات است.

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران بیان کرد: باتوجه به فاصله 4.5 کیلومتری افراتخت تا مرکز مخابرات ارطه حتما باید به سیستم فیبر نوری تجهیز شود که در این زمینه تمام تلاش ما این است که تا در فصل پاییز یعنی طی دو ماه آینده صورت گیرد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: رسول علی اصغر پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۱۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال ۴۰۰ روستای آذربایجان شرقی به اینترنت پرسرعت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی جلیل نژاد در مراغه اظهار کرد: امسال تمامی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار در استان به شبکه تلفن همراه و اینترنت پرسرعت متصل می شود که پوشش روستا‌ها با اتصال ۴۰۰ روستای آذربایجان شرقی تا پایان سال از ۹۰ درصد به ۹۹ درصد خواهد رسید.

وی اضافه کرد: توسعه شبکه فیبر نوری و اینترنت پرسرعت روستایی در اولویت برنامه‌های این اداره کل در آذربایجان شرقی است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در ادامه گفت: تا سه ماه آینده با اجرای فیبر نوری، خانواده‌ها در شهر مراغه نیز به اینترنت پرسرعت متصل خواهند شد.

فرماندار شهرستان ویژه مراغه نیز در این جلسه گفت: در شهرستان مراغه ۲۹ روستای بالا ۲۰ خانوار، فاقد پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت هستند.

مینویی افزود: پوشش تلفن همراه و روستا‌های مراغه تا پایان سال به بالای ۹۵ درصد خواهد رسید.

وی هچنین خواستار افزایش پوشش تلفن همراه در جاده مراغه - هشترود و مراغه_بناب_تبریز شد.

فرماندار مراغه، برآسفالت ریزی اصولی و ساماندهی مسیر‌های حفاری شده برای اجرای فیبر نوری در این شهر تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • تسریع توسعه فیبر نوری در تهران/ بسته‌ فیبر رایگان و مودم اقساط ارائه خواهدشد
  • اجرای پروژه فیبر نوری در ۴۵۰ شهر/ سرعت اینترنت افزایش می‌یابد
  • تعهد مهمی که وزارت ارتباطات از اپراتورهای تلفن همراه گرفت
  • افتتاح طرح های صنعت برق و مخابرات در میامی
  • کسب و کار‌های جدید در بستر روستا‌ها شکل خواهد گرفت
  • مهمترین اقدامات ایرانسل در پژوه ملی فیبر نوری در سال ۱۴۰۲
  • اتصال ۴۰۰ روستای آذربایجان شرقی به اینترنت پرسرعت
  • اجرای طرح نصب فیبر نوری به زودی در شهرستان سیاهکل
  • راه‌اندازی ۵ ایستگاه سنجش کیفیت هوا توسط شهرداری قم
  • آخرین وضعیت فیبر نوری در کشور