Web Analytics Made Easy - Statcounter



سرمربی ایتالیایی سابق استقلال ابراز امیدواری کرد بتواند محبت زیاد هواداران ایرانی را به خود جبران کند.

به گزارش ایسنا به نقل از پشن اینتر، در آستانه برگزاری داربی میلان بین دو تیم اینتر و میلان، آندره آ استراماچونی سرمربی سابق استقلال بار دیگر به جدایی از این تیم واکنش نشان داد و گفت: متأسفانه جدایی از تیم در جدول رده‌بندی و عدم توانایی ادامه مسیر در لیگ قهرمانان اروپا از نظر حرفه‌ای و انسانی دردناک بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم روزی این محبت باورنکردنی هواداران ایرانی را که فراتر از فوتبال بود جبران کنم.

او درباره داربی میلان نیز گفت : پیش‌بینی داربی‌ها کار آسانی نیست. این بازی هم شرایط خاص خودش را دارد. من این تیم اینتر را خیلی دوست دارم. تیم از نظر هجومی شرایط بسیار خوبی دارد و امیدوارم در بازی با میلان نیز موفق شود. البته دیدن این بازی بدون تماشاگر واقعا ناراحت کننده است.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۱۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم

سال 1986 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام یوفا فصل 1985/86،‌ دو تیم رئال مادرید و اینتر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند. در حالی که اینتر در بازی رفت 3-1 برنده مسابقه شده بود، در این مسابقه در وقت های قانونی 3-1 شکست خورد تا بازی به وقت های اضافی کشیده شود. دو گل سانتیانا در وقت های اضافه، جواز حضور رئال مادرید در فینال آن فصل را صادر کرد. رئال مادرید با غلبه بر کلن در فینال رقابت ها برای دومین بار فاتح جام یوفا شد.

دانلود (12.1MB)

دیگر خبرها

  • امیدوارم مدیران تراکتور تصمیم عجولانه‌ای برای نیمکت تیم نگیرند
  • درگیری هواداران با ستاره‌های میلان: خجالت بکشید!
  • کنایه‌های تندوتیز هاشمی‌نسب به محمدحسین میثاقی
  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم
  • کمالوند و آرزوی شکست پرسپولیس: هواداران بیایند!
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • چرا باجو هیچ‌گاه مارچلو لیپی را نمی‌بخشد؟
  • تعجب مورایس از هجوم انتقادات/ شاید چون موهایم بلندتر شده، انتقاد می‌کنند!
  • به‌قدرتی نرسیده‌ام که نتیجه بازی را پیش‌بینی کنم
  • حتی با چراغ سبز آمریکا هم به ایران حمله نمی‌کنیم | یکی بگوید روزی ۳ هزار موشک ایرانی را چگونه ساقط کنیم؟