Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-18@23:38:13 GMT

وکیل برانکو رقم پرداختی پرسپولیس را گفت

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۶۲۰۷۷

وکیل برانکو رقم پرداختی پرسپولیس را گفت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ داریو بوشیج وکیل برانکو ایوانکوویچ درباره آخرین جزئیات پرداخت پول این مربی از سوی باشگاه پرسپولیس گفت: «می‌توانم تایید کنم که تا این لحظه ٧۵ درصد مطالبات برانکو ایوانکوویچ پرداخت شده است.به فیفا اطلاع دادم که پرسپولیس تا به حال چقدر پرداخت کرده است.امیدوارم که بتوانیم از مجازات‌های دیگر جلوگیری کنیم، اما شما می‌دانید که این در دست ما نیست و همه چیز در اختیار فیفا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

252 252
 

کد خبر 1444277

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۲۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«قشون» از چه زمانی «ارتش» شد؟

واژهٔ «ارتش» از مصوبات انجمن واژه‌گزینی ارتش است که در سال ۱۳۰۳ پایه‌گذاری شد.

به گزارش ایسنا، گروه واژه‌گزینی فرهنگستان زبان و ادب فارسی به‌مناسبت روز ارتش بخشی از کتاب «واژگان نظامی مصوب فرهنگستان ایران» (۱۳۱۴–۱۳۲۰)» از محسن روستایی را به اشتراک گذاشته است. در این متن آمده است: «گروهبان، سرهنگ، ستوان، ...» بخشی از این درجات نظامی که اکنون در زبان فارسی رایج هستند، ساختهٔ انجمن واژه‌گزینی ارتش است که پیش از تأسیس فرهنگستان ایران (فرهنگستان اول) بنیان گذاشته شد.

پس از کودتای سوم اسفند و با تشکیل «ارکان حرب کل قشون»، ساخت واژه‌های فارسی برای مفاهیم جدید، نیاز مهم ساختار نظامی کشور شد. بنابراین، در سال ۱۳۰۳ خورشیدی، انجمنی با حضور نمایندگان وزارت معارف و وزارت جنگ تشکیل شد و برای تعدادی از واژه‌های بیگانه نظامی معادل‌یابی کردند یا اصطلاحات جدیدی را به‌جای واژه‌های قدیمی برگزیدند. واژه‌گزینی برای درجات نظامی و استانداردسازی آن‌ها جزو فعالیت‌های این انجمن بود.

برخی از این درجات عبارت است از: گروهبان‌یکم (به‌جای وکیل اول)، گروهبان‌دوم (به‌جای وکیل راست)، گروهبان‌سوم (به جای وکیل چپ)، ستوان یکم و دوم و سوم (به‌جای نایب)، ستوان‌یار (به‌جای معین‌نایب)، سرگرد (به‌جای یاور)، سروان (به‌جای سلطان).

انتخاب واژهٔ «ارتش» به‌جای «قشون» نیز از مصوبات این انجمن است.

دیگر خبرها

  • جدول میزان پرداختی حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • «قشون» از چه زمانی «ارتش» شد؟
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲
  • جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • جزئیات ارز پرداختی به واردات/ سهم کدام بخش بیشتر بود؟
  • جزئیات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ (+جدول)
  • جزئیات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲+جدول
  • فروش تضمینی سوالات آزمون های استخدامی و کنکور با رمزارز؛ با پرداخت ۲۰ میلیون تومان وکیل شوید | سوالات کنکور تجربی و انسانی چند؟