Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبر ورزشی، در حالی که هنوز بیش از ۸ ماه از حواشی سرمربی‌گری یحیی گل محمدی در پرسپولیس نگذشته، بار دیگر از مشهد خبر می‌رسد که مدیران منصوب وزارت ورزش در باشگاه استقلال، سراغ یکی دیگر از اعضای باشگاه شهرخودرو رفته‌اند تا سکان مدیریت باشگاه استقلال را به دست او بسپارند!

طی روزهای اخیر وزارت ورزش در تماس‌های مکرر با فرهاد حمیداوی مالک و مدیرعامل شهرخودرو به وی پیشنهاد داده‌اند تا با رها کردن تیم شهرخودرو از مشهد به تهران آمده و مدیرعاملی باشگاه استقلال را در دست بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شنیده‌ها حاکیست حمیداوی این پیشنهاد وسوسه کننده را تاکنون رد کرده است و برای آن دلایلی نیز مطرح می‌کند.

 

مهمترین دلیل حمیداوی قرارداد وی با سید مهدی رحمتی است و او نمی خواهد پشت سرمربی و بازیکنانش را خالی کند. حمیداوی همچنین در استان خراسان رضوی پروژه‌های اقتصادی هم دارد که چندان مایل نیست آنها را نیمه‌کاره رها کند. همچنین، رو به پایان بودن دولت دوازدهم و تغییرات سال آینده در وزارت ورزش و جوانان که می‌تواند به سرعت به تحول در دو باشگاه اصلی پایتخت منجر شود هم بر تردیدهای حمیداوی افزوده است.

 

در صورت صحت شنیده‌ها، این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که هنوز سه هفته از بلایی که مدیران منصوب وزارت ورزش بر سر باشگاه نساجی قائمشهر آوردند نگذشته است؛ روزی که محمود فکری که تیم نساجی را بسته و یارگیری اش را هم انجام داده بود، وی را سرمربی استقلال کردند تا مدیران و هواداران این باشگاه عصبانی شوند و حالا باید دید آمدن حمیداوی به استقلال عملی خواهد شد یا نه؟!

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: شهر خودرو استقلال لیگ برتر فوتبال ایران وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۲۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار نکونام استقلال را تهدید کرد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یوسو سسما مربی بدنساز اسپانیایی که از ابتدای فصل جاری کنار جواد نکونام در استقلال حضور دارد، مشکلات زیادی را تا اینجای کار تجربه کرده است. با این حال او به خاطر دوستی با نکونام به کار خود در ایران ادامه داده است.

به گزارش ورزش سه، حالا در روزهای تعطیلی لیگ برتر اما عدم پرداخت پول به سسما توسط مدیران باشگاه باعث ناراحتی این مربی بدنساز شده است.

سسما که با گذشت 21 هفته از رقابت‌های لیگ برتر مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را هم دریافت نکرده، حالا نسبت به عدم پرداختی به خودش ناراحت است.

در این خصوص گفته می‌شود مدیران استقلال قبل از پایان سال 1402 مبلغی را به حساب اعضای تیم واریز کرده‌اند، اما به سسما پولی نداده‌اند. مدیران استقلال مدعی هستند که در توافق باشگاه با سسما نباید پولی را به حساب او واریز می‌کردند، اما این مسئله باعث ناراحتی مربی بدنساز اسپانیایی شده است.

سسما به برخی استقلالی‌ها اعلام کرده که از وضعیت خود در باشگاه آبی‌پوش تهرانی راضی نیست. او در روزهای تعطیلی تمرینات استقلال به اسپانیا سفر کرده و به خاطر نارضایتی از شرایط موجود و مالی باشگاه اعلام کرده علاقه‌مند به ادامه همکاری نیست.

تمرینات روزهای گذشته استقلال نیز در غیاب سسما انجام شده و این در حالی است که آبی پوشان باید چند روز دیگر مقابل مس رفسنجان در لیگ برتر به میدان بروند و اینکه تمرینات آنها بدون مربی بدنساز ادامه یابد، اتفاق خوبی نیست.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888729

دیگر خبرها

  • اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند
  • دستیار نکونام استقلال را تهدید کرد!
  • سهیل حق شناس سرمربی و علی بهارمست مدیر فنی سپیدرود شدند
  • موافقت اولیه گل‌محمدی با پیشنهاد فدراسیون فوتبال
  • سرمربی سابق استقلال تماشاگر بازی آلمان - هلند + عکس
  • استقلال قیمت‌گذاری شد: هزار و هشتصد میلیارد تومان!
  • بازگشت ملی پوشان المپیکی اسلحه سابر با استقبال نماینده وزارت ورزش
  • بازگشت ملی‌پوشان المپیکی اسلحه سابر با استقبال نماینده وزارت ورزش
  • تلاش نافرجام ناتینگهام فارست برای استخدام مائوریتزیو ساری
  • اعداد عجیب و غریب ستاره جدید پرسپولیس/ افشاگری محمد خدابنده لو از پیشنهاد استقلال!