Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@17:08:35 GMT

سامانه آموزشیار اقدامی انقلابی و تحول‌آفرین بود

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۶۲۴۵۹

سامانه آموزشیار اقدامی انقلابی و تحول‌آفرین بود

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، سامانه آموزشیار را اقدام مهم، انقلابی و تحول‌آفرین دانست و تأکید کرد: کارهای بزرگ اشکالاتی دارند، اما با همدلی باید تحول‌ها را رقم زد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اهواز، فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار با استادان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان درباره مشکلات و چالش‌های کشور در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به بحث و گفتگو پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در این دیدار گفت: تلاش جهادی، خستگی‌ناپذیری، مسئولیت‌پذیری، امانتداری، دغدغه داشتن دیدبانی، تلاش برای رفع شبهات و تعمیق معرفت در جامعه از ویژگی‌های یک استاد بسیجی است.

جهان‌بین، کانون‌های بسیج استادان دانشگاه‌ها را پیشقراولان رفع انواع شبهات فرهنگی، دینی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی دانست و ادامه داد: کانون‌های بسیج اساتید در برابر مشکلات و چالش‌های کشور علاوه بر مطالبه‌گری باید راهکارهای علمی و عملیاتی ارائه کنند.

برگزاری دوره‌های آموزشی و تربیتی ویژه استادان بسیجی

وی، سامانه آموزشیار را اقدام مهم، انقلابی و تحول‌آفرین دانست و تأکید کرد: کارهای بزرگ اشکالاتی دارند، اما با همدلی و همکاری باید تحول‌ها را رقم زد و نقش بسیج اساتید در این زمینه مهم است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان نیز با بیان اینکه کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز جزء نخستین کانون‌های راه‌اندازی شده در سطح کشور بوده است، متذکر شد: در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کانون‌های بسیج اساتید به صورت فعال و خودجوش در زمینه‌های مختلف فعالیت دارند.

حجت‌الاسلام فرج‌الله براتی همچنین از برگزاری دوره‌های آموزشی و تربیتی ویژه استادان بسیجی خبر داد و مطرح کرد: در سال‌های گذشته این دوره‌ها در قالب حلقه بصیرت راه‌اندازی شده بود و در حال حاضر در حال برگزاری هستند. 

انتهای پیام/4078/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی فرزاد جهان بین سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد اسلامی بسیج اساتید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۲۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروهی از دانشجویان و نمایندگان کانون‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با اعضای شورای اسلامی شهر اراک دیدار و گفت‌وگو کردند. این نشست در راستای اجرای طرح هفته فرهنگی دانشگاه و آشنایی دانشجویان با وظایف و فعالیت‌های مختلف شورای شهر و نقش آن در مدیریت شهری و همچنین همفکری و تعامل بیشتر بین دانشگاه و شورای اسلامی شهر اراک برگزار شد.

در این جلسه که به همت حوزه فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی اراک برگزار شد، طرفین بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر بین دانشگاه و شورای شهر در زمینه‌های مختلف، ازجمله حمایت و ارتقاب فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه و توسعه علمی و فرهنگی شهر اراک، تأکید کردند و دبیران کانون‌های دانشجویی و جمعی از فعالان فرهنگی اجتماعی دانشگاه، توضیحات جامعی درباره کانون دانشجویی و حوزه فعالیت‌های خود ارائه دادند.

پیمان عین القضاتی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، سید وحید میرنظامی رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی و علی‌اصغر غفاری رئیس کمیسیون فنی، عمران و شهرسازی شورای اسلامی کلانشهر اراک با استقبال از این نشست با پاسخ به برخی از مطالبات و ارائه راهکار بر استمرار این نشست‌ها تأکید کرده و تعامل دانشگاه و شورای شهر را به‌ویژه استفاده از ظرفیت فعالین دانشجویی را برای مدیریت شهری مفید و پر اثر ارزیابی کردند.

در پایان جلسه دانشجویان از صحن علنی شورای اسلامی بازدید کرده و عین القضاتی توضیحاتی را درباره قوانین، نقش اعضا و نحوه رأی‌گیری شورای شهر توضیحاتی ارائه دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  • دانشگاه آزاد با ارائه راهکارهای تحول‌آفرین به حل مسائل استان کمک کند
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی