Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، همزمان با بازگشت غرورآفرین پیکر این لاله پرپر به استان طی ۲ روز گذشته ویژه برنامه‌های متعددی جهت گرامیداشت و تشییع شهید شیری در سطح استان برگزار شد.
با توجه به وضعیت قرمز استان از نظر شیوع کرونا، مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به صورت کاروان خودرویی برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم که با حضور  مسوولان استان برگزار شد، پیکر پاک شهید شیری با استقبال وارد شهر اقبالیه گردید و سپس تشییع و خاکسپاری شد.
شهید شیری در درگیری‌های سال ۹۴ در منطقه العیص استان حلب به همراه ۲ رزمنده دیگر قزوینی در عملیات قبه الخضرا به شهادت رسیدند که پیکر پاک وی به تازگی به همراه هفت تن از شهدای خان طومان به وطن بازگشته است.
این شهید یکم آذرماه سال ۱۳۶۵ در روستای گرماب خدابنده به دنیا آمد، پدرش شعبانعلی و مادرش رقیه آقائی نام داشت.
شهید شیری که تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی در رشته مدیریت دفاعی ادامه داد، در تاریخ ۱۱ فروردین سال ۱۳۸۷ ازدواج کرد و صاحب دو فرزند پسر و دختر شد.
این شهید والامقام که پاسدار بود، توسط سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین و به‌عنوان فرمانده دسته و مدافع حرم در جبهه دفاعی سوریه حضور یافت و چهارم آذر سال ۱۳۹۴ در سوریه، بر اثر انفجار تله انفجاری و اصابت ترکش و جراحات وارده شهید شد و تا پنج سال اثری از پیکرش به دست نیامد.

برچسب‌ها بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران شهدای مدافع حرم شهدا استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران شهدای مدافع حرم شهدا استان قزوین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران شهدای مدافع حرم شهدا استان قزوین اخبار کنکور شهید شیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۳۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست خالی نکونام در خط دفاعی

مدافع استقلال به دیدار مقابل تراکتور هم نخواهد رسید.

به گزارش ایسنا، رافائل سیلوا مدافع استقلال که به دلیل آسیب دیدگی در دو بازی اخیر این تیم حضور نداشت به دیدار برابر تراکتور نخواهد رسید.

سیلوا این روزها مشغول انجام تمرینات فیزیوتراپی است تا بتواند زودتر به تمرینات و میادین برگردد اما به نظر می‌رسد استقلال برای این بازی هم نمی‌تواند از وجود مدافع خود استفاده کند.

آرمین سهرابیان دیگر مدافع استقلال مشکلی برای همراهی آبی‌پوشان در دیدارهای آتی نخواهد داشت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر پدر شهید احمد سامع در شهرضا
  • تشییع پیکر مادر و همسر شهیدان سلطانی
  • گرامیداشت شهید مدافع حرم سیدمهدی جلادتی برگزار می‌شود
  • پیکر مادر دو شهید والامقام در ارومیه تشییع می‌شود
  • تشییع پیکر پدر شهیدان محمدیان
  • تصاویر | تشییع پیکر پرویز داوودی