Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@14:24:18 GMT

‌‌۲۴۰۰ پرس غذا در مناطق محروم شیراز توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۶۳۳۰۴

‌‌۲۴۰۰ پرس غذا در مناطق محروم شیراز توزیع شد

گروه استانها - به همت بسیج ادارات کل شهرداری شیراز و گروه جهادی عاشورا دو هزار و ۴۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان در مناطق کم‌برخوردار کلانشهر شیراز توزیع شد. - اخبار استانها -

مسیح گلکاری فرمانده حوزه بسیج ادارات کل شهرداری شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، اظهار داشت: امسال در روز 28 صفر 1200 پرس غذای نذری و امروز در سالروز شهادت امام رضا (ع) نیز 1200 پرس غذای گرم بین مناطق محروم شیراز از جمله شرقان، ترکان، کتس بس و کفترک توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 114 بسته معیشتی هر کدام به ارزش 300 هزار تومان توسط گروه جهادی عاشورا بین خانواده‌های نیازمند تهیه و توزیع شد.

گلکاری با بیان اینکه این غذا‌ها همگی با مشارکت خیران و مردم تهیه و پخت شده است، ادامه داد: همچنین در روز اربعین حسینی 885 پرس غذای گرم بین افراد بی‌بضاعت تحت پوشش در محلات محروم گردخون، جرسقان و اقبال آباد شیراز توزیع شد.

فرمانده حوزه بسیج ادارات کل شهرداری شیراز بیان کرد: گروه جهادی عاشورا همچنین اقدام به بازسازی برخی منازل در مناطق محروم شیراز کرده است و این فعالیت همچنان ادامه دارد.

26 هزار پرس غذای گرم در ایام پایانی ماه صفر بین نیازمندان استان کرمان توزیع شدگزارش ویدئویی|تداوم کمک‌ مومنانه در کردستان / توزیع 40 هزار پرس غذای گرم توسط سپاه در بین نیازمندانفرمانده سپاه بیت‌المقدس: توزیع 40 هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان/مرحله جدید «رزمایش مومنانه» سپاه در کردستان برگزار می‌شود

 وی تصریح کرد: همچنین 2200 کیلو گوجه فرنگی توسط خیرین خریداری و با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی جهت پخت رب بین نیازمندان توزیع شد.

 گلکاری گفت: همچنین امروز در راستای رزمایش کمک‌های مومنانه 500 بسته معیشتی به ارزش 150 هزار تومان بین خانوار‌های نیازمند توزیع می‌شود.

انتهای پیام/424/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بین نیازمندان پرس غذای گرم توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۳۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه کسب و کارهای خرد زنان سرپرست خانوار در مناطق محروم

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست بررسی روند صدور ضمانت‌نامه برای تسهیلات زنان سرپرست خانوار با موضوع اقدامات و چالش‌های موجود در روند حمایت از کسب و کارهای زنان سرپرست خانوار در سراسر کشور و صدور ضمانت نامه برای جامعه هدف با حضور انسیه خزعلی؛ معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و البرز محمدی؛ مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون در محل معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار شد.

خزعلی در این نشست ضمن تشکر از همکاری‌های صندوق در جهت توسعه و پیشرفت کسب و کارهای خرد زنان سرپرست خانوار بر تقویت و توسعه این رویداد ارزشی تأکید و در ادامه خواستار توجه ویژه در جهت پوشش تعاونی‌های تخصصی زنان دارای زنجیره محصولی در مناطق محروم شد.

وی در پایان بر ضرورت پیگیری مدیران معاونت امور زنان بر تعامل با بانک‌های عامل جهت رفع مشکلات موجود تأکید کرد.

کد خبر 6078483

دیگر خبرها

  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم
  • خدمت‌رسانی بیش از ۴۵۰ جهادگر به مناطق محروم آذربایجان غربی در ایام نوروز
  • توسعه کسب و کارهای خرد زنان سرپرست خانوار در مناطق محروم
  • توزیع ۱۰۰ سبد معیشتی بین نیازمندان درچه‌ای
  • فعالیت بیش از ۴۵۰ جهادگر در مناطق محروم آذربایجان غربی
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در هرمزگان
  • بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد
  • مشارکت ۳۱۳ میلیارد تومانی خیران هرمزگان در پویش اطعام مهدوی
  • توزیع انواع نهاده های دامی به ارزش بیش از ۲۴۰۰ میلیارد تومان در اصفهان