Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گرچه امسال به دلایل شیوع کرونا مردم از برپایی دسته جات و عزاداری های تجمعی پرهیز کردند، اما از راه دور به امام رضا (ع) سلام دادند و در سوگ شهادت این امام غریب اشک ماتم ریختند.

مراسم عزاداری سالروز شهادت امام مهربانی‌ها در مکان‌هایی با وضعیت خطر کمتر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و در فضای باز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

قدردانی استاندار خراسان جنوبی از هیئت‌های مذهبی و عزاداران حسینی

مردم خطه کویری خراسان جنوبی در مراسم سوگواری شهادت امام هشتم (ع) مدیحه سرایی کردند و بر سر و سینه زدند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوگواری سالار شهیدان شهادت امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۳۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۲۴ هزار نفر در پویش قرآنی زندگی با آیه ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام سالاری مکی گفت: طرح«مسطورا» با هدف تبدیل کردن آیه های قرآن به گفتمان رایج بین مردم طراحی شده است.

وی افزود: در این طرح به دنبال این هستیم که در طول سه سال مردم بتوانند ۱۵۰ آیه قرآن را حفظ کنند به این صورت که در سال جاری ۵۰ آیه در بین عموم مردم حفظ شود که ۳۰ آیه در ماه رمضان مورد تمرکز قرار خواهد گرفت.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: متن کار و محتوا در طرح «مسطورا» بر اساس کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی نوشته شده است که امیدواریم مبلغان ما نیز در این راستا فعالیت داشته باشند.

حجت الاسلام سالاری مکی گفت: برای رسیدن به اهداف طرح «مسطورا» می‌توان از ظرفیت هیئت‌های مذهبی، مساجد، جلسات قرآن خانگی و صدا و سیما استفاده شود و نکته قابل توجه این است که برای درک عمیق این فرازهای قرآن انیمیشن‌هایی نیز تدوین شده است.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم با طرح «مسطورا» اقدام قرآنی ویژه ای را رقم بزنیم، گفت: علاقمندان برای شرکت در این طرح می‌توانند عدد ۵ را ۳۰۰۰۱۹۳۸ ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • مراسم احیاء شب های قدر و عزاداری شهادت امام علی(ع) در کرمانشاه
  • اعزام ۳۵۰۰ مبلغ به مساجد و تکایا در خراسان رضوی ویژه شب‌های قدر
  • برنامه مراسم معنوی احیای شب‌های قدر و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در دانشگاه تهران
  • برنامه مراسم معنوی احیاء شب‌های قدر و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در دانشگاه تهران
  • شرکت بیش از ۲۴ هزار نفر در پویش قرآنی زندگی با آیه ها
  • برگزاری مراسم شب قدر در بیش از ۹۵ مسجد شهرستان بهار
  • اهدای 1794 سری جهیزیه و لوازم ضروری به نیازمندان خراسان جنوبی
  • جزئیات مراسم احیاء شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در حرم امام‌رضا(ع)
  • خراسان جنوبی در میلاد امام حسن مجتبی  (ع) غرق در شادی
  • سرور مردم خراسان جنوبی در ایام میلاد کریم اهل بیت (ع) + تصاویر