Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم روزی محبت هواداران فوتبال ایران را جبران کنم.

سایت «پشن اینتر» در آستانه دیدار دو تیم آث میلان و اینترمیلان ایتالیا گفتگویی را با آندره استراماچونی در این ارتباط انجام داده است. استراماچونی پیش از سرمربیگری در استقلال، حضور روی نیمکت تیم اینتر را در کارنامه خود داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتگو با استراماچونی پیش از صحبت درباره دربی میلان، به تجربه این مربی در تیم استقلال و کار در کشور ایران اختصاص داشت.

این مربی ایتالیایی در خصوص استقلال گفت: متاسفانه ترک تیم زمانی که در رده نخست جدول رده بندی قرار داشت ولی به عنوان قهرمانی نرسید از نظر حرفه‌ای و انسانی دردناک و ناراحت کننده بود.

استراماچونی افزود: امیدوارم یک روز این محبت باورنکردنی هواداران فوتبال ایران را که فراتر از فوتبال بود را جبران کنم.

مهر

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۳۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از شایعه تا واقعیت بمب خبری فوتبال ایران

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که تلاش‌ها برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال با اولویت واگذاری پرسپولیس به یک نهاد  بانکی اوج گرفته بود، حالا خبر می‌رسد هیچ یک از دو بانک ملت و تجارت، علاقه‌ای به در اختیار گرفتن سهام پرسپولیس و استقلال ندارند و آن را زیان‌ده و برخلاف نظر سهامداران و مجامع خود می‌دانند.

در صورت قطعی‌شدن این شایعه، این چندمین تلاش سازمان خصوصی‌سازی برای واگذاری این دو باشگاه به یک نهاد مطمئن مالی است که به شکست منجر می‌شود. نکته جالب اینکه بعد از اخبار اولیه، فضای مجازی در نقد این تصمیم فرابخشی به نوعی برای این انتقال‌ها مزاحمت ایجاد می‌کند و از انجایی که شرکت‌های بزرگ علاقه دارند در فضای دور از هیاهو به کار خود ادامه بدهند، از اقدام برای خرید دو باشگاه  منصرف می‌شوند.

این خبر هنوز تایید نشده و ظاهرا مذاکرات بین طرفین در جریان است اما آنچه مشخص است کاهش تمایل اولیه این دو بانک برای نقش آفرینی در حوزه فوتبال ایران است.

اهمیت این موضوع به این دلیل است که مالکیت پرسپولیس و استقلال باید تا روز یازدهم فروردین  از یکدیگر تفکیک شود و گفته می‌شد که بانک ملت در این روز رسما مالکیت پرسپولیس را برعهده خواهد گرفت.

به همین دلیل عدم تمایل آنها در فاصله ۷۲ ساعت تا پایان مهلت ای اف سی، کابوس جدید هواداران این دو تیم برای حذف آنها از لیگ نخبگان و قهرمانان آسیا خواهد بود.

دیگر خبرها

  • از شایعه تا واقعیت بمب خبری فوتبال ایران
  • دستیار نکونام استقلال را تهدید کرد!
  • دستیار نکونام تهدید به جدایی از استقلال کرد
  • ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال
  • دستیار نکونام در آستانه قهر و ترک ایران/ دلخوری شدید مربی استقلال از خطیر
  • مثل اسپانیا نمی‌توانیم جوانگرایی کنیم/ استقلال حق داشت از حسینی دفاع کند
  • مربی محبوب فرهاد مجیدی در کنار کادر فنی استقلال + عکس
  • حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!