Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@05:12:03 GMT

اثر جدید «بنکسی» بر روی دیواری در انگلستان

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۶۴۷۲۷

اثر جدید «بنکسی» بر روی دیواری در انگلستان

اثر هنری گرافیتی جدید از «بنکسی» هنرمند نامدار و ناشناس آثار هنر خیابانی بر روی دیواری در شهر «ناتیگهام» واقع در انگلستان دیده شد.

به گزارش ایسنا و به نقل  از بی بی سی، اثر هنری جدید «بنکسی» بر روی دیوار یک سالن زیبایی در شهر «ناتینگهام» واقع در انگلستان نقش بسته است.

این اثر هنری دخترکی را درحال بازی با یک لاستیک دوچرخه نشان می‌دهد که در کنار یک دوچرخه واقعی که فقط یک لاستیک دارد قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هنرمند که همواره از صفحه اینستاگرام خود برای تایید اصالت آثارش استفاده می‌کند دقایقی پیش با انتشار تصاویری این اثر هنری جدید را به عنوان یکی از آثار خود معرفی کرد.

شورای شهر «ناتینگهام» برای مراقبت از این اثر از یک پوشش پلاستیکی موقتی استفاده کرده و از مردم شهر خواسته به دلیل محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا در محل این اثر هنری تجمع نکنند.

این اثر درحالی بر روی دیواری در «ناتینگهام» نقش بسته که این شهر همچنان بالاترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور را به خود اختصاص داده است و برخی معتقدند این یکی از دلایلی است که «بنکسی» این شهر را برای خلق جدیدترین اثرش انتخاب کرده است.

برخی دیگر از شهروندان این شهر معتقدند این اثر اشاره‌ای به کارخانه دوچرخه‌سازی مشهور این شهر است.

«بنکسی» هنرمند گرافیتی‌کار مشهوری است که با نقاشی‌های دیواری و هنر گرافیتی اعتراضی خود، شهرت جهانی دارد، با این حال هنوز هویت اصلی او فاش نشده است. نقاشی‌های این هنرمند بیشتر به مسائل سیاسی و موضوع‌هایی مانند گرمای جهانی، جنگ، شنود غیرقانونی و شرایط سخت کاری پرداخته است. تاکنون بارها نقاشی‌های این هنرمند از روی دیوار جدا و به قیمت‌های چشمگیر فروخته شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بنکسی هنرمند اثر هنری گرافیتی انگلستان اثر هنری بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۴۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه «ریشه‌ها ۵» در اصفهان برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی مجلسی مدیر هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اصفهان با اشاره به افتتاح این نمایشگاه گفت: سلسله نمایشگاه ریشه‌ها که مختص اساتید هنرمند پیشکسوت اصفهان است تاکنون به آثار ۴ استاد پرداخته است و اکنون با ارائه بیش از ۱۳۰ اثر از آثار آبرنگ و آب مرکب استاد شعرباف با عنوان «ریشه ها ۵» افتتاح می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه آثار استاد شعرباف با موضوع طبیعت و چهره‌ها در مجموعه گالری‌های (بوستان، گلستان، تماشا، نقطه، تجربه و هنرمند) تا ۲۳ اردیبهشت ماه به نمایش درخواهد آمد و عموم می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۰ هر روز به غیر از روزهای تعطیل از این آثار دیدن فرمایند.

گفتنی است استاد مصطفی شعرباف از ۱۵ سالگی نقاشی را آغاز کرده است و پس از اخذ مدرک دیپلم، آذرماه سال ۱۳۶۰ به عنوان رزمنده وارد سپاه پاسداران و لشکر امام حسین (ع) شده است وی قالب کارش کشیدن چهره شهدا بوده و معتقد است آفرینش این دست آثار، کاری دلی و خدایی است که تأثیر هنر روی مخاطب را چند برابر می‌کند و روح و روانش را جلا می‌دهد.

کد خبر 6084262

دیگر خبرها

  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • چرا فاصله لیگ برتر انگلیس روز به روز با سایرین بیشتر می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • مذاکرات ایران برای خرید شرکت خودروسازی «روور» انگلستان
  • هنرمندی که در ونیز حضور ندارد/ کودکان و مادران غزه در قاب هنرمند
  • گشایش نمایشگاه ریشه‌ها ۵ در اصفهان
  • منچستریونایتد - کاونتری؛ ترکیب رسمی
  • برپایی نمایشگاه ریشه‌ها ۵ در اصفهان
  • مستند راز میرزا رونمایی می‌شود
  • مستند «راز میرزا» رونمایی می‌شود
  • نمایشگاه «ریشه‌ها ۵» در اصفهان برپا می‌شود