Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار یحیی الهی اظهار کرد: ماموران هنگ‌های مرزی پاوه و ثلاث‌باباجانی حین کنترل نقاط صفر مرزی به تعدادی قاچاقچی برخورد کردند که قصد عبور دادن تعداد قابل توجهی احشام به آن سوی مرز داشتند. با حضور به موقع مرزداران پاوه و ثلاث‌باباجانی ۱۸۶ راس دام (گوسفند و بز) قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به پنج میلیارد ریال می‌رسد، کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه افزود: در همین راستا چهار نفر از قاچاقچیان دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضایی شدند. در ماموریتی دیگر نیروهای هنگ مرزی پاوه پس از اطلاع از حضور چند قاچاقچی در مرز، خود را به محل حضور آنها رساندند و موفق به کشف مقادیر قابل توجهی سیگار و لوازم آشپزخانه شدند. مرزداران پاوه از قاچاقچیان ۹۲۰ هزار نخ سیگار قاچاق و ۱۱ هزار و ۲۳۲ عدد کارد و چنگال قاچاق کشف کردند که ارزش آنها به هفت میلیارد ریال می‌رسد.

کد خبر 557854 برچسب‌ها استان کرمانشاه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۴۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سرهنگ تقی توئی گفت: در پی اعلام اطلاعاتی مبنی بر اینکه یک دستگاه اتوبوس در حال جابجایی تعداد زیادی سیگار قاچاق است، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت. 
وی با اشاره به اینکه این اتوبوس در پلیس راه بجنورد متوقف شد، افزود: در بازرسی از این خودرو ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط شد. 
وی با بیان اینکه ارزش این تعداد سیگار قاچاق یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز راهی پارکینگ شد.

دیگر خبرها

  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان
  • کشف ۱۳۰۰ کیلوگرم مرغ زنده قاچاق در ثلاث باباجانی
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • کشف ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد