Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاسانو در تحلیل کامل و جامع خود برای گاتزتا، در مورد تیم های شهر میلان صحبت کرده است. 

آنتونیو کاسانو پیش از جدال میلان و اینتر در دربی امشب، حکم به برتری زلاتان ابراهیموویچ در رقابت با روملو لوکاکو داده است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، کاسانو که برای هر دو تیم شهر میلان بازی کرده است، در مورد دربی امشب گفت:

برای تاثیر گذاری این بازی روی کل فصل خیلی زود است ولی قطعا اینتر تیمی است که در صورت باختن در این بازی بیشترین عواقب متوجه آن خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من واقعا تصور می کردم آنتونیو کونته پس از اختلافات پایان فصل قبل جدا خواهد شد ولی حالا حق ندارد ناکام شود. او باید قهرمان اسکودتو شود چون نه تنها لائوتارو مارتینز ماند، بلکه آرتورو ویدال و اشرف حکیمی هم به تیمش اضافه شدند. ترکیب تیم قوی تر شده است و آندره آ پیرلو هم اولین فصل حضورش روی نیمکت یوونتوس را سپری می کند، بنابراین کونته باید به روند قهرمانی آن ها پایان بدهد. 

میلان هر سه بازی ابتدایی خود در سری آ را بدون دریافت گلی با پیروزی پشت سر گذاشته است و حالا به عنوان صدرنشین مشترک همراه آتالانتا، سراغ این بازی می رود. 

استفانو پیولی به خاطر پایان بسیار خوب خود و همچنین رساندن تیم به لیگ اروپا در انتهای فصل قبل، لایق ماندن بود. رالف رانگنیک هنوز عنوانی کسب نکرده است...

کاسانو که سابقه بازی کردن کنار ابراهیموویچ را دارد، در مورد این بازیکن گفت:

زلاتان بهترین بازیکن سری آ است. روملو لوکاکو جوان و مستعد است ولی نمی توان مقایسه ای انجام داد. در 39 سالگی توان جسمانی کافی نیست و باید کیفیت هم داشته باشید که ایبرا مقدار زیادی از آن را دارد. به نظر من پس از رونالدوی اصلی و مارکو فن باستن، ایبرا قرار می گیرد. اینتر مدعی اصلی برنده شدن در این بازی است ولی ایبرا می تواند تعیین کننده باشد، البته با این فرض که کووید نتوانسته باشد از قدرتش بکاهد. لائوتارو مارتینز هم پیشرفت کرده است و مرا یاد سرخیو آگوئرو می اندازد. 

ترکیب اینتر مملو از بازیکنان مصدوم و بیمار است ولی با این وجود انتظار می رود کریستین اریکسن کار را از روی نیمکت آغاز کند. 

کونته این سبک بازیکن را دوست ندارد و بیشتر جدیت ویدال را می پسندد ولی اریکسن یک قهرمان است. اگر من بودم، همیشه از اریکسن پشت مهاجمان تیم استفاده می کردم. از سوی دیگر به پیولی توصیه می کنم برای این که در کناره های زمین برای اینتر مشکل ساز شود، سراغ چینش 1-3-2-4 برود. به نظرم باید در غیاب آنته ربیچ روی براهیم دیاز و الکسیس سائلماکرز تمرکز کرد. 

با وجود این که کاسانو همیشه خودش را یک هوادار اینتر معرفی کرده است، او در دربی دلامادونینا طرف تیم خاصی را نمی گیرد. 

من با میلان قهرمان اسکودتو و سوپر جام ایتالیا شدم ولی بالاتر از هر چیز زندگی خودم را مدیون این باشگاه هستم چرا که وقتی با مشکل قلبی مواجه بودم، مرا از چنگال مرگ نجات دادند. سیلویو برلوسکونی و آدریانو گالیانی با من مثل پسرشان رفتار کردند. هر چند که در دوران حضورم در چین در پیش فصل، درگیری شدیدی با گالیانی داشتم. من خواستار تمدید قرارداد بودم ولی او مدام آن را به تعویق می انداخت، بنابراین درخواست پیوستن به اینتر را کردم. آن تحقق یک رویا از دوران کودکی بود. در آنجا همچنین دو برادرم، پیرو آسیلیو و مارکو برانکا را ملاقات کردم. رابطه خیلی خوبی با یوتو ناگاتومو داشتم و ما هنوز در ارتباط هستیم. یک شب قبل از دربی ساعت 4 صبح وارد اتاقش شدم و او آنقدر ترسید که رنگ از رخش پرید!

همچنین بخوانید:

 پیش بازی اینتر-میلان؛ برای یک دربی جذاب، هر دو تیم به اندازه کافی آماده اند آنتونیو کونته: به مصاف یک میلان قدرتمند می رویم؛ اریکسن زمان برای بازی خواهد داشت استفانو پیولی: باید برای اینتر احترام زیادی قائل باشیم؛ نسبت به دربی میلان فصل قبل پیشرفت کرده ایم

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۴۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا

تیم فوتبال اینتر با شکست همشهری خود موفق شد برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شده و قهرمان لیگ ایتالیا لقب بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حساس‌ترین بازی هفته سی‌ و سوم سری‌آ ایتالیا دو تیم آث میلان و اینترمیلان از ساعت ۲۲:۱۵ در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف یکدیگر رفتند که این دربی حساس با برتری دو بر یک اینتر همراه شد.

در پنج تقابل گذشته دو تیم در همه رقابت‌ها، افعی‌ها موفق شدند رکورد صددرصد پیروزی را به ثبت برساند و اینزاگی و شاگردانش با توجه به همین آمار امیدوار بودند با برتری در مقابل روسونری، قهرمانی خود را مسجل کنند تا لذت این قهرمانی دو چندان شود که به این هدف نیز رسیدند.

دقیقه ١٨ بازی فرانسیسکو آچربی روی پاس بنجامین پاوارد موفق شد دروازه میلان را باز کند تا اینتر یک بر صفر از همشهری خود پیش باشد. در نهایت نیمه نخست این بازی با همین یک گل به پایان رسید.

میلانی‌ها بعد از دریافت گل دوم، حملات خود را برای جبران گل‌های خورده بیشتر کردند تا سرانجام در دقیقه ٨٠ توموری یکی از گل‌های خورده را پاسخ دهد.

در پایان این بازی با برتری ٢ بر یک اینتری‌ها خاتمه یافت تا این تیم ٨۶ امتیازی شود و پنج هفته مانده به پایان رقابت‌های سری‌آ، برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شوند.

انتهای پیام/

با شروع نیمه دوم در همان دقایق ابتدایی مارکوس تورام با ضربه تماشایی موفق شد گل دوم اینتر را به ثمر برساند.

دیگر خبرها

  • کنایه هاکان چالهان اوعلو به هواداران میلان بعد از فتح اسکودتو / عکس
  • کنایه ماسیمو موراتی به یوونتوس: اگر آن اتفاقات نبودند، اینتر 25 اسکودتو می‌داشت
  • اشک شوق هاکان چالهان اوعلو پس از فتح اسکودتو با اینتر / عکس
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان
  • بیستمین اسکودتو: اینتر قهرمان ایتالیاست!
  • بنرهای هواداران میلان و اینتر در دربی دلامادونینا؛ از اتهام دزدی تا کابوس
  • اینتر، دربی و اسکودتو را با هم برد/ ستاره دوم برای نراتزوری
  • اینتر نمی‌تواند اسکودتو را در خانه میلان جشن بگیرد