Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@13:57:54 GMT

نژاد اسب کُرد هویت ملی و برند کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۶۴۸۸۳

نژاد اسب کُرد هویت ملی و برند کرمانشاه

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سامان آریان‌پور نایب رئیس انجمن عکاسان استان کرمانشاه گفت : اسب کُرد یک نژاد خالص ایرانی است و خواستگاه آن مناطق کُردنشین ایران و یکی از نشانه‌ها و هویت شهر ما است.

او گفت : اگر بتوانیم پنج دوره جشنواره ملی را برای اسب کُرد برگزار کنیم با توجه به بستر فضای مجازی و حمایت یونسکو اسب کُرد را جهانی و برای آن جشنواره بین‌المللی برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آریان‌پور حمایت از اسب کُرد را حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی توصیف کرد و افزود: اگر این حمایت از نژاد اسب کُرد صورت بگیرد از واردات نژاد‌های عرب و سایر نژاد‌های بیگانه اسب به کشور جلوگیری و مانع خروج ارز از کشور می‌شود.

این عکاس کرمانشاهی برگزاری جشنواره ملی و بین‌المللی عکس برای اسب کُرد را حق مردم کرمانشاه دانست و افزود: انجمن عکاسان انتظار دارد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و وزارت ورزش جوانان و سازمان‌های زیرمجموعه آن‌ها برای تحقق این مهم همه تلاش خود را بکار بگیرند و از برگزاری آن حمایت کنند.

اولین موزه عکس غرب کشور در کرمانشاه ایجاد می‌شود

نایب رئیس انجمن عکاسان استان کرمانشاه ، کرمانشاه را دارای آرشیوی ارزشمند از عکس‌های دوران‌های مشروطه، انقلاب و دفاع مقدس دانست و گفت: متاسفانه این گنجینه ارزشمند در کرمانشاه در حال نابودی است.

آریان‌پور ادامه داد: برای جمع‌آوری این آرشیو اولین موزه عکس کرمانشاه در غرب کشور را راه‌اندازی می‌کنیم تا بتوانیم این میراث گرانبها را حفظ کنیم.

او برگزاری جشنواره استانی عکس را هم از مهمترین مطالبات عکاسان استان عنوان کرد و افزود: این جشنواره استانی در موضوعات مختلف مستند اجتماعی، طبیعت، سوژه‌های خیابانی و سایر موضوعات هرساله باید برگزار شود تا باعث انگیزه و رشد عکاسان کرمانشاهی گردد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی جنجال ورزشی رقابت های کشوری رقابت های بین المللی اسب ک رد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۴۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر HMD Pulse لو رفت؛ موبایلی که باید نوکیا نام می‌گرفت

HMD Global به عرضه‌ گوشی نوکیا ادامه می‌دهد؛ اما امسال می‌خواهد گوشی‌هایی با برند اختصاصی خودش نیز عرضه کند. یکی از دستگاه‌های موردانتظار این شرکت HMD Pulse نام دارد که وب سایت مای‌اسمارت‌پرایس رندرهایش را فاش کرده است.

گوشی Pulse احتمالاً نمایشگر ۶٫۵۶ اینچ IPS LCD با وضوح +HD و حاشیه‌های نسبتاً بزرگ خواهد داشت. گفته می‌شود که این گوشی از پردازنده‌ی Unisoc T606 به‌همراه ۴ یا ۸ گیگابایت رم استفاده می‌کند و به سیستم‌عامل اندروید ۱۴ مجهز است.

براساس ادعای مای‌اسمارت‌پرایس، گوشی HMD Pulse به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با پشتیبانی از قابلیت‌های هوش مصنوعی و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد بود. به احتمال زیاد HMD روی مدل‌های پلاس و پرو این گوشی نیز کار می‌کند.

براساس آنچه در رندر‌ها می‌بینیم، گوشی HMD Pulse قرار است در رنگ‌های آبی و مشکی و صورتی روانه‌ی بازار شود. طراحی این گوشی تا حد زیادی ما را یاد نوکیا C32 می‌اندازد. گوشی Pulse احتمالاً در ماه جولای ۲۰۲۴ (تیر و مرداد ۱۴۰۳) عرضه خواهد شد.

برند HMD افزون‌بر سری Pulse احتمالاً روی گوشی‌های سری Legend (شامل مدل‌های عادی و پلاس و پرو) نیز کار می‌کند.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • پتانسیل های گردشگری استان کرمانشاه هنوز بخوبی معرفی نشده اند
  • شادی منشوری گلزن پرسپولیس (+عکس)
  • برگزاری سومین جشنواره ملی زیبایی شتر در انبارالوم
  • کشت و صنعت مغان صاحب برند بذر گندم شد
  • انبار الوم میزبان سومین جشنواره ملی زیبایی شتر
  • زنده‌یاد اصغر یوسفی‌نژاد با «عروسک» ابدی شد
  • بازگشت به خانه در لنز دوربین عکاسان
  • ببینید | لحظه عجیب برخورد مهدی طارمی با عکاسان کنار زمین
  • پرسپولیس برترین برند ورزشی ایران است
  • تصاویر HMD Pulse لو رفت؛ موبایلی که باید نوکیا نام می‌گرفت