Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهراب پورناظری می‌گوید فیلمبرداری «مست عشق» نیمه تمام مانده و به همین دلیل موسیقی این فیلم سینمایی بلاتکلیف است.

به گزارش گروه روی خط رسانه خبرگزاری برنا، سهراب پورناظری آهنگساز و نوازنده  با بیان این که فعلا در شرایط تولید اثر جدید نیست، گفت: با توجه به شرایط پیش آمده در فضای تولید اثر جدیدی نیستم و فکر می‌کنم باید یک سال به من زمان بدهید تا بتوانم دوباره به جو تولید اثر برگردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پایان با اشاره به سرنوشت نامعلوم فیلم سینمایی «مست عشق» درباره وضعیت موسیقی آن گفت: هنوز برای ساخت موسیقی این فیلم کاری نکرده‌ایم چون فیلم نیمه کاره رها شده و به مرحله پایانی نرسیده است.

فیلم سینمایی «مست عشق» محصول مشترک سینمای ایران و ترکیه به کارگردانی حسن فتحی است.

داستان این فیلم همزمان با دوران زندگی مولانا و شمس تبریزی اتفاق می‌افتد و قرار بود در سال ۲۰۲۰ اکران شود اما از دی ماه سال گذشته خبر جدیدی از پایان فیلمبرداری و شروع مراحل فنی رسانه‌ای نشده است. تدارک حسن فتحی برای ساخت سریال «جیران» در شبکه نمایش داخلی به سرنوشت مبهم دامن زده است.

شهاب حسینی، پارسا پیروزفر، حسام منظور، هانده ارچل و ابراهیم چلیکول بازیگران «مست عشق» هستند. مهرا‌ن برومند تهیه‌کننده این اثر سینمایی است و حسن فتحی و فرهاد توحیدی مشترک فیلمنامه این فیلم سینمایی را نوشته‌اند.

قرار بود سهراب پورناظری آهنگسازی و همایون شجریان اجرای بخش‌های آوازی این فیلم را بر عهده داشته باشند.

همایون شجریان و سهراب پورناظری مهر ماه سال گذشته بر سر صحنه این فیلم در استانبول حضور یافتند و با کارگردان، تهیه کننده و سایر عوامل فیلم دیدار کردند.

منبع: خبرگزاری صبا

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهاب حسینی جیران مولانا شمس تبریزی حسن فتحی پارسا پیروزفر شبکه نمایش خانگی سهراب پورناظری فیلم مست عشق محصول مشترک سینمای ایران و ترکیه سهراب پورناظری فیلم سینمایی مست عشق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۵۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران با موشک‌های قدیمی خود به اسرائیل ضربه زد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سردار امیر علی حاجی زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه، گفته در این مرحله از حمله به اسراییل، از موشک های خرمشهر،سجیل،شهید حاج قاسم،خیبرشکن و هایپرسونیک ۲ استفاده نکردیم.

بر اساس روایت حسن عابدینی خبرنگار و مجری صداوسیما از دیدار اخیرش با سردار حاجی زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفته است: با تسلیحات قدیمی و توان حداقلی به مصاف دشمن صهیونیستی رفتیم. در این مرحله از موشک های خرمشهر،سجیل،شهید حاج قاسم،خیبرشکن و هایپرسونیک ۲ استفاده نکردیم.

سردار حاجی زاده افزود: در این مرحله باذن الله با توان حداقلی بر ظرفیت حداکثری قرارگاه عبری و غربی غلبه کردیم.

کد خبر 845398 برچسب‌ها سردار حاجی زاده - سپاه خبر ویژه دفاع - موشک حمله ایران به اسرائیل

دیگر خبرها

  • ایران با موشک‌های قدیمی خود به اسرائیل ضربه زد
  • "مجنون آن لیلی" به تالار حافظ می‌آید
  • مجنون آن لیلی به تالار حافظ می‌آید
  • نماهنگ «فصل همدلی» منتشر شد/ آهنگسازی محمدرضا چراغعلی
  • کیخسرو و سهراب در بیستون
  • آقای بازیگر: ما حمله نکردیم، ما رژیم صهیونیستی را تنبیه کردیم
  • برج‌های دو قلوی شهرکرد؛ همچنان بلاتکلیف
  • ما حمله نکردیم، ما رژیم صهیونیستی را تنبیه کردیم
  • نوشداروی بعد از مرگ سهراب سازمان لیگ/ مقابله با بیانیه نویسی بعد از چند سال و ۲۳ هفته!
  • حسرت زندگی نزیسته در جنگل پرتقال