Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، مجتبی حسنی تهیه‌کننده برنامه رادیویی «با تو حالم خوبه» درباره این برنامه که به نوعی نائب الزیاره مردم در شرایط کرونایی در حرم مطهر امام رضا(ع) شد در این باره به خبرنگار مهر بیان کرد: رادیو جوان علاوه بر پوشش برنامه‌های عزاداری، تلاش کرد تا طرحی نو دراندازد و در حرم امام رضا (ع) هیأتی رادیویی برپا کند که جاماندگان بتوانند از آن بهره بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: «با تو حالم خوبه» در حقیقت به مناسبت چهارشنبه‌های امام رضایی طراحی شده است که در سال ۹۹ هر هفته روزهای چهارشنبه به صورت زنده از صحن انقلاب حرم امام رضا (ع) روی آنتن می‌رود. این برنامه همچنین به مناسبت اربعین حسینی در ۲ نوبت و به صورت ویژه روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۶ و ۱۷ مهر روی آنتن رفت در ۴ روز پایانی ماه صفر نیز که روز آخر آن مصادف با شهادت امام رضا (ع) است، تدارک ویژه‌ای برای مخاطبان خود دیده است. از روز چهارشنبه ۲۳ مهر تا روز شنبه ۲۶ هر شب از ساعت ۲۰ از استودیوی مستقر در پشت‌بام صحن انقلاب حرم رضوی به صورت زنده پخش داشتیم.

تهیه‌کننده «با تو حالم خوبه» با اشاره به این‌که حامد عسگری شاعر و مجری تلویزیون یکی از مهمانان در روز شهادت است، اظهار کرد: «با تو حالم خوبه» روز شنبه ۲۶ مهر مصادف با شهادت امام رضا (ع) در ۲ نوبت ساعت ۱۰ تا ظهر و ساعت ۲۰ تا ۲۱ روی آنتن می‌رود.

وی ادامه ‌داد: در برنامه گذشته و در شب رحلت پیامبر (ص) گروه هنری «ریسمونا» که با کمک ن، تصویرهای زیبا و آثار هنری مختلفی را خلق کرده‌اند مهمان رادیوجوان بودند که همزمان  با تصویر سازی حرم امام رضا (ع)، دنبال کنندگان رادیوجوان به صورت لایو در صفحه اینستاگرام شبکه، شاهد این ویدیوی زیبا بودند.

حسنی در پایان پیرامون بخش‌های مختلف برنامه بیان می‌کند: ارتباط با زوّار جوان در صحن‌های مختلف آستان قدس، دعوت از افراد چهره‌ها و سلبریتی‌ها در برنامه، بهره‌مندی از حضور مداحان در مناسبت‌های مختلف، گفتگو با خادمان جوان که به سبب این شغل، اتفاق خوبی در زندگی‌شان رخ داده است و … بخش‌های مختلف این برنامه رادیویی است.

برنامه «با تو حالم خوبه» به تهیه‌کنندگی مجتبی حسنی و سیروس رجبی روزهای چهارشنبه ساعت ۲۰ با اجرای مجید عسگری، حسن خلقت دوست و گزارشگری صادق علیخانی روی آنتن رادیو جوان می‌رود.

کد خبر 557888 برچسب‌ها رسانه - رادیو

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: رسانه رادیو تو حالم خوبه روی آنتن امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۵۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

می خواهم زنده بمانم در برنامه گل یا پوچ

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه گل یا پوچ به تهیه کنندگی فاطمه بی تقصیر، سردبیری فاطمه شهبازی و کارشناسی دکتر سلجوقیان روز‌های پنجشنبه ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه از رادیو سلامت پخش می‌شود. 

این برنامه روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه موضوع می‌خواهم زنده بمان را مورد بررسی قرار می‌دهد. اینکه انسان برای رهایی از چنگال اعتیاد چطور برای زنده ماندن مبارزه کند و آغازی دوباره برای زندگی اش ترسیم کند. 

این برنامه با نگاهی تازه به موضوع اعتیاد از گروه سلامت اجتماعی پخش می‌شود. در این برنامه صدای افرادی که در چنگال اعتیاد بودند و حالا رها شده اند، پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • خاطرات فرزند شهید سپهبد صیاد شیرازی: پدرم پل وحدت بین ارتش و سپاه بود/ او نسبت به حفظ فاصله نظامیان از سیاست حساسیت ویژه‌ای داشتند/ هرگز نظرات سیاسی خود را به صورت عمومی مطرح نمی‌کرد
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • رفسنجان، طولانی ترین مسیر کاروان پیاده روی صادقیه در کشور را اجرا می کند
  • رادیو صبا با برنامه‌ها و تغییرات جدید
  • «بگو بخند» در رادیو صبا
  • می خواهم زنده بمانم در برنامه گل یا پوچ
  • خبر‌های رسانه بیست و هشتم فروردین
  • برنامه «سرزمین من» از رادیو فرهنگ