Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@11:36:48 GMT

برگزاری رزمایش کمک مومنانه در گیلان

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۶۵۵۳۳

برگزاری رزمایش کمک مومنانه در گیلان

فاز سوم از دومین مرحله کمک مومنانه در استان گیلان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاز سوم از دومین مرحله کمک مومنانه در استان گیلان برگزار شد.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان خبر داد؛

توزیع ۲۶۱ هزار بسته کمک‌معیشتی ‌بین نیازمندان ‌گیلانی

به گزارش ۸دی، سردار محمد عبدالله‌پور در حاشیه اجرای مرحله دوم از رزمایش مواسات و کمک مومنانه در گیلان اظهار کرد: اکثر گروه‌های جهادی، نهادها و مردم برای کمک به نیازمندان در رزمایش مواسات، فعالیت‌های خوبی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه قدس استان گیلان افزود: از ابتدای رزمایش مواسات تا امروز بیش از ۲۶۱ هزار بسته کمک معیشتی در قالب این رزمایش توسط پایگاه‌های مقاومت و فعالان مساجد بین آسیب‌دیدگان کرونا در سطح استان گیلان توزیع شد.

سردار عبدالله‌پور ارزش ریالی بسته‌های کمکی توزیع شده را بیش از ۸۹ میلیارد تومان اعلام کرد و بیان داشت: در کنار توزیع بسته‌های معیشتی، بسته‌های بهداشتی و لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار نیز توسط مساجد، هیئت امنا و گروه‌های جهادی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان توزیع شد.

وی از برگزاری مرحله بعدی رزمایش مواسات و کمک مومنانه همزمان‌ با میلاد پیامبراکرم(ص) در ۱۳ آبان خبر داد و ابراز داشت: از مردم ولایتمدار استان گیلان  انتظار داریم که همچون گذشته پای کار باشند و در برگزاری این رزمایش کمک کنند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با اشاره به توزیع‌ بسته‌های بهداشتی و آموزشی بین نیازمندان اظهار داشت: حدود ۲۰ هزار بسته کمک معیشتی دیگر نیز به‌همت خیران، مردم گیلان و نهادهای مختلف تهیه شده که بین آسیب‌دیدگان کرونا توزیع می‌شود.

سرهنگ پاسدار احمد ابراهیمی خاطرنشان کرد: تا پایان کرونا همچنان در کنار مردم هستیم و از خیران نیز تقاضای کمک داریم تا بتوانیم بسته‌های کمکی بیشتری را به دست نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا در سطح استان گیلان برسانیم.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان گیلان نیز در این مراسم از نقش مردم در برگزاری رزمایش مواسات سخن گفت‌ و اظهار داشت: شیوع کرونا به بخش‌های مختلف جامعه آسیب وارد کرد و در چنین شرایطی مردم گیلان به کمک همنوعان خود شتافتند و در رزمایش مواسات شرکت کردند.

حجت‌الاسلام ولی عادلی با بیان اینکه مردم حتی در دهه تاسوعا و عاشورا نیز نذورات خود را به‌سمت کمک‌های مومنانه سوق دادند عنوان کرد: پخت غذا و توزیع نذری در دهه آخر صفرماه بین گیلانیان رایج بوده اما به‌دلیل شیوع کرونا امکان توزیع غذای نذری وجود ندارد لذا از مردم انتظار داریم که نذورات خود را به‌سمت کمک‌های مومنانه هدایت کنند.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش مواسات به‌صورت محله‌محور و مسجدمحور خاطرنشان کرد: این رزمایش بیشتر رنگ و بوی مردمی دارد و ائمه جماعات استان و هیئت امنا که در کنار بسیج، معتمد مردم هستند نیازها را شناسایی و کمک‌ها را به دست نیازمندان منطقه خود برسانند.

حجت‌الاسلام فریدون ربیع‌زاده امام جماعت مسجد امام رضا(ع) رشت نیز در این مراسم اظهار داشت: خداوند را شاکریم که به ما توفیق خدمتگزاری به مردم را عنایت کرد و توانستیم تا این مرحله از رزمایش مواسات، کمک‌های مردمی را از طریق پایگاه‌ها و هیئت امنا بین نیازمندان محل توزیع کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت خبر داد:

توزیع ۷۱۰۰ بسته معیشتی و ۱۴۵۰ بسته لوازم التحریر در رشت

به گزارش ۸دی، سید اکبر قاسمی با اشاره به اینکه سپاه همواره در بحران ها و محرومیت زادیی در جامعه فعالیت های چشم گیری داشته و همیشه درکنار مردم است، اظهارداشت: برای کاهش آسیب های اجتماعی و فقر نیز برنامه های نوین توسط سپاه و پایگاه بسیج طراحی و در حال اجراست.

وی از اجرای مرحله چهارم رزمایش مواسات در رشت خبرداد، اذعان کرد : جمع آوری ها کمک های مومنانه این مرحله از رزمایش مواسات قبل از اربعین شروع و فردا چهارشنبه ۲۳ مهر با حضور مسئولان و مدیران ادارات استانی برگزار می شود.

قاسمی تصریح کرد : در این مرحله از رزمایش ۷۱۰۰ بسته معیشتی و ۱۴۵۰ بسته لوازم التحریر جمع آوری و بین نیازمندان شهرستان رشت توزیع می شود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه این بسته های معیشتی توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت و در قالب قرارگاه محله جمع آوری شده است در پایان اظهار داشت : از همکاری همه مسئولان پایگاههای مقاومت بسیج، هیئت امنای مساجد، خیرین و آحاد مردم که در این کار خیر گام برداشته و همکاری را در این مدت متحمل شده اند کمال تقدیر و تشکر را دارم.

توزیع بیش از ۳۰۰ بسته معیشتی بین آسیب دیدگان کرونا در رشت و لاهیجان

به گزارش ۸دی، سیروس بی دریغ رئیس دانشگاه آزاد لاهیجان امروز گفت: در ادامه اجرای سومین مرحله رزمایش مردمی مواسات، همدلی و کمک مومنانه ، ۲۵۰ بسته غذایی در مجموع به ارزش ۴۰ میلیون تومان بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

 بی دریغ افزود : این بسته های معیشتی به همت  کارمندان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی  لاهیجان تهیه شد.

مدیر امور شعب بانک صادرات گیلان نیز از توزیع ۷۲ بسته معیشتی بین افراد آسیب دیده از کرونا در رشت خبر داد.

بهزاد قهرمانی با بیان اینکه هزینه تامین این بسته های معیشتی را جمعی از کارکنان بانک صادرات گیلان تامین کردند افزود : هر بسته شامل حبوبات ، برنج ، ماکارونی ، روغن ، شکر ، رب گوجه فرنگی ، ماسک ، مواد شوینده و ضد عفونی کننده است.

وی با اشاره به اینکه ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان است ، افزود : برای تهیه این بسته ها در مجموع ۳۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

توزیع ۱۰۰ بسته لوازم‌التحریر در رشت

به گزارش ۸دی، همزمان با آغاز سال جدید تحصیلی، یکصد بسته کامل لوازم التحریر و کیف به ارزش اعتباری ۱۸ میلیون ریال بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت شهرستان رشت با همکاری بسیج دانش آموزی، بسیج فرهنگیان ناحیه مرکزی رشت و آموزش و پرورش ناحیه سک توزیع شد.‌

«طایل دولت زاده» در حاشیه اهدای بسته‌های لوازم‌التحریر اظهار داشت: شناسایی دانش آموزان بی‌بضاعت با همکاری آموزش وپرورش انجام شد.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی برادران گیلان اذعان کرد: فعالیت و کمک به محرومین از جمله اهدافی است که بسیج و سپاه دنبال می‌کند.

وی تصریح کرد: دانش آموزان امروز آینده‌سازان جامعه هستند پس بایستی دانش‌آموزان بی‌بضاعت و محرومین هیچ دغدغه‌ای جز درس خواندن نداشته باشند.

۶۰ بسته معیشتی بین نیازمندان آستارا توزیع شد

«رضا معاشرتی» با بیان این مطلب اظهارکرد اعضای کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) آستارا در راستای تبعیت از منویات مقام معظم رهبری در یاری رساندن به محرومان جامعه، ۶۰ بسته معیشتی تهیه و در بین نیازمندان توزیع کردند.

وی با اشاره به اینکه بسته های معیشتی به همت خیرین تهیه شده بود، افزود: اقلامی که در قالب بسته های معیشتی در بین نیازمندان توزیع شد، شامل برنج، گوشت، نخود، لوبیا، ماکارونی، سویا، رب گوجه، روغن، نمک، پیاز، سیب زمینی، پودر لباس شویی و مایع دستشویی و ظرف شویی بود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام مهدی مسجد صاحب الزمان(عج) آستارا تصریح کرد: ارزش هر بسته معیشتی توزیع شده در بین نیازمندان ۲ میلیون ریال است.

معاشرتی به توزیع گوشت قربانی در بین نیازمندان اشاره کرد و گفت: به مناسبت اربعین سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) یک راس گوسفند قربانی و در بین نیازمندان توزیع شد.

وی تعداد بسته های گوشت قربانی توزیع شده بین نیازمندان را ۵۰ بسته اعلام کرد و افزود: ارزش گوشت های بسته بندی و توزیع شده در بین نیامندان، ۳۳ میلیون ریال بود.

وی اظهارکرد: خدمات کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) در حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب دیده از بحران کرونا ویروس، با مشارکت و حمایت خیرین و افراد توانمند تا شکست بیماری منحوس کرونا ادامه دارد.

معاشرتی در پایان از همکاری و همت بچه های مسجد، بسیجیان پایگاه شهید نوروزی، اهالی محله و خیرین در راستای کمک به خانواده های نیازمند تقدیر و تشکر کرد و خواستار تداوم کمک به محرومان جامعه شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) سپاه ناحیه مرکزی رشت:

تولید و توزیع بیش از ۷۰هزار ماسک و ۷هزار بسته معیشتی در مقابله با ویروس کرونا/ امروز وظیفه بسیج خدمت به مردم است

به گزارش ۸دی، کیوان نوری با اشاره به اینکه هر مجموعه و مدیری باید برای هر عملکردی، اهدافی را دنبال کند، اظهار کرد: برای رسیدن به هر هدفی باید برنامه ریزی صورت گیرد و مجموعه بسیج نیز اهداف مشخصی دارد که مهمترین این اهداف خدمت گزاری به مردم است.

فرمانده حوزه بسیج ۵ شهری برادران سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان به اینکه بسیج یک شجره طیبه است، افزود: ما همه کارها و فعالیت‌های بسیج را در یک مکان مقدسی به نام مسجد محوریت دادیم، به این صورت که محل برنامه ریزی، تصمیم گیری و سایر مسائل در مسجد صورت میگیرد.

وی با تاکید به اینکه فعالیت‌های مهمی حول محور مساجد توسط بسیج صورت می گیرد، بیان کرد: تاکنون برای تهیه جهیزیه، تهیه ۱۰ واحد مسکن برای مددجویان، تعمیر مدارس و رفع سایر مشکلات مردمی با کمک خیرین در مساجد صورت گرفته است‌.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۵ شهری سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به اقدامات این حوزه در ایام کرونا خاطرنشان کرد: تولید بیش از ۷۰۰۰۰ ماسک، ۷۰۰۰ بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه، خدمت‌رسانی در بیمارستان‌ها، غربالگری و تدفین اموات کرونایی، ضدعفونی معابر، مدارس، خانه ها، مغازه ها، ویزیت رایگان بیماران از جمله اقدامات انجام شده در ایام کرونا بود که توسط بسیجیان این حوزه انجام شد.

نوری گفت: برای مشکل ترک اعتیاد در برخی محلات، از ظرفیت خیرین استفاده کردیم برای فرستادن این افراد به کمپ اعتیاد و همچنین در مساجد برخی محلات کلاس‌های ترک اعتیاد به صورت هفتگی دایر است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره)سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به خدمات اجتماعی مشترک بین بسیج و خیرین، اظهار کرد: برخی روستاها از نعمت آب شرب محروم بودند، برخی راه‌ها در بعضی محلات به صورت صعب العبور بود و برای دانش آموزان نیز درتهیه بسته‌های آموزشی و برقراری کلاس‌های تقویتی، تعمیر مدارس اقداماتی بود که به کمک خیرین توانستیم این مشکلات را نیز برای مردم حل کنیم.

وی با اشاره به حضور جهادی بسیج در بلایای طبیعی افزود: در سیل سال گذشته در گلستان ۲۱ نیسان که دارای اقلامات خوراکی و غیر خوراکی بود، توسط خیرین و پایگاه‌های مقاومت این حوزه تهیه و برای سیل زدگان عزیز ارسال شد.

کیوان نوری با توجه به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که بسیجی باید وسط میدان حضور داشته باشد، گفت: امروز رسالت اصلی بسیج جهت حفظ انقلاب این است که خدمت گزار مردم باشد و در تمامی برهه‌ها چه تهدیدات فرهنگی و چه تهدیدات و مشکلات اقتصادی و اجتماعی باید بسیج و بسیجی پای کار باشد و مشکلی از مشکلات مردم را حل کند.

توزیع نوشت افزار بین دانش آموزان محروم کوچصفهان

به گزارش ۸دی، سروان امیر خوش خلق فرمانده بسیج کوچصفهان گفت: این نوشت افزار با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام، بسیج کوچصفهان و کمک جمعی از خیران تهیه و میان دانش آموزان توزیع شد.

وی افزود: برای تهیه این تعداد بسته آموزش تحصیلی صدمیلیون ریال خیران و نیکوکاران کمک کردند.

توزیع ۳۱۳ بسته لوازم تحریر به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان

به گزارش ۸دی، محمد لطیفی، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان با اشاره به اینکه ۳۱۳ بسته لوازم تحریر، شامل کیف، دفتر، خودکار، مداد، پاک کن، جامدادی و سایر اقلام مورد نیاز می باشد اظهار کرد: این بسته ویژه دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی می باشد و در تهیه آنها طرح و ظاهر اجناس با توجه به جنسیت دانش آموزان مورد توجه قرار گرفته است.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان، خاطرنشان کرد: هر ساله طرح “نذر قدم های زینب(س) در مسیر پیاده روی اربعین و مواکب، به همت دانش آموزان انجمن های اسلامی به منظور تجلیل از کودکان عراقی برگزار می گردید؛ اما امسال این توفیق وجود ندارد، لذا دانش آموزان در قالب این طرح به کمک نیازمندان شتافتند.

لطیفی، ادامه داد: توزیع بسته های بهداشتی و معیشتی از دیگر اقداماتی بود که در ایام کرونا توسط اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان صورت پذیرفت.

وی با اشاره به برنامه های ویژه اربعین، گفت: راه اندازی موکب سیار، حضور درب منازل خانواده های معظم شهدا و تجلیل از این عزیزان، توزیع بسته های فرهنگی از جمله این برنامه ها می باشد.

مدیر اجرایی موکب نورالزهرا رشت در گفتگو با ۸دی:

توزیع ۲۰هزار پرس غذای گرم در روز اربعین در رشت/ موکب نورالزهرا از آغاز کرونا تاکنون ۲.۵میلیارد تومان هزینه کرده است

مجید ذاتی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، با بیان اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا از زیارت حضوری حرم اباعبدالله الحسین (ع) محروم شده‌ایم اظهار داشت: ما تا همین امروز هم برای راه‌اندازی امکانات موکب برای ارائه خدمت به زوار اربعین آمادگی داشتیم اما شرایط فراهم نشد.

وی افزود: ما حتی نواقص سال‌های گذشته را احصا کرده بودیم و گام‌هایی را برای رفع این نواقص برداشته‌ایم به عنوان مثال ما در عراق مشکل قطعی برق داشتیم و به همین دلیل مشکل قطعی آب هم بر آن اضافه می‌شد و برای رفع این مشکل به کمک مردم یک دستگاه موتور برق تهیه کردیم تا این مشکل رفع شود.

مدیر اجرایی موکب نورالزهرا (س) رشت گفت: یکی دیگر از مشکلات ما در زیارت اربعین گذشته، تهیه یخ بود که برای رفع این مشکل هم به کمک مردم یک دستگاه یخ‌ساز سفارش دادیم و این دستگاه هم ساخته شده است که در صورت راه‌اندازی آن حتی می‌توانیم به برخی موکب‌های دیگر هم یخ بدهیم.

ذاتی ادامه داد: از ابتدای محرم، پیش‌بینی کرده بودیم که احتمالاً امسال توفیق زیارت حضوری از ما سلب خواهد شد اما با این وجود بیکار نماندیم و فعالیت‌هایی هم در سطح استان داشته‌ایم.

این فعال فرهنگی با بیان اینکه در ایام کرونا و روزهای سوگواری شهادت اباعبدالله الحسین (ع) در ماه محرم، یک حسینیه سیار توسط این موکب راه‌اندازی شد اظهار کرد: این حسینیه سیار در قالب کاروان عاشورایی با حضور در محلات شهر رشت در دهه اول محرم؛ مجلس عزای امام حسین را به محلات شهر و روستاهای اطراف رشت برد و بعد از دهه اول نیز به شهرستان‌ها رفتیم و همین حسینیه در هر شهرستان به مدت ۲ روز فعالیت کرد.

مدیر اجرایی موکب نورالزهرا (س) رشت افزود: در ماجرای سیل تالش، با توجه به تقاضای صورت گرفته، در این شهرستان نانوایی سیار راه‌اندازی کردیم و نان گرم را به مردم این شهرستان می‌رساندیم.

وی با بیان اینکه موکب نور الزهرا (س) در قالب یک پویش مردمی اقدام به جمع کوله‌پشتی مدرسه برای دانش آموزان نیازمند کرده است گفت: در این پویش، خانواده‌ها اقدام به هدیه یک کوله‌پشتی برای دانش آموزان نیازمند می‌کنند که این کوله‌پشتی‌ها نیز از طریق موکب به همراه لوازم‌التحریر اهدایی خانواده‌ها، به دست دانش آموزان بی بضاعت و یا کم‌بضاعت می‌رسد.

ذاتی درباره برنامه این موکب برای روز اربعین امسال نیز اظهار کرد: ما در روز اربعین سال گذشته ۷۰هزار پرس غذای گرم در کربلای معلا توزیع کردیم امسال هم در همین زمینه ۲۰ هزار پرس غذای گرم در روز اربعین در شهر رشت به عنوان تبرک به درب منازل مردم خواهیم رساند.

مدیر اجرایی موکب نورالزهرا (س) رشت درباره فعالیت این موکب در ایام کرونا نیز گفت: از همان ابتدای شیوع کرونا در گیلان، این موکب اقدام به راه‌اندازی سه کارگاه تولید ماسک و لباس گان بیمارستانی کرد که لباس‌های گان به صورت رایگان در اختیار بیمارستان‌های استان قرار گرفت.

وی افزود: علاوه بر تولید ملزومات بهداشتی در ایام پیک شیوع کرونا در گیلان؛ روزانه ۳ تا ۸ هزار قرص نان توسط موکب نور الزهرا (س) تولید و توزیع شد و در کنار این، اقداماتی مثل سم‌پاشی و ضدعفونی معابر و … هم هم‌زمان توسط موکب انجام شده است.

ذاتی با تأکید بر اینکه تمام هزینه‌های موکب نور الزهرا (س) توسط مردم پرداخت می‌شود اظهار کرد: از شروع کرونا تاکنون ۲ و نیم میلیارد تومان توسط این موکب هزینه شده است که تمام این مبالغ توسط کمک‌های مردمی پرداخت شده است و این کمک‌ها نیز توسط همان کسانی انجام می‌شود که در مراسم پیاده‌روی اربعین همراه ما هستند. یعنی زائران اربعین هزینه تمام برنامه‌های دیگر موکب از جمله راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک و لباس گان، پخت نان و تهیه لوازم‌التحریر و کیف مدرسه دانش آموزان بی‌بضاعت را هم پرداخت می‌کنند.

مدیر اجرایی موکب نورالزهرا (س) رشت در پایان گفت: یکی از برنامه‌های جالب موکب این است که اعضای این موکب در اربعین امسال که توفیق زیارت حضوری را ندارند به مناطق محروم شهر رشت بروند و به مشکلات جزئی نیازمندان از جمله تعمیرات لوله‌کشی خانه‌ها، تعمیر سقف منازل و … بپردازند تا بخشی از مشکلات این خانواده‌های محروم مرتفع شود.

مدیر اجرایی موکب شهدای لاهیجان در گفتگو با ۸دی:

موکب شهدای لاهیجان ۴۰۰۰ پرس غذای گرم در مناطق سیل زده تالش توزیع می‌کند

حسن شکری، در گفتگو یا خبرنگار ۸دی درباره فعالیت‌های این موکب اظهار داشت: از اسفندماه ۹۸ که درگیر ویروس منحوس کرونا شدیم جلسات موکب کم‌رنگ شد اما ما دراین مدت بیکار ننشستیم.

وی افزود: ما در این ایام، برای مشارکت مردم در طرح مواسات و کمک مؤمنانه فراخوان دادیم و خوشبختانه کمک‌های خوبی در این زمینه جمع‌آوری و سپس توزیع شد.

مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان لاهیجان گفت: در اربعین امسال که توفیق زیارت حضوری از ما سلب شده است دو مراسم در شب و روز اربعین در محل جزیره استخر شهر لاهیجان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با سخنرانی حجت‌الاسلام سلیمانی، امام جمعه شهرستان برگزار خواهد شد و در این دو مراسم ۲۵۰۰ پرس غذای گرم در بین عزاداری توزیع می‌شود.
شکری ادامه داد: در صبح روز اربعین مراسم قرائت زیارت اربعین و عزاداری و سینه‌زنی در همین جزیره و در جوار شهدای گمنام شهر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های روز اربعین در لاهیجان مرحمی بر دل آلام روحی و جسمی عزاداران و محبان اهل بیت (ع) برای جا ماندن از مراسم باشکوه اربعین خواهد بود اظهار کرد: بنا داریم ۴۰۰۰ پرس غذای گرم برای سیل‌زدگان تالش تهیه و توزیع کنیم و هم‌اکنون در حال جمع‌آوری کمک‌های مردمی هستیم.

مدیر اجرایی موکب اربعین لاهیجان درباره محل تأمین اعتبارات موکب شهدای لاهیجان نیز بیان کرد: در سال ۹۷تلاش می‌کردیم از کمک‌های دولتی برای راه‌اندازی موکب استفاده کنیم اما برخی وعده‌ها توسط نهادهای دولتی عملی نشد و دچار مشکلاتی شدیم در سال گذشته تصمیم ما بر این شد که به دنبال دریافت کمک‌های دولتی نرویم و از ظرفیت مردم برای اداره موکب استفاده کنیم و بر همین اساسی، درخواستی هم برای نهادهای دولتی ارسال نکردیم و خوشبختانه مردم دراین زمینه کمک‌های خوبی به ما ارائه کردند.

وی ادامه داد: طبق برآورد ما، در سال ۹۸ ما به ۵.۵ تن برنج برای اداره موکب نیاز داشتیم اما میزان برنجی که مردم به ما اهدا کردند ۷ تن بود و ما این موضوع را در جریان جمع‌آوری کمک‌ها هم به خوبی دیدیم و مردم کمک‌های خوبی برای سیل‌زدگان تقدیم کردند.

منبع: دانا

کلیدواژه: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان سپاه ناحیه مرکزی رشت دانش آموزان بی بضاعت آسیب دیدگان کرونا بین نیازمندان بسته های معیشتی پرس غذای گرم کمک مومنانه لوازم التحریر رزمایش مواسات روز اربعین ایام کرونا فرمانده حوزه فرمانده سپاه گزارش ۸دی مقاومت بسیج استان گیلان بسته معیشتی میلیون ریال زیارت حضوری بسته ها راه اندازی خانواده ها بسته لوازم شیوع کرونا برنامه ها توزیع شده هزار بسته توزیع شد انجام شد جمع آوری کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۵۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست خیبر برابر سایپا/ چادرملو در گیلان متوقف شد

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز دوشنبه برگزار شد و تیم‌های مدعی خیبر خرم آباد و چادرملو اردکان برابر حریفان خود ناکام ماندند.

چادرملو در حالی که میهمان داماش بود با نتیجه تساوی بدون گل مغلوب شد و خیبر هم در خانه سایپا با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد.

در جدول رده بندی لیگ دسته اول، خیبر با ۶۱ امتیاز صدرنشین است و چادرملو با ۵۶ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

* داماش گیلان صفر - چادرملو اردکان صفر

* سایپا یک - خیبر خرم آباد صفر

* نفت و گاز گچساران صفر - شهر راز شیراز یک (در حال برگزاری)

* مس سونگون صفر - پارس جنوبی جم صفر (در حال برگزاری)

* فجر سپاسی صفر - آریو اسلامشهر صفر (در حال برگزاری)

* مس کرمان - شهرداری آستارا (ساعت ۱۹:۳۰)

کد خبر 6079196

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین حراج خرده فروشی سال ۱۴۰۳ در گیلان
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی گیلانی ها در حمایت از مردم غزه
  • برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی گیلانی ها در حمایت از مردم غزه
  • قطعی برق در ۵ شهرستان گیلان
  • محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در رشت اعمال می شود
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • برپایی موکب پذیرایی هیات بابل در غزه فلسطین
  • توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم
  • شکست خیبر برابر سایپا/ چادرملو در گیلان متوقف شد