Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@23:49:03 GMT

جسد غواص غرق‌شده در نزدیکی سکوی نفتی فروزان پیدا شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۶۵۶۸۳

جسد غواص غرق‌شده در نزدیکی سکوی نفتی فروزان پیدا شد

حجت خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شب گذشته یک قایق با سه سرنشین از بندر گناوه به دریا رفته و در نزدیکی سکوی فروزان اقدام به غواصی کرده بودند که یک نفر از غواصان مفقود شده بود.

وی اضافه کرد: پس از اعلام موضوع مفقود شدن یک غواص در نزدیکی سکوی نفتی فروزان به مرکز فرعی جست‌وجو و نجات دریایی خارگ، شناور ناجی ۹ و تیم غواصی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: ساعت ۱۲ ظهر جسد این جوان ۳۰ ساله که اهل گناوه است، طی عملیات جستجوی زیرسطحی در محدوده سکوی فروزان پیدا شد.

وی افزود: جسد این فرد به شناور ناجی ۹ منتقل و سپس توسط یک فروند قایق موتوری به گناوه منتقل و تحویل مقامات شد.

کد خبر 5049973

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر گناوه تیم غواصی غرق شدگی بنادر و دریانوردی بوشهر ویروس کرونا اربعین 99 شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا گرگان اربعین حسینی شهرکرد مجلس شورای اسلامی شهدای مدافع حرم کرمانشاه شهادت امام رضا ع ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۵۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ووشوکار پرافتخار ایران طلایی شد/موسوی بر سکوی قهرمانی ایستاد

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح روز گذشته (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان امروز نیز برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن ۷۰- کیلوگرم، محسن محمدسیفی پس از اینکه در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شده بود، درمرحله دوم مقابل نماینده هنگ‌کنگ به برتری دست یافت و راهی فینال شد.

ووشوکار پرافتخار ایران این بار هم موفق ظاهر شد و در دیدار نهایی حریف سخت‌کوش کره‌ای خود را شکست داد و طلای این وزن را تصاحب کرد.

‌همچنین در وزن ۷۵- کیلوگرم ساندای مردان، سهیل موسوی ملی‌پوش ایران که دیروز برابر رقیبش مراکش پیروز شده بود، امروز در نیمه نهایی حریفی از ترکیه را مغلوب کرد و راهی دیدار نهایی شد.

او در فینال با ارائه یک نمایش دلچسب مقابل ووشوکاری از چین، کشور میزبان به برتری دست یافت و مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد.

کد خبر 6088579 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • ووشوکار پرافتخار ایران طلایی شد/موسوی بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • امدادرسانی به خدمه مصدوم شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور در آب‌های بوشهر انجام شد/نجات ۱۷۲ دریانورد
  • ۱۶ کشته و ۲۸ مفقود درپی واژگونی قایق پناهجویان
  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید
  • ۴ کشته و ۱۰ مفقود در طوفان گوانگدونگ چین