Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای ایران آباد گفت: همزمان با ایام سوگواری آخر ماه صفر ایستگاه فرهنگی و صلواتی به همت اعضای این کانون برپا شد.

«عادل محرمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با ایام سوگواری آخر ماه صفر ویژه برنامه سوگواری و عزاداری رحلت پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) و امام حسن (علیه السلام) و امام رضا (علیه السلام) در مسجد جامع این روستا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای ایران آباد تصریح کرد: برپایی ایستگاه فرهنگی و صلواتی به همت اعضای این کانون از دیگر برنامه های این ایام بود.

 

وی یادآور شد: با حضور نوجوانان و جوانان روستا حلقه تربیتی با موضوع سبک زندگی پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) و امام حسن (علیه السلام) و امام رضا (علیه السلام) نیز برگزار شد.

 

 

محرمی بیان کرد: حضور حداکثری نوجوانان و جوانان در چنین برنامه های فرهنگی نشان می دهد که درس عزت و سرافرازی را از ائمه معصومین (علیهم السلام) آموخته اند و به آن عمل می کنند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای ایران آباد افزود: از ابتدای ماه محرم و سفر ویژه برنامه های متعددی سوگواری در مناسبت های مختلف با حضور حداکثر فعالان این کانون برگزار شد و امیدواریم این برنامه های فرهنگی توانسته باشد زمینه نشر معارف اسلامی در بین این اقشار را فراهم کند.

 

محرمی اظهار داشت: پخت آش نذری به همت واحد خواهران نیز از دیگر برنامه های این کانون به همین مناسبت بود.

 

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: مراسم عزاداری دهه آخر صفر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل عزاداری دهه آخر صفر برنامه های دهه آخر صفر اردبیل علیه السلام ایران آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۵۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، جشنواره‌ای از توانمندی‌های هنری دانش آموزان دبستان پسرانه حضرت امام حسین علیه السلام در قالب نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در دبستان پسرانه حضرت امام حسین علیه السلام برپا شد.

 در این نمایشگاه بیش از ۵۰۰ اثر هنری دانش آموزان این دبستان شامل نقاشی روی کاغذ و سنگ، کاردستی‌های حجمی (ماکت خانه، منظره)، زیبا نویسی، نجوم و دست سازه‌های علوم به نمایش گذاشته شد.

 این نمایشگاه برای بازدید علاقمندان به مدت دو روز در محل دبستان پسرانه حضرت امام حسین علیه السلام دایر می‌باشد.

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان ارتش در شهرستان مراغه
  • اجرای برنامه‌های شاد برای کودکان و نوجوانان خرم آبادی
  • چرا مصیبت اباعبدالله بر آسمان‌ها سنگین است؟
  • طریق النور دانشگاه امام رضا به ایستگاه هوافضا سپاه رسید+تصاویر
  • چه کسانی حق ارشاد ندارند؟ علی علیه السلام پاسخ می دهند
  • برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد
  • حسینیه تسنیم| چرا مصیبت اباعبدالله بر آسمان‌ها سنگین است؟
  • قابی کمتر دیده شده از رهبر انقلاب | تصویر به‌جامانده از بارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام | عکس
  • تقویم نجومی امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • نشان فداکاری در ایستگاه مترو دانشگاه امام علی (ع) رونمایی شد