Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@18:38:05 GMT

حاشیه‌سازی برای دولت با نامه لغو شده

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۶۶۲۳۹

حاشیه‌سازی برای دولت با نامه لغو شده

در هجمه برخی رسانه‌ها که هفته قبل با انتشار نامه‌ای علیه دولت شکل گرفت، مخالفان ترجیح دادند راوی نصف ماجرای کمک ۱۲۰میلیارد تومانی دولت به دانشگاه شهید بهشتی باشند و همان روایت را هم تحریف کنند!

مخالفان دولت به دروغ گفتند تخصیص این کمک به دستور روحانی و با امضای نوبخت از محل بودجه یک میلیارد یورویی (صندوق توسعه ملی) برای مقابله با کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ادعای کذب در حالی مطرح شد که نامه مذکور حدود سه ماه قبل لغو شده بود.

ماجرا این بود که رییس‌جمهور ضمن موافقت با درخواست و نامه دکتر نمکی وزیر بهداشت، با کمک به دانشگاه شهید بهشتی جهت ساخت و تکمیل یک ساختمان برای دانشکده فناوری‌های نوین موافقت می‌کند و تخصیص را نوبخت در ۳۰ تیر ۹۹ ابلاغ می‌کند (نامه شماره ۱). اما کمی بعد رئیس‌جمهور طی دریافت گزارشی مطلع می‌شود منبع کمک از بودجه مقابله با کرونا در نظر گرفته شده که بلافاصله دستور اصلاحش را می‌دهد و نتیجه‌اش نامه شماره (۲) است که ششم مرداد امضا شده و منبع تخصیص هم از ردیف کمک‌های تملکی می‌شود.

 با این حال بسیج دانشجویی و رسانه‌های وابسته ترجیح دادند بر طبل خالی بکوبند و بر ابلاغی مانور بدهند که خیلی پیشتر لغو و ابلاغ جدیدی جایگزینش شده بود و همچنان به دروغ اصرار دارند که رئیس‌جمهور از منابع کرونا برای امور غیر کرونا استفاده می‌کند!

 سوال اینجاست که رئیس‌جمهور با کدام زیاده‌خواهی‌ها و درخواست بودجه کدام نهاد مخالفت کرده که اکنون برای کمک به یک دانشگاه برای ساخت ساختمان یک دانشکده، اینچنین مورد هجمه قرار می‌گیرد؟!

216216

کد خبر 1444439

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دولت دوازدهم سازمان برنامه و بودجه ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۶۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه های مردم استان سمنان به رئیس جمهور

دریافت 25 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، بخشی از سفر دورم هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان که دیروز و امروز برگزار شد به نامه‌های مردمی و مطالبات مردم استان اختصاص داشت.

کد خبر 6082779

دیگر خبرها

  • نامه‌های مردم استان سمنان به رییس جمهور
  • نامه های مردم استان سمنان به رئیس جمهور
  • توضیح سلاجقه درباره ایمن‌سازی قلمرو یوزپلنگ آسیایی
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • نامه عشقی به پورابراهیمی؛ تبصره ۶ بودجه ۱۴۰۳ به ضرر بورس است
  • نامه عشقی به پورابراهیمی/ تبصره ۶ بودجه ۱۴۰۳ به ضرر بورس
  • نامه عشقی به پورابراهیمی/تبصره ۶ بودجه ۱۴۰۳ به ضرر بورس
  • در حاشیه جلسه هیات دولت
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت
  • اما و اگرها برای جامع‌ترین فرهنگ زبان فارسی