Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@13:10:44 GMT

دربی مرسی‌ساید برنده نداشت

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۶۶۲۸۹

دربی مرسی‌ساید برنده نداشت

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال اورتون و لیورپول از ساعت 15 امروز (شنبه) به وقت تهران در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر انگلیس در دربی مرسی‌ساید به مصاف هم رفتند. این بازی که در ورزشگاه گودیسون‌پارک برگزار شد با برتری تساوی 2-2 پایان یافت. سادیو مانه در دقیقه 3 و محمد صلاح در دقیقه 72 برای سرخپوشان مرسی‌ساید گلزنی کردند و مایکل کین در دقیقه 19 و دومنیک کالورت‌لوین در دقیقه 81 برای آبی‌پوشان مرسی‌ساید گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد صلاح با گلزنی در این دیدار شمار گل‌های زده‌اش با پیراهن این تیم را به 100 گل در 160 بازی رساند. به این ترتیب این مهاجم مصری پس از راجر هانت (100 گل‌زده در 144 بازی) و جک پارکینسون (100 گل‌زده در 153 بازی) تبدیل به سومین بازیکن تاریخ لیورپول شد که با کمترین تعداد بازی به 100 گل‌زده می‌رسد. این همچنین اولین گل صلاح به اورتون از سال 2017 بود.

سادیو مانه نیز با گلی که در این بازی به ثمر رساند، اولین بازیکن لیورپول شد که از ماه دسامبر 2016 اولین گل لیگ برتری این تیم را در گودیسون پارک به ثمر رساند. آخرین گل لیگ برتری لیورپول در این ورزشگاه را خود او در ماه دسامبر 2016 به ثمر رسانده بود.

همچنین مصدومیت فیرجیل فن‌دایک در دقیقه 7 بازی روی تکل خشن جردن پیکفورد، دروازه‌بان اورتون یکی دیگر از اتفاقات مهم این بازی بود که سبب شد این مدافع هلندی زمین بازی را ترک کند.

بحث‌برانگیزین اتفاق این بازی اعلام آفساید سادیو مانه در وقت‌های تلف‌شده نیمه دوم این بازی توسط کمک‌داور ویدئویی ( VAR) بود که گل هندرسون هم متعاقب آن مردود اعلام شد تا لیورپول از کسب سه امتیاز باز بماند.

با این نتیجه اورتون 13 امتیازی و لیورپول 10 امتیازی شدند و تغییری در رده‌های اول و دوم‌شان در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس به وجود نیامد.

در ادامه این بازی امروز و امشب سه دیدار دیگر برگزار می‌شود که بر این اساس از ساعت 17:30 چلسی پذیرای ساوتهمپتون است، از ساعت 20 تیم‌های منچسترسیتی و آرسنال در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم می‌روند و از ساعت 22:30 نیز منچستریونایتد در خانه نیوکاسل به میدان می‌رود.

256 251

کد خبر 1444444

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لیورپول لیگ برتر انگلیس مرسی ساید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۶۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت

مدافع - هافبک تیم فوتبال هوادار تأکید کرد، تساوی برابر پیکان برای شاگردان مسعود شجاعی فرقی با باخت نداشته است. - اخبار ورزشی -

محسن سفیدچقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی تیمش برابر پیکان، آنهم در حالی که با دو گل از حریف جلو افتاده بودند، گفت: ما در نیمه اول نمایش خوبی داشتیم، ولی در نیمه دوم همه چیز برعکس شد و نتوانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. البته در نیمه دوم هم دو سه ضدحمله داشتیم، ولی پیکان در این نیمه بهتر از ما بازی کرد. نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد، ولی انگار در نیمه دوم از لحاظ بدنی اُفت کرده بودیم.

شجاعیان: بعضی دنبال گذشته هوادار هستند!

 

وی در ادامه افزود: بعد از بازی، سرمربی تیم بابت اینکه برد را از دست دادیم ناراحت بود و از عملکرد ما راضی نبود که حق هم داشت. این مساوی برای‌مان فرقی با باخت نداشت و همه ما ناراحت بودیم که برد را از دست دادیم.

سفیدچقایی که در این بازی یک گل زد و یک پاس گل داد، یادآور شد: باور کنید این موضوع برای من خوشحال‌کننده نبود و حاضر بودم گل نزنم و پاس گل ندهم، ولی تیمم برنده از زمین بیرون بیاید. اصلاً دوست نداشتم امتیاز از دست بدهیم.

مدافع - هافبک تیم فوتبال هوادار با اشاره به تأثیر حضور مسعود شجاعی در این تیم اظهار داشت: از زمانی که ایشان هدایت تیم را بر عهده گرفته، شرایط ما تغییر کرده است و حالا فوتبال خوبی را نمایش می‌گذاریم. فکر می‌کنم در هر بازی دو یا سه گل زده‌ایم. البته باید در مسائل دفاعی بیشتر کار کنیم تا زحمات‌‌مان هدر نرود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد
  • جنگ در دربی میلان؛ 3 کارت قرمز در 3 دقیقه! / عکس
  • اینتر، دربی و اسکودتو را با هم برد/ ستاره دوم برای نراتزوری
  • پیولی: هر کاری می‌کنیم تا اینتر برنده دربی نباشد
  • خلاصه‌بازی لیورپول و فولام + فیلم
  • شمس آذر به استقلال باخت، اما شمایل یک تیم بازنده را نداشت
  • لیورپول برد و در کورس قهرمانی باقی ماند
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت