Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@00:08:00 GMT

امیر حیدری: امنیت امروز را مدیون خون شهدا هستیم

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۶۶۵۶۰

امیر حیدری: امنیت امروز را مدیون خون شهدا هستیم

خبرگزاری تسنیم: به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، با اشاره به نقش محوری این نیرو در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش در دوران دفاع مقدس با تقدیم 46 هزار شهید و حضور مؤثر در عملیات‌های متعدد دفاع مقدس، یکی از محوری‌ترین نیرو‌ها بوده است و این نیرو همواره برای دفاع از مرز و بوم کشور اسلامی آماده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرتیپ حیدری با اشاره به نقش نیروی زمینی در آموزش نیرو‌های جوان در دوران دفاع مقدس، گفت: نیروی زمینی 2.5 میلیون سرباز را در دوران دفاع مقدس آموزش داد و به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام کرد؛ که این عدد خود بیانگر نقش محوری نزاجا در دوران جنگ تحمیلی است؛ چراکه تدبیر، سازماندهی و آموزش این تعداد نیرو، کاری بسیار بزرگ و نیازمند ارتشی توانمند با عمق استراتژیک است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش دفاع مقدس را تبلور عینی آیه‌های جهاد و مقاومت عنوان کرد و افزود: شهدای جنگ تحمیلی مظهر ایثار و رشادت هستند و ما امنیت و توان بازدارندگی امروز را مدیون خون همین شهدا هستیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش دوران دفاع مقدس نیروی زمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۶۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی بداند نیروهای مسلح ما آماده هستند

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروهای مسلح ما آماده هستند و منتظرند رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند تا تعجیل در زوال آن را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری امروز _چهارشنبه بیست و نهم فروردین_ در حاشیه مراسم رژه ارتش اظهار کرد: نیروی زمینی سه تغییر و تحول مهم در سال‌های اخیر در خود داشته است. ابتدا تغییر در ساختار کلی نیروی زمینی با تصویب رهبر انقلاب که این نیرو به یک نیروی متحرک و هجومی و با واکنش سریع تبدیل شود و اکنون چنین نیروی زمینی‌ای را در اختیار امنیت پایدار کشور قرار داده‌ایم.

وی افزود: نیروی زمینی تسلیحاتی را وارد نیرو کرده که اکثریت آن در همین نیرو طراحی و توسط وزارت دفاع و با همکاری نیروی زمینی به شکل دارای قابلیت هوشمند و دقیق زن و دور زن باشند.

امیر حیدری درباره عملیات «وعده صادق» گفت: نیروهای مسلح ما مکمل همدیگر هستند و هم افزا عمل می‌کنند و به طور قطع رژیم صهیونیستی بداند اگر بخواهد دست از پا خطا کند، پاسخ‌هایی خواهد گرفت که پشیمان کننده و خرد کننده خواهد بود و ایران با کسی که به خاکش تعدی‌کند، مماشات نخواهد کرد. ما این را در دفاع مقدس ثابت کردیم و ۸ سال در برابر قدرت‌های دنیا ایستادیم و در پایان یک وجب خاک هم دست دشمن نماند.

فرمانده نیروی زمین در پایان گفت: رژیم صهیونیستی هم بداند نیروهای مسلح ما آماده هستند و منتظرند این رژیم دست از پا خطا کند تا تعجیل در زوال آن را انجام دهند.

کد خبر 745399

دیگر خبرها

  • کمک به محرومین سرلوحه کار محمد کیانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس
  • رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند، زوال آنها به تعجیل می‌افتد
  • رژیم صهیونیستی بداند نیرو‌های مسلح ما آماده هستند
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی‌شود
  • رژیم صهیونیستی بداند نیروهای مسلح ما آماده هستند
  • امیر حیدری: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی‌شود
  • با هر که به خاک ما تعدی‌ کند، مماشات نخواهیم کرد
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: ارتش ما یک ارتش انقلابی است
  • امیر حیدری: رژیم صهیونیستی سست تر از خانه عنکبوت است
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: به هر تهدیدی در کوتاه ترین زمان پاسخ می دهیم